نکات مهم قبل از خرید دستگاه هایفو

هایفوتراپی روشی است که در جوان سازی و زیبایی پوست موثر می باشد. دستگاه هایفو با کارکرد منحصر به فرد خود انجام انواع خدمات زیبایی پوست را میسر می نماید. هایفوتراپی روش معروفی جهت لیفت صورت، سفت کردن آن می باشد به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد. خرید دستگاه هایفو می تواند خدمات جدیدی به […]

هایفوتراپی روشی است که در جوان سازی و زیبایی پوست موثر می باشد. دستگاه هایفو با کارکرد منحصر به فرد خود انجام انواع خدمات زیبایی پوست را میسر می نماید. هایفوتراپی روش معروفی جهت لیفت صورت، سفت کردن آن می باشد به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد.

خرید دستگاه هایفو می تواند خدمات جدیدی به مجموعه شما اضافه نماید. اما قبل از خرید دستگاه نکات مختلفی وجود دارد که باید از آن اطلاع داشته باشید. مدیر موسسه زیبایی و پزشکان متخصص باید با بهترین مارک دستگاه هایفوتراپی آشنا شده و اطلاعات لازم را در این باره به دست آورند.

نکات مهم جهت خرید دستگاه هایفوتراپی

جهت خرید دستگاه هایفو نکات مختلفی وجود دارد که قبل از خرید باید به آن توجه نمایید. این دستگاه انواع گوناگونی دارد که هر کدام مزیت هایی نسبت به دیگری خواهند داشت. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید بهتر است مزایای هر کدام را بشناسید. زیرا استفاده از دستگاه بی کیفیت علاوه بر آسیب رساندن به پوست، می تواند اعتبار موسسه و کلینیک را خدشه دار نماید. به این ترتیب خسارت های جبران ناپذیری وارد می شود.

در زیر به مهمترین نکات درباره خرید دستگاه های هایفوتراپی اشاره خواهد شد.

مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی

دستگاه های هایفوتراپی باید مجوز imed را دریافت کرده باشند. این مجوز از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی صادر می شود و کارکرد صحیح دستگاه را تایید می کند. در هایفوتراپی هر لاین از چندین نقطه تشکیل می شود که باید در یک راستا روی پوست قرار بگیرد. در صورتی که نقاط هم انرژی نباشند یا در یک راستا زده نشود باعث عدم تقارن صورت می شود. در این موارد زیباجو یا بیمار می تواند از کلینیک یا پزشک مربوطه شکایت کند.

مجوز imed دستگاه هایفو تضمین می کند که نقاط هم فرکانس است و در یک راستا روی پوست زده می شود. نداشتن چنین مجوزی باعث جریمه کلینیک زیبایی یا پزشک می شود.

خرید دستگاه هایفو

کارتریج دستگاه هایفو

یکی از قسمت های مهم دستگاه هایفو کارتریج است. کارتریج یک قطعه مصرفی است. پس از هر بار استفاده و شات زدن عمر مفید آن کاهش می یابد. باید توجه داشت که کارتریج باعث نفوذ امواج به پوست می شود و سلامت و عمر مفید آن اهمیت زیادی دارد. این قطعه باید از مراکزی خریداری شود که کارکرد و عمر مفید آن را تضمین می کنند. همچنین در صورتی که کارتریج نیاز به تعویض فوری داشته باشد مرکز فروش این قطعه برای مشتری ارسال کند.

کیفیت یک دستگاه به شات آن بستگی دارد

دستگاه هایفو باید با شات یکنواخت و به صورت مرتب با پوست برخورد نماید. همچنین شات در عمق مناسب و دقیقی نفوذ کند. در صورتی که دستگاه به طور صحیح عمل نکند نتیجه نامطلوبی به دست می آید و باعث آسیب به پوست می شود.

دستگاه های هایفوتراپی ارزان قیمت چینی کیفیت مطلوب را ندارند و مجوز imed را دریافت نمی کنند. برای مراقبت از پوست و جلوگیری از بروز آسیب های جدی به پوست باید دستگاه های با کیفیت و دارای تاییدیه را خریداری کرد.

انواع دستگاه های هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی آنیکا

دستگاه هایفو مزایای زیادی نسبت به سایر دستگاه ها دارد. در حال حاضر جوان سازی پوست و زیبایی آن بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. به کمک این دستگاه می توان خدمات متنوع زیبایی و ترمیم پوست را در کلینیک ارائه کرد.

به کارگیری دستگاه های هایفوتراپی یک روش به صرفه و کارآمد می باشد که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. کسانی که به فکر سرمایه گذاری و درآمدزایی هستند می توانند این دستگاه را خریداری نمایند.

به طور معمول هر جلسه هایفوتراپی از دو میلیون و پانصد به بالا هزینه خواهد داشت. هر شخص یک بار در سال نیاز به هایفوتراپی دارد و هر جلسه یک ساعت به طول می انجامد. این موارد باعث می شود که خرید دستگاه هایفوتراپی نسبت به سایر روش ها مانند خرید دستگاه مو زائد سریع تر بازگشت سرمایه داشته باشد. سرمایه گذاران و کسانی که قصد راه اندازی مرکز خدمات زیبایی را دارند می توانند خرید این دستگاه را در اولویت قرار دهند و سود لازم را کسب نمایند.

شرکت پرنیان گستر پرتو سنج برای آرامش خاطر بیشتر سرمایه‌گذاران و مدیران کلینک از هرگونه مشکل برای دستگاه و تعویض قطعات ، پس از خرید دستگاه هایفو سه بعدی آنیکا از شرکت پرنیان گستر پرتو سنج یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دریافت خواهید کرد . لازم به ذکر است که شرکت پرنیان بخاطر در دست داشتن  کامل تکنولوژی ساخت دستگاه هایفو آنیکا سریع‌ترین خدمات پس از ثبت درخواست برای خریداران خود ارائه می‌دهد.

منبع : فردا نیوز

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.