لیست تلفن های سیسکو برای کال سنتر

برای راه اندازی یک مرکز کال سنتر یا مرکز تماس یکپارچه می توان از تجهیزات شبکه استفاده کرد. شرکت های مختلفی تلفن های مدیریت کال سنتر تولید و به بازار عرضه کرده اند. در بین برندهای معتبر جهانی لیست تلفن های سیسکو برای کال سنتر مناسب ترین گزینه است. به طور کلی همه ی لیست […]

برای راه اندازی یک مرکز کال سنتر یا مرکز تماس یکپارچه می توان از تجهیزات شبکه استفاده کرد. شرکت های مختلفی تلفن های مدیریت کال سنتر تولید و به بازار عرضه کرده اند. در بین برندهای معتبر جهانی لیست تلفن های سیسکو برای کال سنتر مناسب ترین گزینه است.

به طور کلی همه ی لیست تلفن های سیسکو برای کال سنتر قابلیت های مشترکی دارند. از طرفی ابدیت های جدید شرکت سیسکو ویژگی های قبلی خود را ارتقا می دهد.

کال سنتر چیست و چرا اهمیت دارد؟

به مکانی که در آن تماس تلفنی مشتریان و تماس های ورودی دیگر شرکت پاسخ داده می شود، کال سنتر گفته می شود. نکته مهم در رابطه با کال سنتر این است که پروسه و فرآیند پاسخگویی با کمک پردازش کامپیوتر صورت می گیرد.

هم اکنون با افزایش تعداد شرکت ها و پیچیدگی و تنوع در خدمات ارتباطی، جهت افزایش فروش و جذب مشتری نیاز به ارائه پشتیبانی به مشتریان احساس می شود، کال سنتر و یا همان مرکز تماس عهده دار این مسئولیت بوده و همه راه های ارتباطی مشتریان را پاسخ داده و سازماندهی می کند.

از همین رو به عنوان پل ارتباطی بین یک سازمان یا شرکت و مشتریان معروف در هر کجا و بدون اتلاف وقت، مشتریان می توانند با صرف کمترین زمان با سازمان مربوط تعامل و ارتباط پیدا کنند.

چرا تلفن سیسکو برای کال سنتر مناسب است؟

تلفن سیسکو برای کال سنتر به دلایل مختلفی مناسب ترین گزینه شناخته شده اند. اکثر تلفن های سیسکو از پروتکل های مهم صدا sip و sccp به صورت هم زمان و مستقیم پشتیبانی می کند. تلفن های سیسکو می توان برای کال سنتر، سانترال cme ، cucm و ارسال متن های باز مثل ایزابل، استیکس و.. استفاده کرد.

به طور کلی کلیه تلفن های سیسکو برای کال سنتر مناسب هستند. اما شما باید بر اساس نیاز حال و آینده ی خود، مناسب ترین گزینه را برای شرکت کال سنتر خود انتخاب کنید. در ادامه جدیدترین تلفن های سیسکو برای کال سنتر را بررسی می کنیم.

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861

تلفن Cisco CP-8861 قابلیت مدیریت ۵ خط را دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی پشتیبانی از وای فا و بلوتوث است. بی سیم بودن این تلفن باعث می شود که کاربر کال سنتر به راحتی بتواند با مخاطب در ارتباط باشد.

پشتیبانی از صدای wideband بدون اکو و عملکرد فوق العاده این تلفن سیسکو را مناسب برای کال سنتر کرده است. صفحه نمایش بزرگ و عالی را هم باید به مزیت های این تلفن اضافه کنیم.

قابلیت تنظیم مسیر صدا، و اشتراک گذاری و ذخیره ی مکالمه در این گوشی گزینه های است که هر مدیر کال سنتری نیاز دارد. امکان رمز گزاری و امنیت بالا برای شرکت های مهم کال سنتری می تواند حائز اهمیت باشد که در این تلفن وجود دارد.

تلفن ویپ سیسکو Cisco 8845 Video Phone

تلفن ویپ سیسکو 8845  یکی از به روزترین تلفن های سیسکو است. کیفیت hd در تماس تصویری در این تلفن ها عالی است. اما این کیفیت صوتی عالی با قابلیت ذخیره و اشتراک گذاری داده ها و مکالمات است که این تلفن را مناسب برای کال سنتر کرده است.

پشتیبانی از Intelligent Proximity در این تلفن باعث شده تا بتوان کلیه صداها و تماس ها را کنترل کرد. قابلیت اتصال هدست، کیفیت بلندگوی فول دوبلکس و wideband audio از دیگر ویژگی های این تلفن است که برای کال سنتر گزینه های مناسبی است. قابلیت پشتیبانی و اتصال تا ۵ خط این تلفن را مناسب برای کال سنتر کرده است.

تلفن ویپ سیسکو Cisco 7861

تلفن های قبلی که معرفی کردیم از نظر امکانات و قابلیت بالاترین قابلیت و به صرفه ترین قیمت را دارند. اما یک شرکت کال سنتر که نیاز به چندین تلفن و چندین کاربر و کارمند برای ارتباط برقرار ساختن دارد شاید این تلفن ها را انتخاب نکنند.

هزینه خرید این تلفن ها با کیفیت بالا برای شرکت های کال سنتر زیاد است. شرکت های کال سنتر نیاز به تلفن های با کیفیت صدای عالی، امکان ذخیره و ارسال مکالمات و زمان ارسال و… دارند.

یکی از تلفن های به صرفه و ارزان برای شرکت های کال سنتر، تلفن ویپ سیسکو 7861 است. بدنه مستحکم و پشتیبانی از 16 خط و داشتن کلیدهای ساده و مشخص از قابلیت های مهم این تلفن است.

شفافیت صوتی، عملکرد فوق العاده برای هر دو طرف مکالمه از ویژگی های مطلوب شرکت های کال سنتر است.

تلفن ویپ سیسکو Cisco 6901 Unified IP Phone

ساده ترین و البته منحصر به فرد ترین تلفن ویپ سیسکو برای کال سنتر تلفن 6901 است. نداشتن کالر ای دی هم می تواند یکی از گزینه های باشد که بعضی از کال سنترها به آن نیاز دارند. تلفن 6901 برق خود را از کابل های اترنت می گیرد و برق زیادی مصرف نمی کند.

داشتن کلیدهای کم، امکان گذاشتن در حالت انتظار یا hold و کلیدهای شماره گیری ،دکمه ی Redial تنها کلیدهای این تلفن است که البته یک شرکت کال سنتر نیازی به کلیدها و امکانات بیشتر ندارد.

تلفن ویپ سیسکو Cisco 7941G

این تلفن نسبتاً ساده ولی با امکانات خوب یکی از پر طرف دارترین تلفن ها برای شرکت ها شده است. اگر چه قابلیت های تلفن 7941 چندان هم زیاد نیست ولی برای یک شرکت کال سنتر کفایت می کند. کیفیت بالا در هنگام مکالمه، بلندگو و پشتیبانی از هدست از ویژگی های است که یک مدیر کال سنتر نیاز دارد. پشتیبانی از poe و آداپتور استاندارد برای تلفن 7941 باعث شده نیاز به برق چندانی نداشته باشد. قابلیت مدیریت تماس ها و ترافیک های بالا در شرکت های کال سنتر در تلفن 7941 وجود دارد.

قابلیت دسترسی آسان به کلیدهای بلندگو، میکروفن، هدست تلفن 7941 بسیار ساده است. کاربر کال سنتر به راحتی می تواند بلندگو، میکروفن و هدست را خاموش و روشن، فعال یا غیر فعال کند.

تلفن ویپ سیسکو Cisco 7906G

تلفن 7906 هم از پروتکل های sip و sccp پشتیبانی می کند . از قابلیت های تلفن 7906 می توان به داشتن صندوق صوتی امکان انتقال تماس و انتظار و نگه داشتن تماس است. همین ویژگی ها کافی است که کاربر کال سنتر به راحتی بتواند به کار خود بپردازد.

پشتیبانی از poe و آداپتور برق عمومی باعث شده این تلفن برق چندان زیادی مصرف نکند. داشتن امنیت بالا و پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف، مستحکم بودن را هم به مزایای تلفن 7906 اضافه کنید. اما قیمت تلفن 7906 برای یک شرکت کال سنتر بسیار مناسب است و این تلفن برای شرکت کال سنتر توصیه می شود.

پیاده سازی سیستم ویپ برند سیسکو چه مزایایی دارد؟

سیستم ویپ روش نوین ارتباط اداری است که با ویژگی ها و هزینه پایینی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. تلفن ویپ با قابلیت پاسخگویی به تماس ها در بستر شبکه کمک می کند.

به طور معمول تلفن ویپ کاربرد و مزایایی بسیار برای کاربران (چه تماس گیرندگان و چه دریافت کنندگان تماس) به همراه داشته و می تواند در پیشبرد اهداف ارتباطی یک سازمان کمک زیادی نماید. باید توجه داشته باشید که برند سیسکو به عنوان یک سیستم ویپ محبوب و کارآمد با ویژگی های بسیار مناسبی که دارد موجب افزایش علاقه مدیران برای استفاده از آن شده است. برای مثال با کمک سیستم ویپ سیسکو، به پرداخت هزینه راه دور و یا شهری برای برقراری تماس بین مراکز مختلف نیازی نخواهد بود.

همینطور سطح امنیت تلفنی در این سرویس افزایش پیدا کرده و علت آن هم بهره مند شدن از بستر مخصوص جهت برقراری تماس هاست. ویپ سیسکو قابلیت تعریف و یا انتقال شماره تلفن به صورت دلخواه را به شما داده و به این صورت دست شما را بازتر می کند.

یکپارچگی بستر تلفنی با بستر داده، امکان دسترسی به شبکه VoIP سیسکو سازمان از هر نقطه در کشور و خارج از کشور، کیفیت بسیار بالای تماس های شبکه، امکان برقراری ارتباط های تصویری و در نهایت انعطاف پذیری بالا و قابلیت توسعه پذیری هم ویژگی های مناسبی به شمار می روند که با راه اندازی voip سیسکو می توانید از آن ها استفاده کنید.

سخن آخر

اگر یک شرکت کال سنتر دارید، یا قصد راه اندازی یک شرکت کال سنتر را دارد. قبل از هر اقدامی با کارشناسان نت یک مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهند. شرکت نت یک می توان شبکه شرکت کال سنتر شما را با بازدهی بالا راه اندازی کرده است.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.