واردات از چین در چند دقیقه

آیا تا به حال به واردات از چین فکر کرده‌اید؟ به طور کلی اگر بخواهید کسب و کار خود را در هر زمینه‌ای که هست گسترش دهید، باید حتما به فکر واردات باشید. واردات از چین به خاطر اینکه از همه انواع دیگر واردات به صرفه‌تر و پرسودتر است، گزینه اول اکثر بازرگانان ایرانی است. […]

آیا تا به حال به واردات از چین فکر کرده‌اید؟ به طور کلی اگر بخواهید کسب و کار خود را در هر زمینه‌ای که هست گسترش دهید، باید حتما به فکر واردات باشید. واردات از چین به خاطر اینکه از همه انواع دیگر واردات به صرفه‌تر و پرسودتر است، گزینه اول اکثر بازرگانان ایرانی است. پس شما هم حتما باید از این موضوع نهایت بهره را ببرید. اما چطور؟ برای اینکه کار واردات کالای مورد نظر خود از چین را به خوبی انجام دهید، لازم است که با چم و خم کار آشنا شوید. برای واردات از چین در سریع ترین زمان با کمترین هزینه با وانیکس کلیک کنید.

چرا از چین وارد کنیم؟

کشور چین دارای شرکت‌ها و استارتاپ‌های بسیار عظیمی است. این مجموعه‌ها توانسته‌اند با داشتن نیروی کار ارزان و البته تحقیق و تهیه مواد اولیه به صرفه، تقریبا هر کالایی را در هر حوزه‌ای تولید کنند. حتما شنیده‌اید که می‌گویند سوغات و لباس محلی شهرهای مختلف ایران را هم چینی‌ها توانسته‌اند، تولید کنند.

واردات از چین با وانیکس

از طرفی قیمت نهایی محصولات چینی برای فروش به تجار خارجی بسیار ارزان‌تر از دیگر نقاط جهان است. به همین دلیل است که این کشور مقصد اول بازرگانان و تجار ایرانی بوده و البته بزرگترین شریک تجاری ایران است؛ پس اگر به فکر واردات افتاده‌اید، بهترین گزینه پیش روی شما واردات از چین است. اجناس چینی دارای تنوع بسیار زیاد و البته قیمتی پایین هستند. به همین دلیل فروش آن‌ها با سود زیادی همراه است.

کالاها را چطور از چین وارد کنیم؟

مرحله اول برای واردات از چین ، خرید کالاست. شما باید اول با شرکت یا شرکت‌های مربوطه ارتباط بگیرید و جنس خود را سفارش دهید. بعد که مشخص شد خریدتان چیست، باید یک پیش فاکتور برای طرف چینی بفرستید. این پیش فاکتور شامل قیمت خرید اجناس، تعداد آن‌ها و در نهایت چگونگی ارسال حواله ارزی به شرکت چینی است.

 این مراحل که انجام شد نوبت به انتقال اجناس به داخل کشور می‌رسد. شما باید از میان چندین راه مختلف دریایی و هوایی، یکی را برای انتقال اجناس انتخاب کنید. برای اینکار شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند و جای نگرانی نیست. در نهایت اجناس شما به گمرک داده شده و شما باید با در دست داشتن بارنامه و پیش فاکتور به گمرک رفته و اجناس وارداتی خود را ترخیص کنید. ترخیص اجناس نیازمند پرداخت مبلغی مصوب به گمرکی است. هر چند کل کار واردات در چند مرحله انجام می‌شود، اما برای سادگی کار بهتر است تمام عملیات را به یک شرکت بازرگانی معتبر بسپارید. پیشنهاد ما کمپانی بازرگانی وانیکس است.

از شرکت کارگو در چین استفاده کنید

آیا تا به حال نام کارگو را شنیده‌اید؟ کارگو نام یک روش انتقال اجناس خریداری شده از چین به داخل کشور است. شما می‌توانید با شرکت کارگو چین کار واردات از چین خود را به صورتی بسیار ساده انجام دهید. شرکت کارگو وظیفه‌اش این است که اجناس را در چین تحویل گرفته، آن‌ها را سوار بر یک هواپیمای غیر مسافربری کرده و به ایران انتقال می‌دهد. برای حمل کالاهای وارداتی و  کارگو در چین در سریع ترین زمان با کمترین هزینه با وانیکس کلیک کنید.

در واقع هواپیماهای غیر مسافربری زیادی در اختیار شرکت‌های کارگو است که می‌توانند در کمترین زمان ممکن اجناس خریداری شده شما را به داخل ایران انتقال دهند. این شرکت‌ها مسئولیت حمل بدون صدمه بار را بر عهده گرفته و البته کالاها را بیمه نیز می‌کنند. اگر می‌خواهید به ساده‌ترین شکل ممکن کالاهای خریداری شده خود را به کشور انتقال دهید، حتما سری به شرکت‌های کارگو بزنید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

کارگو از چین با وانیکس

واردات ته لنجی با وانیکس

واردات از چین صرفا به معنی سفر به چین و خرید کالا از آن‌جا نیست. شما با رفتن به بنادر جنوبی ایران نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. حتما تعجب کرده‌اید اما واقعیت دارید. چیزی به نام ته لنجی در سفرهای دریایی تعریف شده به این صورت که هر ملوان می‌تواند با لج خود 6 بار کالا به ارزش 1500 دلار جنس بدون گمرکی به داخل کشور وارد کند.

برای واردات با ته لنجی در سریع ترین زمان با کمترین هزینه با وانیکس کلیک کنید. این اجناس در بازارهای اهواز، آبادان، بندرعباس و گناوه دیلم برپا هستند. شما می‌توانید با سفر به این بازارها اجناس مورد نیاز خود را که از چین وارد شده‌اند، خریداری کنید. به این صورت بدون سفر به کشور چین، کار واردات کالای شما انجام می‌شود.

ته لنجی با وانیکس

واردات ته لنجی کالای چینی

هر کدام از روش‌هایی که در قسمت‌های قبل گفته شد می‌تواند برای شما سود خوبی در بازارهای داخلی فراهم آورد. تقریبا همه بازارهای داخلی از جنس چینی پُر شده‌اند؛ پس تقاضا برای خرید این اجناس بسیار بالاست. از طرفی فروش این اجناس به خاطر قیمت کمتری که نسبت به سایر اجناس دارند، بسیار ساده‌تر است. در نتیجه برای جنس چینی در داخل کشور بازار خوبی وجود دارد. اگر دنبال یافتن راهی برای گسترش کسب و کار خود هستید و می‌خواهید سودی سرشار به دست آورید، باید حتما واردات از چین جزو اولویت‌های شما باشد.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.