بهترین رستوران‌ها را در کدام هتل‌های مشهد پیدا کنیم؟

در مشهد به وفور می‌توانید هتل‌های لوکس و مدرن با بهترین سطح از امکانات و خدمات رفاهی را پیدا کنید. این هتل‌ها همواره در رقابت با یکدیگر در تلاش‌اند تا بهترین خود را به گردشگران نشان دهند. یکی از مواردی که همیشه برای مسافران حائز اهمیت است، کیفیت غذا و محیط رستوران است. از این […]

در مشهد به وفور می‌توانید هتل‌های لوکس و مدرن با بهترین سطح از امکانات و خدمات رفاهی را پیدا کنید. این هتل‌ها همواره در رقابت با یکدیگر در تلاش‌اند تا بهترین خود را به گردشگران نشان دهند. یکی از مواردی که همیشه برای مسافران حائز اهمیت است، کیفیت غذا و محیط رستوران است. از این رو در این مطلب لیستی از بهترین رستوران‌های هتل‌های مشهد را تهیه کرده‌ایم تا هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر بتوانید آسان‌تر تصمیم‌گیری کنید.

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد به عنوان یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر با 5 ستاره از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد است. از مهم‌ترین مزایای این هتل نزدیکی به حرم امام رضا است. با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم دسترسی پیدا کنید. اما نوبت به معرفی رستوران‌های بهترین هتل در مشهد می‌رسد. قصر طلایی 5 رستوران با منوهایی متنوع دارد.

رستوران ضیافت

اگر می‌خواهید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ نوش جان کنید منوی صبحانه رستوران ضیافت قصر طلایی را از دست ندهید. صبحانه از ساعت 7 تا 10 رزرو می‌شود.

رستوران ترنم

رستوران ترنم در هتل قصر طلایی به صورت سلف سرویس انواع غذاهای کبابی، دریایی، مجلسی، سالادها و سبزیجات متنوع و… را ارائه می‌دهد.

منوی رستوران: پیشنهاد سرآشپز، باقالاپلو با ماهیچه، چلو گوشت گوسفندی، چلو گوشت (گردن گوسفندی)، چلو ماهیچه، باقالاپلو با گوشت گوسفندی، چلو شیشلیک مشهدی، چلو کباب برگ مخصوص، چلو کباب لقمه زعفرانی، فیله کباب، کباب بلغاری، کباب بره، دیس کباب مخصوص دو نفره، چلو کباب برگ سلطانی

رستوران سنتی ترمه

اگر می‌خواهید در فضایی سنتی با معماری چشم‌نواز در کنار طرح‌های اسلیمی، ظروف مسی، موسیقی اصیل ایرانی و پوشش‌های قدیمی و سنتی پرسنل، انواع غذاهای سنتی و محلی به همراه سالادهای خوشمزه را نوش جان کنید، رستوران سنتی ترمه را از دست ندهید.

منوی رستوران: دیزی سنگی، قورمه، کباب منقل، چلو کباب لقمه زعفرانی، کوفته تبریزی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، حلیم بادمجان، آش رشته، دمی ماش (گوشت قرمه)

رستوران پنج قاره

قصر طلایی به تمامی سلیقه‌ها فکر کرده است. در رستوران لوکس پنج قاره، آشپزهای حرفه‌ای منوی متنوع از 5 قاره را برای شما تهیه می‌کنند. غذاهای بین المللی این رستوران مشهد از ساعت 12 تا 24 هر روز آماده سرو هستند. به طبقه دوم این هتل رفته و در فضایی مدرن و لوکس غذای خود را میل کنید.

منوی رستوران: ساندویچ رست بیف مخصوص (کانادا)، ساندویچ هات داگ مخصوص (آمریکای شمالی)، ساندویچ جوجه (کوبا)، ساندویچ استیک پرویدانس (مکزیک)، لازانیا (ایتالیا)، پاستا (اسپانیا)، فیش اند چیپس (انگلیس)، استیک شاتو بریان (فرانسه)، مرغ پرسا (ایران)، شاورما مخلوط مرغ و گوشت (لبنان)، البیک با سس ماست (سعودی)، شیش کباب (ترکیه)

رستوران تابستانی درگاه

قصر طلایی در دسته هتل‌های نزدیک حرم مشهد به شمار می‌رود. از این رو رستوران تابستانی بارگاه با فضای رو باز و رو به حرم با سرو انواع غذاهای سنتی را نباید از دست داد. این رستوران با نمای سنگی و حوض کوچکی در وسط آن، محیطی زیبا و آرام را برای میهمانان ساخته است.

رستوران هتل در مشهد

هتل 5 ستاره درویشی مشهد

 درویشی در دسته بهترین هتل‌های مشهد قرار دارد. این هتل در خیابان‌ اصلی منتهی به حرم قرار گرفته و از این جهت برای زائرین حرم گزینه مطلوبی به شمار می‌آید. در ادامه قصد داریم با رستوران‌های هتل درویشی مشهد بیشتر آشنا شویم.

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن در مشهد یک مکان فوق‌العاده رویایی است. سقف شیشه‌ای در کنار درختان زیبا همچون درخت نخل در طبقه دوم هتل درویشی قطعا یک تجربه منحصر به فرد است. در این رستوران هتل مشهد انواع غذاهای بین المللی مانند بال مرغ کنجدی، فیله کباب، چیکن لیور و اسپرینگ رول، تیبون استیک، فیله مینیون، خوراک گوشت تایلندی، غذاهای ایتالیایی و هندی شامل اسوبوکو، پاستا و مرغ سبز، غذاهای دریایی مانند میگو و ماهی و سوپ‌های لذیذ سرو می‌شود.

رستوران ارغوان

سرو صبحانه در رستوران ارغوان انجام می‌شود. این رستوران در طبقه 14 هتل قرار گرفته است. از آن جهت نام آن ارغوان است که در طراحی آن از رنگ‌‌های زیبای بنفش وارغوانی استفاده شده و یک محیط آرامش‌بخش را برای شروع روز شما ساخته است. نان، املت‌های خوشمزه ، مربا، عسل، کره، پنکیک، انواع ساندویچ سرد و گرم، میوه و سبزیجات و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌گردد. هم‌چنین ساعت سرو صبحانه از 7 تا 10 صبح است.

رستوران آتریوم

و اما آتریوم. قطعا این رستوران در مشهد شما را خیره می‌کند. این رستوران در لابی هتل قرار داد. سقف آن شیشه‌ای و بلند است و طراحی بسیار لوکسی دارد. 4 درخت نخل داخل آن، فضا را به شدت منحصر به فرد کرده است. بوفه ناهار و شام با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه مانند کباب لقمه، کباب بلدرچین، کباب مرغ رومی، جوجه کباب وزیری، کباب بلغاری، شیشلیک، کباب رویال، چلوکباب سلطانی و فیله گوسفندی، انواع ماهیچه و میگو در این مکان سرو می‌شود. ناهار و شام نیز از ساعت 12 ظهر تا 11 شب سرو می‌گردد.

رستوران فیروزه

اگر هم اهل فست فود هستید، رستوران فیروزه در طبقه منفی یک هتل منتظر شما است. انواع پیتزا، همبرگر و کنتاکی، فست فودهای سنتی و سالادهای عربی و … در یک محیط مدرن در رنگ‌های طلایی و آبی بهترین گزینه برای شما است.

رستوران‌ در بهترین هتل مشهد

چگونه هتل‌های مشهد را رزرو کنید؟

اگر در حال برنامه‌ریزی برای رزرو هتل‌های قصر طلایی و درویشی هستید، توصیه ما استفاده از سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مانند جااینجاس است. در چنین سایتی امکان بررسی و مقایسه مشخصات هتل‌ها فراهم شده است. می‌توانید تمام اطلاعات هتل از جمله آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، میزان فاصله از نقاط مهم گردشگری، تصاویر هتل، لیست کامل اتاق‌ها، امکانات، قیمت و قوانین در دسترس شما است. حتی در بخش نظرات کاربران، تجربه واقعی مسافرین قبلی درج شده است. مشخصات رستوران‌های هتل‌های مشهد نیز در بخش معرفی قرار داده شده است. پس از بررسی کامل مشخصات می‌توانید اتاق ایده‌آل خود را آنلاین رزرو کنید. هزینه را نیز به صورت آنلاین و با اعمال تخفیف ویژه پرداخت خواهید کرد. پس از آن هم نامه اقامت یا همان واچر در لحظه به شما نمایش داده خواهد شد.