چرا نصب ردیاب خودرو ضروری است؟

بیایید در همین ابتدا نگاهی به آمار بیندازیم. تنها در 4 ماه ابتدایی سال 1401، حدود 20 هزار خودرو، به‌سرقت رفته است! در کنار افزایش شدید آمار دزدی خودرو، قیمت آن نیز به‌طور چشم‌گیری بالا رفته است. پس با توجه به شرایط موجود، بهتر است هرچه سریع‌تر فکری به حال بالا بردن امنیت ماشین خود […]

بیایید در همین ابتدا نگاهی به آمار بیندازیم. تنها در 4 ماه ابتدایی سال 1401، حدود 20 هزار خودرو، به‌سرقت رفته است! در کنار افزایش شدید آمار دزدی خودرو، قیمت آن نیز به‌طور چشم‌گیری بالا رفته است. پس با توجه به شرایط موجود، بهتر است هرچه سریع‌تر فکری به حال بالا بردن امنیت ماشین خود کنیم. در همین راستا یکی از مؤثرترین راه‌های بهبود امنیت خودرو، استفاده از ردیاب است.

در این متن، نگاهی به جی پی اس‌های خودروی ایگل و قابلیت‌های کاربردی که در اختیار شما صاحبان خودرو و رانندگان برای بهبود امنیت و کنترل از راه دور خودرو قرار می‌دهد، می‌اندازیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

راه‌حل‌های سنتی، امنیت خودرو را تضمین نمی‌کنند

اگر شما هم صاحب خودرو هستید، احتمالا حداقل یک بار از روش‌های سنتی رایج، مانند قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر و… برای بالا بردن امنیت خودرو خود استفاده کرده‌اید. آنچه که امروزه مسلم است این است که این روش‌ها، هم‌چنان در میان رانندگان و صاحبان خودرو بسیار رایج است، اما کارایی لازم برای تضمین امنیت ماشین را ندارند. پس وقت آن رسیده تا راه جدیدی را امتحان کنیم. استفاده از ردیاب خودرو می‌تواند در حفظ امنیت خودروی شما نقش بسیار پررنگی داشته باشد.

در گذشته ردیاب‌های خودرو تنها قابلیت ردیابی موقعیت جغرافیایی ماشین را برعهده داشتند. این در حالی است که جی پی اس‌های امروزی با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و پیشرفته‌، امکانات بسیار متنوع و البته کاربردی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. به‌طوری که صاحبان خودرو می‌توانند علاوه بر ردیابی لحظه‌ای ماشین خود، آن را از راه دور کنترل و بر روی عملکرد و کارکرد آن نیز نظارت داشته باشند. ردیاب خودرو ایگل با تنوع بالا و امکانات جذابی که برای شما فراهم می‌کند، یکی از بهترین ردیاب‌های موجود در بازار ایران است.

عیب‌یابی خودرو از راه دور

با ردیاب خودرو ایگل، ماشین خود را از راه دور کنترل کنید

اگر به بازار جی پی اس‌ خودرو در ایران سر زده باشید، احتمالا با وجود مدل‌های مختلف ردیاب‌‌ها، در تصمیم‌گیری و خرید، دچار سردرگمی شده‌اید. بگذارید کمی تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر کنیم. بیشتر ردیاب‌های موجود در بازار، ساخت چین بوده و از پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند. علاوه بر آن، کیفیت این دستگاه‌ها را نمی‌توان تضمین کرد. اما ردیاب‌ خودرو ایگل %100 ساخت ایران بوده و هم نرم‌افزار و هم سخت‌افزار آن، توسط متخصصان ایرانی و با تکیه بر تجربه‌ی 12 ساله‌ی شرکت مادر خود، یعنی “گروه دلفین” طراحی و تولید شده‌ است.

جی پی اس خودرو ایگل، مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین امکانات

ردیابی لحظه‌ای خودرو، تنها یکی از چندین امکانات جذاب ردیاب‌ ماشین ایگل، به‌حساب می‌آید. با نصب جی پی اس ایگل می‌توانید در هر لحظه هر کجا که هستید روی امنیت و عملکرد ماشین خود نظارت داشته باشید. اما این همه‌ی ویژگی‌های آن نیست. جی پی اس ایگل مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌های کاربردی را در اختیار شما صاحبان خودرو قرار می‌دهد.

در ادامه، تعدادی از این ویژگی‌های مهم ردیاب‌ خودرو ایگل را بررسی می‌کنیم:

1.   عیب‌یابی خودرو، بدون هزینه‌های اضافی با ردیاب ایگل

به‌دنبال افزایش قیمت‌ خودرو، بدیهی است که هزینه‌های تعمیرات و عیب‌یابی خودرو نیز افزایش یابد. یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌های اضافی صاحبان خودرو، استفاده از ردیاب خودرو دیاگ (OBD) ایگل است. این ردیاب با کابل OBD می‌تواند به ECU خودرو وصل شده و تمام خطاهای آن را روی اپلیکیشن همران به شما نشان دهد. با تشخیص به‌موقع مشکلات خودرو خود و همچنین تصمیم‌گیری سریع، می‌توانید از تعمیرات سنگین و صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

2.   در هر فاصله‌ای از ماشین خود هستید، آن را از راه دور خاموش کنید

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جی پی اس خودرو ایگل، خاموش کردن ماشین از راه دور است. تصور کنید خودروی شما دزدیده شود. با روشن شدن ماشین، روی تلفن همراه شما هشدار روشن شدن خودرو ارسال می‌شود. در این لحظه می‌توانید گزینه‌ی سوییچ مخفی را از طریق اپلیکیشن همران (اپلیکیشن ردیاب ایگل) فعال کنید. به محض اینکه خودرو شما خاموش شود، دیگر روشن نخواهد شد. این ویژگی منحصربه‌فرد با جلوگیری از حرکت ماشین، از به‌سرقت رفتن آن جلوگیری می‌کند.

خاموش کردن خودرو از راه دور، یکی از مجموعه قابلیت‌هایی است که جی پی اس ایگل برای کنترل روی عملکرد خودروی شما ارائه می‌دهد. از جمله سایر امکاناتی که برای کنترل کارکرد ماشین در اختیار دارید، می‌توان به ارائه‌ی گزارشات کاربردی و ارسال هشدار در مواقع اضطراری اشاره کرد. با کمک گزارشاتی همچون سابقه‌ی مسیرهای پیموده شده در بازه‌های زمانی دلخواه، مجموع کارکرد خودرو، سرعت، مجموع مسافت طی شده، کارکرد درجا و…، نظارت دائمی بر روی خودرو خود داشته باشید. همچنین با استفاده از هشدارهایی مانند هشدار روشن شدن خودرو، عبور از سرعت مجاز، ضربه و تصادف، حمل با جرثقیل و… عکس‌العمل به‌موقعی نسبت به اتفاقات و شرایط اضطراری نشان دهید.

3.   ثبت وقایع جاده‌ای و کابین با ردیاب خودرو دوربین‌دار

یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار، ردیاب خودرو دوربین‌دار مدل JC400 است. این ردیاب در کنار تمام قابلیت‌های پایه‌ای، با 2 دوربین خود توانایی فیلم‌برداری و عکس‌برداری از وقایع جاده‌ای و داخل کابین را دارد. عکس‌ها و فیلم‌ها بر روی حافظه‌ی ابری ذخیره می‌شود و شما هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید با دسترسی به حساب کاربری خود، آن‌ها را دانلود کنید. با نصب این جی پی اس، خیال خود را آسوده کنید؛ چراکه تمام وقایع با جزئیات بالا، چه در روز و چه در شب، ضبط خواهند شد. در کنار این ویژگی، وجود دکمه‌ی SOS و امکان برقراری تماس اضطراری، امنیت بیشتری را در اختیار شما صاحبان خودرو و رانندگان قرار می‌دهد.

4.   برقراری ارتباط صوتی با کابین

ردیاب شنوددار یکی از انواع ردیاب خودرو بوده که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این جی پی اس با دارا بودن یک میکروفون بلوتوثی، امکان برقراری ارتباط صوتی را ایجاد می‌کند. با کمک این قابلیت می‌توانید از امنیت خودرو مطمئن شوید. برای مثال، زمانی که ماشین خود را به شخصی قرض می‌دهید یا زمانی که از سلامت ساکنان ماشین مطمئن نیستید، با استفاده از این ویژگی در هر لحظه، صدای داخل کابین خودرو خود را بشنوید. استفاده از ردیابی که قابلیت شنود داشته باشد، در صورتی که برای بالا بردن خودروی خود استفاده شود، نه‌تنها هیچ مانعی ندارد، بلکه برای کنترل بیشتر روی ماشین، بهترین انتخاب برای شما می‌تواند باشد.

ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، تنها بخشی از امکانات جی پی اس خودرو ایگل است. این دستگاه‌ها با ابعاد بسیار کوچکی که دارد بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی، قابل نصب است. نمایندگی‌های رسمی ایگل در سراسر کشور با تکیه بر تجربه‌ی 12 ساله‌ی خود و دوره‌های آموزشی فراوانی که گذراندند، در کوتاه‌ترین زمان و بدون آسیب به خودرو، انواع ردیاب را بر روی خودرو شما نصب می‌کنند.

ردیاب ایگل، قابل نصب بر روی انواع وسایل نقلیه

تیم پشتیبانی ایگل همواره در کنار شما هستند

برای دستگاهی مانند ردیاب خودرو، پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش، فاکتورهای مهمی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. کارشناسان ایگل از ابتدای مسیر در کنار شما هستند تا با راهنمایی و ارائه‌ی مشاوره، بتوانید بهترین نوع ردیاب را برای خودرو خود انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند در چه ساعتی تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی ایگل هر 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته پاسخ‌گوی سوالات و مشکلات شما هستند. علاوه بر پشتیبانی قوی، تمام محصولات ایگل از گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله برخوردارند. همه‌‌ی این ویژگی‌ها و خدمات، باعث شده تا ردیاب ایگل بهترین انتخاب برای ماشین شما باشد.

ردیاب ایگل بر روی انواع وسایل نقلیه قابل نصب است

محصولات ایگل در سه دسته‌ی ردیاب‌ خودرو، موتورسیکلت و ماشین سنگین برای مشتریان ارائه می‌شود. انواع مختلفی از جی پی اس در هر یک از دسته‌بندی‌ها وجود دارد که شما بنابر نیاز و امکاناتی که مد نظر دارید می‌توانید بهترین نوع ردیاب را برای ماشین خود انتخاب کنید. همه‌ی محصولات ایگل، امکانات پایه‌ای یک ردیاب را دارند و در کنار این قابلیت‌ها، ویژگی‌های پیشرفته‌تری را مانند خاموش کردن خودرو از راه دور (سوییچ مخفی)، عیب‌یابی آنلاین و از راه دور ماشین، ارتباط صوتی با داخل کابین، دوربین برای ضبط وقایع جاده‌ای و…، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. بنابراین شما کافی است تا امکانات و هدف خود از خرید ردیاب را مشخص کنید. شما با تنوع بالای محصولات ایگل به‌راحتی می‌توانید بهترین جی پی اس را برای خودرو، موتورسیکلت و ماشین سنگین خود انتخاب کنید.

در نهایت باید گفت

شاید در گذشته آن‌چنان که باید، به اهمیت نصب ردیاب روی خودرو توجهی نشده بود. بسیاری گمان می‌کردند که جی پی اس، یک وسیله‌ی غیرضروری است. اما امروزه با افزایش شدید آمار سرقت، بالا رفتن قیمت خودرو و تبدیل شدن ماشین به سرمایه‌ی اصلی خانواده‌ها، ضرورت نصب ردیاب بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. اکنون زمان آن رسیده تا بهترین راه را برای بالا بردن امنیت ماشین خود، یعنی استفاده از ردیاب خودرو ایگل، انتخاب کنیم. انواع ردیاب ایگل با قابلیت‌های متنوع، امکان کنترل و نظارت بر امنیت و عملکرد ماشین را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مطلب، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های ردیاب ایگل را بررسی کردیم. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید جی پی اس، به وب‌سایت ایگل مراجعه کنید یا با شماره‌ تلفن زیر تماس بگیرید:

وب‌سایت ایگل: tragle.shop

شماره تماس: 03133389802

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.