5 مورد حیاتی که شما را با واقعیت کردان آشنا می‌کند

آیا شما از کسانی هستید که در هر تعطیلات راهی شمال و جاده چالوس می‌شوید؟ آیا تحمل کردن چنین ترافیک سنگینی برای شما خسته کننده نیست؟ اگر از این دسته از افراد هستید، بهتر است کمی دست نگه دارید و راجع‌به مقصد بعدی خود کمی بیش‌تر فکر کنید. زیرا در حوالی تهران مناطقی وجود دارند […]

آیا شما از کسانی هستید که در هر تعطیلات راهی شمال و جاده چالوس می‌شوید؟ آیا تحمل کردن چنین ترافیک سنگینی برای شما خسته کننده نیست؟ اگر از این دسته از افراد هستید، بهتر است کمی دست نگه دارید و راجع‌به مقصد بعدی خود کمی بیش‌تر فکر کنید. زیرا در حوالی تهران مناطقی وجود دارند که با بهترین آب و هوا، لوکس‌ترین مکان‌های اقامتی، تفریحات مهیج، خوراکی‌های خوشمزه و سرسبزترین باغ‌ها چشم انتظار شما هستند. مکان‌هایی مانند کردان که همه جوره می‌توانند برای سفر و گذراندن تعطیلات مناسب باشند. در این مطلب قصد داریم 5 مورد مهم و حیاتی راجع‌به کردان را بیان کنیم تا به جای طی کردن مسافت‌های طولانی برای رسیدن به باغ و رودخانه، یک ساعت رانندگی کنید و به بهشت برسید.

کردان کجاست؟

کردان یکی از مناطق کرج است که بیش‌تر به‌خاطر داشتن ویلاهای لوکس شناخته می‌شود و به‌خاطر وجود پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد به همین علت اکثر مردم جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این منطقه را نمی‌شناسد و با واقعیت کردان بیگانه هستند. درحالی که ویلاسازی تنها یک دهه یا کمی بیش‌تر است که در کردان رونق گرفته و پیش از آن تنها باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی منطقه معروف و مشهور بودند. در ادامه برخی از ویژگی‌های این منطقه را بیان می‌کنیم تا شما با واقعیت کردان آشنا شوید.

  1. کوهنوردی در کردان

یکی از تفریحات مهمی که در منطقه کردان وجود دارد و اکثر افراد از آن بی خبر هستن، امکان کوهنوردی است. «کوه کهار» که سر منشأ رودخانه کردان نیز هست و 4 هزار و 50 متر ارتفاع دارد و می‌تواند مکانی عالی برای کوهنوردی و انس با طبیعت باشد. این کوه چشم‌انداز زیبایی به مناطق اطراف دارد و می‌تواند نوازش‌گر روحتان باشد.

  1. تجربه پرواز در کردان

یکی دیگر از امکانات کردان، سایت پروازی آن است که در آبان ماه سال 1396 افتتاح شده بود. در این سایت می‌توانید اوج هیجان و پرواز بر فراز جنگل‌های سبز را تجربه کنید. به این منظور لازم است یک روز آفتابی را انتخاب کنید، به سایت پرواز بروید و بعد از دیدن آموزش‌های لازم با استفاده از پاراگلایدر به آسمان بروید.

  1. بازدید از جاذبه‌های تفریحی و تاریخی

در کردان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست؛ مواردی مانند برج مقبره 800 ساله سلجوقی، رود کردان، پل بانو صحرا متعلق به دوره صفویه و… بنابراین کردان تنها مکانی برای اقامت در ویلا نیست بلکه یک سایت تاریخی مهم است که آثار ارزشمندی را در خود جای داده است.

  1. دهکده تفریحی کردان

از دیگر ویژگی‌های کردان باید به دهکده آرامش، مجموعه اقامتی کوهسار و دهکده تفریحی کوهسار اشاره کنیم. منطقه‌ای که به‌عنوان خوش آب و هواترین ناحیه کردان شناخته می‌شود و علاوه‌بر ویلاهای لوکس امکانات و خدمات خوبی را در خود جای داده است. مواردی مانند دو زمین بزرگ چمن مصنوعی فوتبال، فوتبال ساحلی، سالن ورزشی دارای زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن همایش، رستوران و کافی شاپ. بنابراین دهکده تفریحی کردان تمامی خدمات و امکانات لازم برای تفریح و استراحت را در خود جای داده است. نکته‌ای که راجع‌به این محدوده وجود دارد، قوانین سفت و سخت اجاره ویلا است. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره ویلا در کردان در دهکده تفریحی کوهسار حتما از پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا استفاده کنید.

  1. سوغاتی‌های خوشمزه و ارگانیک کردان

آخرین نکته‌ای که باید راجع‌به کردان بدانید، وجود باغ‌های پرمحصول و زمین‌های کشاورزی پر رونق است. موقعیت جغرافیایی کردان و قرارگیری آن در کوهپایه باعث می‌شود زمین‌های منطقه مملو از مواد معدنی باشند و محصولات خوب و با کیفیتی به عمل بیایند. به همین علت در سفر به کردان نباید از سوغاتی‌های خوشمزه آن غافل شوید. مواردی مانند زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو و توت.

کردان؛ مکانی برای گردشگری و اقامت به یادماندنی

کردان؛ مکانی برای گردشگری و اقامت به یادماندنی

همان‌طور که در ابتدای مطلب هم بیان کردیم اکثر افراد کردان را به خاطر وجود ویلاهای لوکس و مرفه آن می‌شناسند. اما این واقعیت کردان نیست. چرا که در این سفر شما می‌توانید یک تور گردشگری کامل را تجربه کنید. تا این‌جا برخی از نکات و امکانات تفریحی این منطقه را معرفی کردیم، مواردی که با تجربه‌کردن آن‌ها چهره واقعی کردان را می‌شناسید. پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن سفری دلچسب و خاطره‌انگیز حتما پیش از آغاز سفر با کمک وب‌سایت‌های اجاره ویلا، مکان مناسبی برای خود انتخاب کنید تا در حین گشت و گذار نگران محل اقامتتان نباشید. در این وب سایت‌ها می‌توانید با امکانات و خدمات هر ویلا آشنا شوید و انتخابی دقیق و مطلوب داشته باشید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.