بهترین برند رنگ موی خارجی چیست؟

بهترین رنگ موها آن رنگ هایی هستند که می توانید بدون نگرانی از آسیب به موها و مضرات رنگ های شیمیایی آن ها را استفاده کنید. همچنین باید دستور استفاده از آن ها آسان و راحت و  همچنین فاقد آمونیاک باشند‌. به همین خاطر بهترین مارک رنگ مو، زیبایی و سلامت موهای شما را تضمین […]

بهترین رنگ موها آن رنگ هایی هستند که می توانید بدون نگرانی از آسیب به موها و مضرات رنگ های شیمیایی آن ها را استفاده کنید. همچنین باید دستور استفاده از آن ها آسان و راحت و  همچنین فاقد آمونیاک باشند‌. به همین خاطر بهترین مارک رنگ مو، زیبایی و سلامت موهای شما را تضمین می کند. باید رنگی را به کار ببرید که کاملا گیاهی و ارگانیک و با پوست بدن سازگار باشد. پایه رنگ های ارگانیک کاملا گیاهی هستند و مواد شیمیایی بسیار کمی دارند و با روش های طبیعی، بدست می آیند. هیچ رنگ مویی کاملا ارگانیک نیست و برای فعال شدن PH  مو، وجود کمی مواد شیمیایی به رنگ کمک می کند. در دوره های تخصصی رنگ و مش از بهترین برند های رنگ مو اطلاع پیدا می کنید.

رنگ موی کلایرولCLAIROL

مدل natural instincts  رنگ موی کلایرول ، بدون استفاده از آمونیاک است و تنها در زمان ده دقیقه موها را رنگ می کند. ترکیب این رنگ، آلوئه ورا و روغن نارگیل و انواع ویتامین است. رنگ کلایرول برای موهای سفید و خاکستری و رنگ ریشه بسیار عالی بوده و در حقیقت از بهترین مارک های رنگ برای موهای سفید می باشد. با در نظر گرفتن زمان و هزینه، این رنگ بسیار رضایت بخش و مقرون به صرفه می باشد. همچنین این برند، کیت جدید رنگ Root touch-up   را ارائه کرده است که این کیت برای آقایان و خانم هایی که می خواهند موی سفید و خاکستری خود را رنگ کنند، بی نظیر است. زیرا در ده دقیقه ریشه مو را از رنگ سفید، به رنگ قهوه ای روشن رسانده و تا سه هفته کیفیت خود را حفظ می کند.

رنگ موی لورآل LOREAL

کمپانی فرانسوی معروف و قدیمی لورآل علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی، رنگ مو نیز تولید می کند. این رنگ موها در دو نوع Excellence و Casting  در بازار وجود دارند. میزان آمونیاک در رنگ لورآل اندک است و در بعضی رنگ ها اصلا وجود ندارد. پس از رنگ های مناسب برای زنان باردار محسوب می شود. مزایای استفاده از این رنگ لطافت و درخشندگی مو بعد رنگ، ماندگاری و دوام زیاد آن می باشد. تفاوت دو نوع رنگ بالا نیز همین است و نوع Casting به علت داشتن آمونیاک در فرمول آن، ماندگاری بیشتری دارد.

رنگ موی گارنیر Garnier

جعبه رنگ Garnier Nutrisse  کرم رنگ به صورت جادویی برای شما همه کار انجام می دهد. شما با این رنگ می توانید ریشه تیره مو را روشن کرده و همچنین موهای خاکستری را بپوشانید. رنگ گارنیر دوام بالایی دارد و با مواد مغذی که شامل کره و روغن دانه انگور و آووکادو است، موها را ویتامینه می کند. این رنگ انتخاب مشکل پسندان است، زیرا رنگ را از نوک مو تا ریشه به سرعت جذب کرده و پر رنگ و غنی روی مو ظاهر می شود.

رنگ مو فیتو Phyto

این رنگ فرانسوی نیز از میزان آمونیاک بسیار کمی برخوردار است. برای خانم ها مخصوصا خانم های باردار مناسب است و با ویتامین فیتوکالر تلفیقی غنی شده است. رنگ فیتو از دانش بدست آمده از تحقیقات گیاهی و تکنولوژی نوین برای رسیدن به موهایی درخشان و خوش رنگ ساخته شده که قابلیت پوشاندن موهای سفید را دارد. این رنگ حامل درصد زیادی از عصاره گیاهان رنگی و میزان بسیار کم آمونیاک است و شامل مواد مرطوب کننده و ضد التهاب و آسیب ویتامین سی به عنوان آنتی اکسیدان است.

رنگ موی پالت هیرکالر pallet hair color

این رنگ مو علاوه بر پوشاندن موهای سفید و رنگ دهی بالا، مانند دارو موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. کیت پالت شامل اکسیدان و رنگ مو و دستکش و اپلیکاتور و سرم است. رنگ موی پالت به علت داشتن فرمول و مواد با کیفیت از رنگ موهای خارجی محبوب در بازار ایران است. این رنگ به دلیل داشتن بادام، زیتون، هسته زردآلو و روغن های گیاهی آرگان، از شکنندگی و خشکی مو جلوگیری کرده و باعث نرمی آن می شود. همچنین در این کیت، یک مراقبت کننده مو است که بعد از رنگ مو، برای شادابی و درخشان بودن مو باید آن را استفاده کرد.

رنگ موی الیو

رنگ موی الیو یک رنگ ایتالیایی است که در ترکیب آن از روغن زیتون و میزان کمی آمونیاک استفاده شده است. برند الیو با تلاش خود ترکیبات گیاهی دیگری مانند عصاره گل ختمی و بومادران و ویتامین ای و ویتامین سی را به مجموعه اضافه کرده است.

رنگ موی ناتورتینت

رنگ کوی ناتورتینت از مواد گیاهی ساخته شده است و افرادی که موهای سالم با رنگ طبیعی می خواهند، از آن استفاده می کنند. این برند خارجی موها را تغذیه و درخشان می کند و در ۲۹ طیف رنگی متنوع موجود است. پوشانندگی کامل موهای سفید، سرعت رنگ، ماندگاری دراز مدت،  فاقد بودن آمونیاک و براق شدن مو از مزایای رنگ ناتورتینت می باشد. از معایب ان می توان به حساسیت و آسیب پوستی اشاره کرد.

رنگ موی tints of nature

این رنگ موی خارجی دارای فرمولی خاص است که موهای خاکستری را پوشانده و تغذیه می کند. در نتیجه استفاده از این رنگ رضایت بخش و عالی است. مواد به کار رفته در این برند، رنگ مو را به سرعت به طیف های رنگی زیبایی تغییر می دهد. همچنین این رنگ فاقد آمونیاک و بدون حساسیت پوستی است. از معایب این رنگ می توان به در دسترس نبودن آن اشاره کرد.

رنگ موی LOGONA

این رنگ برای همه نوع موی روشن و تیره کاربرد دارد و ساخته شده از گیاهان طبیعی شامل صدف، حنا و پوست گردو است. برند رنگ موی logona   به شکل صد در صد از گیاهان خالص تولید می شود. این رنگ موی خارجی علاوه بر پوشاندن تارهای خاکستری، باعث رشد و تغذیه، شادابی و سلامتی مو شده و حجم مو را افزایش می دهد.

 کلام پایانی

در قسمت بالا چند مورد از محبوب ترین  برند های رنگ موی خارجی معرفی شد. رنگ های خارجی کیفیت بسیار خوبی دارند، اما مهم ترین عیب آن ها قیمت بسیار زیاد شان است. اگر از نظر مالی مشکل دارید می توانید از رنگ های ایرانی با قیمت مناسب تر استفاده کنید که البته بعضی آن ها کیفیت خوبی دارند. در دوره های تخصصی رنگ و مش در می یابید که انتخاب رنگ باید علاوه بر سلیقه شما، با استایل و رنگ پوست و چشم شما تناسب داشته باشد.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.