مقاله تبلیغاتی

آیا می‌توان امنیت درب ضد سرقت را ارتقا داد؟

درب ضد سرقت به همان درب‌هایی گفته می‌شود که در برابر شکست، مقاوم سازی شده‌اند. واضح است که این نوع درب برای هر خانه، شرکت، اداره‌ و… لازم می‌باشد؛ زیرا قفل‌های موجود در آنها به منظور جلوگیری از سرقت تعبیه شده‌اند. در واقع شما با استفاده از درب ضد سرقت، ساختمان خود را نسبت به […]

درب ضد سرقت به همان درب‌هایی گفته می‌شود که در برابر شکست، مقاوم سازی شده‌اند. واضح است که این نوع درب برای هر خانه، شرکت، اداره‌ و… لازم می‌باشد؛ زیرا قفل‌های موجود در آنها به منظور جلوگیری از سرقت تعبیه شده‌اند. در واقع شما با استفاده از درب ضد سرقت، ساختمان خود را نسبت به دزدی، ایمن می‌کنید. اما گاهی کاربران در جستجوی روش‌هایی برای دستیابی به امنیت بیشتری هستند و سوال می‌کنند که آیا می‌توان این درب‌ها را ایمن‌تر کرد؟ بله ارتقای امنیت درب ضد سرقت امری امکان‌پذیر است. دژ درب در ادامه راهکارهایی را برای حل این موضوع بیان خواهد کرد.

درب ضد سرقت لابی

ارتقای امنیت درب ضد سرقت

روش‌هایی برای افزایش امنیت این محصول وجود دارد که آنها را ذکر خواهیم کرد اما شما به عنوان یک کاربر قبل از هر چیزی باید این نکته را بدانید که هنگام تهیه این نوع درب، به قیمت توجه زیادی نکنید. زیرا غالباً قیمت کمتر نشان‌ می‌دهد که در این محصول از ورقه‌های  فولادی نازک‌تری استفاده شده است که اتفاقاً همین موضوع باعث راحت‌تر شکسته شدن درب ضد سرقت خواهد شد. در نتیجه خرید درب ضد سرقت را از برندی معتبر انجام دهید و محصولی مرغوب تهیه کنید.

روزت با مقاومت بالا

برخی از ویژگی‌های درب ضد سرقت در امنیت آن بسیار تاثیرگذار هستند. اینکه این محصول دارای روزت‌هایی با مقاومت بالا باشد، اهمیت زیادی دارد. روزت در حقیقت همان بخش کوچکی است که روی محفظه قفل قرار گرفته است و غالباً گرد است. معمولاً یک سارق برای شروع سرقت، از همین روزت استفاده می‌کند.

درب ضد دیلم

دومین مورد ضد دیلم بودن درب ضد سرقت است. راحت‌ترین و بدون سر و صداترین کار برای سارقین، دیلم زدن درب است. اما درب ضد سرقت ضد دیلم، به او اجازه این کار را نخواهد داد. دو عامل هستند که این محصول را در برابر دیلم مقاوم می‌کنند. اولین عامل ضخامت ورق چهارچوب است. وقتی ضخامت این ورق بالاتر رود و بیشتر شود، دزد برای خم کردن آن نیاز به وسایل بیشتری خواهد داشت و نمی‌تواند درب را باز کند. مورد بعدی ضخامت قوطی اطراف لنگه درب است. استحکام لنگه‌ها باید آنقدر بالا باشد که دیلم زدنِ سارق بی‌اثر شود.

سیلندر مقاوم

وقتی از یک کارخانه تولید درب ضد سرقت، این محصول را تهیه می‌کنید، دقت زیادی روی سیلندر یا همان مغزی داشته باشید تا با کیفیت باشد و البته دارای مقاومت بالایی باشد. این را بدانید که سیلندرها معمولاً با جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند اما مقاوم‌ترین جنس که نشکن نیز می‌باشد، برنج است. سیلندرهای قفل درب ضد سرقت در بازار با برندهای ایتالیایی، ترک، ایرانی و چینی موجود است. جنس برندهای ایتالیایی معمولاً برنجی می‌باشد که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی نیز دارد. پس به جنس سیلندر که مقاوم و ضد دریل باشد، دقت کنید.

درب ضد سرقت ترک

انواع قفل‌ دژ درب

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل امنیت در انواع درب ضد سرقت، قفل است. در واقع قفل می‌تواند حتی به تنهایی سطح ایمنی درب‌ را مشخص کند. کاربر می‌تواند با انتخاب یک قفل مناسب و مرغوب، از خانه، شرکت، فروشگاه و… خود محافظت کند و با خیالی آسوده از ایمنی آن محل مطمئن شود. پس با آشنا شدن با انواع قفل‌ها و انتخاب بهترین گزینه می‌توان این امنیت را چند برابر کرد. این قفل‌ها انواع مختلفی داد که هر کدام از آنها ویژگی‌ها و مزایای مخصوص خودشان را دارند.

قفل مرکزی

یکی از انواع قفل، نوع مرکزی است. این قفل دارای 12 زبانه است که در حقیقت همین موضوع باعث افزایش امنیت خواهد شد و نمی‌توان آن را بدون کلید باز کرد. این مدل مرکزی روی انواع درب ضد سرقت قابل نصب است. غالباً قفل‌های دیگر مانند قفل نیمه مرکزی 6 زبانه دارند.

قفل گاو صندوقی

این قفل‌ دارای توپی و سیلندر نیست و کلید مستقیماً در قفل می‌رود؛ در حقیقت همین موضوع باعث افزایش ایمنی آن خواهد شد. این مدل نیز قابلیت نصب روی تمام مدل‌های درب ضد سرقت را دارد. سطح ایمنی آن بسیار بالا است و همان‌طور که از نامش مشخص است در گاو صندوق‌ها نیز از این مدل قفل استفاده می‌شود.

قفل چنگکی

این قفل قابلیت این را دارد به جای قفل اصلی بنشیند و جایگزین آن شود. ظاهر آن شبیه چنگک است و درست شبیه چنگک به چهارچوب درب، وارد شود. یکی از ویژگی‌های مدل چنگکی، نداشتن توپی است و به همین دلیل معیوب کردن مغزی و شکستن آن ممکن نیست. امنیت این مدل نیز بالا می‌باشد.

قفل پستچی

اگر قفل‌های زنجیری چندین سال پیش را به خاطر داشته باشید، باید بگوییم که این مدل نیز شبیه به مدل زنجیری است. با این تفاوت که در نوع زنجیری هنگام باز شدن درب، تا حدود 10 سانتی‌متر با می‌ماند اما در قفل پستچی، امنیت بیشتری دارد و فشار و ضربه درب باز نخواهد شد.

قفل هوشمند

این قفل روی انواع درب ضد سرقت قابل نصب و استفاده است. مدل هوشمند دارای تکنولوژی هوشمند است که ضد هک نیز می‌باشد. کاربر می‌تواند درب ضد سرقت خود را با هر دستگاه هوشمندی مانند کامپیوتر و یا گوشی خود از راه دور کنترل، باز و بسته کند. یکی از ویژگی‌های آن که اهمیت زیادی نیز دارد، ثبت ساعت و البته تاریخ ورود و خروج افراد است. گاهی این قفل هوشمند دارای دوربین برای تشخیص چهره اشخاص نیز می‌باشد.

قفل دیجیتال

قفل آژیردار

از نام این مدل مشخص است که دارای آژیر هشدار می‌باشد. یعنی وقتی جسمی سنگین یا ضربه‌ای محکم به آن وارد می‌شود، آژیر آن فعال خواهد شد و هشدار سرقت را خواهد داد.

برای برقراری ارتباط با دژ درب و آگاه شدن از مشخصات و قیمت انواع درب ضد سرقت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات، به وب‌سایت دژ درب به آدرس www.dezhdoor.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02155605152 تماس حاصل کنید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.