نحوه ارسال پیامک انبوه رایگان چگونه است؟ [قدم به قدم]

اگر قصد ارسال پیامک انبوه رایگان را دارید، مطمعنا در پی تحقیقات خود برای انتخاب سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی، سامانه ارسال پیامک انبوه سیب اس ام اس را مشاهده و با نحوه فعالیت و امکانات این سامانه آشنا شده اید. برخی ویژگی ها در سامانه های ارسال پیامک های انبوه با هم تفاوت دارند. […]

اگر قصد ارسال پیامک انبوه رایگان را دارید، مطمعنا در پی تحقیقات خود برای انتخاب سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی، سامانه ارسال پیامک انبوه سیب اس ام اس را مشاهده و با نحوه فعالیت و امکانات این سامانه آشنا شده اید.

برخی ویژگی ها در سامانه های ارسال پیامک های انبوه با هم تفاوت دارند. ممکن است در برخی از سامانه ها، شما امکان ارسال پیامک انبوه رایگان را داشته باشید و در برخی سامانه ها خیر و در ابتدای کار نیاز به خرید اعتبار ارسال پیامک داشته باشید.
امکانات و ویژگی های سامانه ارسال پیامک انبوه :

اگر قصد ارسال پیامک انبوه رایگان را دارید با ما همراه باشید تا با نحوه ارسال پیامک انبوه رایگان  آشنا شوید .
ثبت نام رایگان:

اولین قدم از مراحل نحوه ارسال پیامک انبوه ، ثبت نام در سامانه است. ثبت نام در سامانه سیب اس ام اس رایگان بوده و پس از تکمیل فرم اطلاعات هویتی و خرید اولین اعتبار یا شارژ، یک خط اختصاصی از طرف سامانه هدیه می گیرید تا جهت ارسال پیامک انبوه از این خط استفاده کنید.

خط هدیه :

خط هدیه با کد ملی صاحب پنل ثبت و احراز هویت می شود و قابلیت ارسال پیامک را داراست و در صورتی که نیاز به دریافت پیامک جهت استفاده در منشی پیامکی و ارسال پاسخ خودکار، برگزاری مسابقات و نظرسنجی پیامکی و … را دارید؛ می توانید خط اختصاصی خریداری کنید.

پیامک پیشرفته

خط اختصاصی:

از دیگر مراحل نحوه ارسال پیامک انبوه انتخاب خط ارسال کننده است. خط هدیه یا خط اختصاصی.

سامانه سیب اس ام اس با اپراتورهای مختلفی همکاری دارد و خطوط اختصاصی با سرشماره های متفاوتی را به کاربران خود ارائه می کند. سر شماره هایی از جمله: 2000، 3000، 50004، 9000، 9999.

از منوی امکانات پنل کاربری و زیرمنوی خرید خط اختصاصی می توانید سرشماره ها را مشاهده و خط مورد نظر خود را خریداری کنید.

ارسال به شماره های  مسدود:
از دیگر امکانات سامانه سیب اس ام اس امکان ارسال به شماره های مسدود است. از میان سرشماره های معرفی شده، خطوط 50004 قابلیت خدماتی سازی برای ارگان های حقوقی ( دولتی و خصوصی ) را داراست و خطوط 9000 و 9999 نیز به صورت پیش فرض خدماتی بوده و قابلیت ارائه به افراد حقوقی و حقیقی را دارند.

ارسال پیامک انبوه:
پس از انتخاب و آماده سازی خط مورد نظر برای ارسال پیامک؛ مرحله بعدی در مراحل نحوه ارسال پیامک انبوه، انتخاب دریافت کنندگان است. سامانه سیب اس ام اس دسترسی انواع ارسال های پیشرفته گروهی و ارسال های منطقه ای را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید به مخاطبین خود ارسال پیامک داشته باشید.

پیامک منطقه ای

  1. 1. ارسال های پیشرفته:

    یکی از مقدمات استفاده از ارسال های پیشرفته، پس از شارژ اعتبار پنل خود (باتوجه به جدول هزینه ارسال پیامک) ، بارگذاری شماره مخاطبین خود در دفترچه تلفن پنل کاربری خود است. قابلیت بارگذاری شماره ها به صورتی تکی و گروهی و یا از طریق فایل اکسل  به همراه نام ، برای شما در سامانه و منوی دفترچه تلفن فراهم است.

ارسال گروهی: همان طور که مشخص است این نوع ارسال ساده بوده و می توانید یک متن پیامکی را به گروه انتخاب شده ارسال نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید ویدیو زیر را مشاهده بفرمایید .  لینک ویدیو ارسال گروهی: https://www.sibsms.com/tot/group.mp4

ارسال اختصاصی: در این نوع ارسال شما می توانید ارسالی را ثبت کنید که به صورت خودکار نام مخاطبین را در یک متن واحد جای گذاری و به مخاطب مورد نظر ارسال کند.

ارسال دوره ای: در این نوع ارسال می توانید به صورت دوره های هفتگی، ماهانه، سالانه و … پیامک مدنظر را به مخاطب مورد نظر ارسال کنید. این ارسال برای یادآوری پرداخت اقساط ، تبریک تولد و … کاربرد دارد.

ارسال متناظر: با این ارسال می توان به صورت یک جا و گروهی به طوری که  برای هر شماره متن خاصی را در نظر گرفته اید به تعداد بالا ارسال کنید.

ارسال خیلی هوشمند: همان طور که از نام این ارسال مشخص است این ارسال خیلی هوشمند است و قابلیت خواندن فایل اکسل با ستون های متفاوت که به صورت دلخواه توسط کاربران بارگذاری شده است را داراست و پیامک ها  را با متغیر های مدنظر شما ارسال می کند.

  1. ارسال منطقه ای و مشاغل:

از امکانات بسیار کاربردی و مهم سامانه ارسال پیامک انبوه سیب اس ام اس امکان ارسال به سراسر کشور براساس فیلترهای زیر است:

  • ارسال بر اساس انتخاب استان و شهر
  • ارسال بر اساس کد پستی
  • ارسال بر اساس نقشه

در این سه ارسال شما میتوانید پیش شماره اپراتورهای مختلف را نیز به فیلتر منطقه انتخاب کنید و به پیش شماره های دلخواه (0911 ،0912، و… یا 0935، 0936، و …) ارسال داشته باشید.

  • ارسال بر اساس مشاغل و اصناف

در این ارسال شما میتوانید به دسته بندی های مختلف شغلی و بر اساس موقعیت جغرافیایی ارسال پیامک داشته باشید.

در این مقاله سعی در معرفی امکانات سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس و نحوه ارسال پیامک انبوه و اینکه ارسال پیامک انبوه رایگان به چه معناست را داشتیم  و سعی کردیم توضیحات و موارد کاربردی مهمی را در اختیار شما قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر امکانات سامانه سیب اس ام اس میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 77943413-021

https://sibsms.com/

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.