ویژگی‌های هتل اسپیناس‌پالاس تهران چیست؟

نظر گردشگران همیشه برای هتلداران مهم است. وقتی ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات مسافران بررسی شود، امکانات و خدمات هتل هم بهتر و بهتر می‌شود. در نتیجه میزان پذیرش هتل‌ها هم روند صعودی پیدا می‌کند. شما چه معیاری برای تعریف یک هتل خوب دارید؟ پنج ستاره بودن، امکانات و خدمات رفاهی کامل، موقعیت مکانی خوب، اتاق‌ها […]

نظر گردشگران همیشه برای هتلداران مهم است. وقتی ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات مسافران بررسی شود، امکانات و خدمات هتل هم بهتر و بهتر می‌شود. در نتیجه میزان پذیرش هتل‌ها هم روند صعودی پیدا می‌کند. شما چه معیاری برای تعریف یک هتل خوب دارید؟

پنج ستاره بودن، امکانات و خدمات رفاهی کامل، موقعیت مکانی خوب، اتاق‌ها و سوییت‌هایی زیبا و دلباز و برخورد مناسب کارکنان هتل؛ احتمالا وقتی همه این فاکتورها در کنار هم باشد، هر گردشگری نمره قبولی را به آن هتل می‌دهد.

هتل اسپیناس‌پالاس تهران را به‌عنوان یک هتل خوب با دارا بودن همه ویژگی‌های مهم برای هر مسافر، در ذهن به خاطر بسپارید. شاید حتی با اقامت در هتل اسپیناس‌پالاس به این فکر کنید که این هتل فراتر از فاکتورهای ذکر شده است. البته که چنین چیزی ممکن است، چون چشم‌انداز این هتل نیز عالی است. شما چه در رستوران این هتل باشید چه در اتاق‌تان، در هر صورت پایتخت زیر پای شماست و دو پارک ژوراسیک و پرواز را خواهید دید. معماری و شکوه سازه و تمامی بخش‌های این هتل نیز چشم هر مهمانی را به خودش جلب می‌کند.

علاوه‌بر این‌ها، هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران موقعیت مکانی خوبی دارد. این هتل در شمال‌غرب و منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. بنابراین با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران شما به بزرگراه‌های مهم تهران دسترسی راحتی دارید و این یعنی سرعت و آسودگی شما برای رسیدن به مراکزی همچون نمایشگاه بین‌المللی تهران، برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و برخی مراکز خرید معروف مثل رویال سعادت‌آباد، پالادیوم و میلاد نور.

بازه انتخابی شما برای بررسی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل اسپیناس‌پالاس نیز متنوع است. پیش از معرفی تعدادی از آن‌ها بهتر است بدانید که اصطلاح CF در هتل اسپیناس‌پالاس تهران به این معنا است که اتاق موردنظر شما در 9 طبقه اول برج قرار دارد. اتاق‌های PF بین طبقات 9 تا 16 و اتاق‌های EF بین طبقات 16 تا 20 هستند که این موقعیت‌ها، علاوه‌بر تغییر چشم‌انداز شما از پنجره اتاق‌تان، در قیمت اتاق انتخابی نیز تاثیرگذار است.

اتاق سینگل (PF) هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس همراه با سرو صبحانه، ویژه افرادی است که در سفر به تهران تنها هستند. هزینه این اتاق با احتساب تخفیف ۲۵ درصدی در سایت سفربازی، برای یک شب سه میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است. یک عدد تخت یک‌نفره در این اتاق است و امکان اضافه شدن تخت اضافه وجود ندارد.

اتاق دو تخته دابل استاندارد (PF) ویو رو به شهر در هتل اسپیناس‌پالاس برای اقامت دو نفر همراه با تخت اضافه و ارایه صبحانه تعریف شده است. در این واحد اقامتی یک  عدد تخت دو نفره تعبیه شده و امکان رزرو آن در سایت سفربازی همراه با محاسبه 25 درصد تخفیف به ازای هر شب چهار میلیون و 275 هزار تومان وجود دارد.

اگر دو نفر هستید می‌توانید به اتاق دو تخته توئین استاندارد (CF) بالکن‌دار هتل اسپیناس‌پالاس تهران هم فکر کنید که دارای تخت اضافه است و به مهمانان نیز صبحانه ارایه می‌شود. در این اتاق دو عدد تخت یک نفره وجود دارد. قیمت این واحد برای هر شب اقامت چهار میلیون و ۴۲۵ هزار تومان است که در سامانه رسمی سفربازی تخفیف ۲۵ درصدی نیز روی آن اعمال شده است.

برای علاقه‌مندان به اقامت در سوییت هم سوئیت رویال خانوادگی دو تخته دابل بالکن‌دار (CF) پیشنهاد می‌شود. یک عدد تخت دو نفره در این سوییت وجود دارد. امکان اضافه کردن تخت اضافه در این واحد از هتل اسپیناس‌پالاس ممکن است. صبحانه به مهمانان تعلق می‌گیرد. هزینه رزرو به ازای یک شب در سامانه سفربازی با احتساب ۲۵ درصد تخفیف، پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

رستوران اختصاصی هتل اسپیناس پالاس

سوئیت جونیور سه تخته دابل – سینگل (CF) در هتل اسپیناس‌پالاس تهران هم مناسب برای گروه‌های سه نفره است. در این واحد یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره گنجانده شده است. تخت اضافه و صبحانه از جمله امکانات تعریف شده برای این سوییت است. برای هر شب اقامت در این سوییت با محاسبه ۲۵ درصد تخفیف، در سایت سفربازی، شما باید ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

اما آن‌هایی که چهار نفر هستند می‌توانند گزینه سوئیت رویال دو خواب چهار تخته دابل – سینگل (EF) را بررسی کنند. به مهمانان این واحد اقامتی هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس صبحانه ارایه می‌شود. امکان افزودن تخت اضافه وجود دارد. در این سوییت دو اتاق خواب وجود دارد که یکی از آن‌ها دارای یک تخت دو نفره و اتاق دیگر دارای دو تخت یک نفره است. ۱۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان به ازای یک شب اقامت در این واحد باید پرداخت شود که ۲۵ درصد تخفیف سامانه سفربازی نیز روی آن اعمال شده است.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.