محکم ترین نردبان های بالای دو متر

نردبان یک وسیله با طراحی هوشمندانه است که به کمک آن می توانید به راحتی پرده ها را نصب یا تعویض کنید، قفسه های فروشگاه را مرتب کنید و کتاب ها را در کتابخانه بچینید، دوربین مدار بسته را نصب کنید، لوستر ها را تمیز نمایید و…. کارهای دیگری هم وجود دارد که بدون نردبان […]

نردبان یک وسیله با طراحی هوشمندانه است که به کمک آن می توانید به راحتی پرده ها را نصب یا تعویض کنید، قفسه های فروشگاه را مرتب کنید و کتاب ها را در کتابخانه بچینید، دوربین مدار بسته را نصب کنید، لوستر ها را تمیز نمایید و…. کارهای دیگری هم وجود دارد که بدون نردبان انجام آن ها سخت و دشوار خواهد بود. از آنجایی که میانگین قد افراد حدود یک و نیم متر است و اگر دست های خود را هم بالا ببرید یا حتی روی پنجه پا بلند شوید، می توانید تا ارتفاع دو متر دسترسی داشته باشید. داشتن نردبان بالای 2 متر یک نیاز برای تمامی منازل و تا حدودی مشاغل است.

انواع نردبان های بالای دو متر کدامند؟

امروزه دیگر نردبان های چوبی یا آهنی که احتمالا خاطرات زیادی با آن ها دارید، جای خود را به نردبان های آلومینیومی داده اند. آلومینیوم یک فلز مقاوم است که شکل پذیری بالایی داشته و منعطف است. با این وجود بسیار مستحکم بوده و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. از این فلز در صنایع دیگری همچون خودروسازی، هواپیما و… هم کارایی دارد. به جرات می توان گفت یکی از محکم ترین نردبان های بالای 2 متر، نوع آلومینیومی است. اما همین نردبان های آلومینیومی خود انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

نردبان خانگی

این نردبان ها  همانطور که از اسم آنها قابل تشخیص است، برای مصارف خانگی تولید شده اند. معمولا تعداد پله های آن بین 3 تا 8 پله است. می توانید با توجه به ارتفاع سقف منزل و نوع نیازتان انواع مختلف آن را انتخاب و خریداری کنید. نردبان خانگی ارتفاع خیلی زیادی ندارد اما با این وجود برای استفاده در فروشگاه ها و مغازه ها هم مناسب خواهد بود. یک سری از نردبان های خانگی وجود دارند که ارتفاع بالای 2 متر را هم در بر می گیرند و برای استفاده در منازل، فروشگاه یا مکان هایی مناسب است که سقف بلندی دارند.

نردبان مخابراتی

اگر به دنبال محکم ترین نردبان های بالای 2 متر هستید، نردبان مخابراتی هم گزینه مناسبی است. ساختار آن کمی متفاوت تر از چیزی است که از نردبان در ذهن دارید. چرا که به صورت سه نردبان مجزا طراحی شده اند که به صورت موازی با یکدیگر قرار می گیرند و به صورت کشویی حرکت می کنند. می توانید با توجه به ارتفاعی که باید به آن دسترسی داشته باشید، به ترتیب نردبان ها را به صورت کشویی باز کنید. این نوع نردبان برای ادارات برق، مخابرات، فروشگاه ها، کتابخانه های بزرگ و… کارایی دارد. ارتفاع آن ها بیشتر از دو متر است و می تواند پاسخگوی نیاز شما در هر فضایی باشد.

نردبان های تاشو

نردبان های تاشو در حقیقت همان نردبان های دو طرفه هستند. این نردبان ها به صورت تکیه گاه بر یکدیگر هستند و نیاز نیست حین استفاده آن ها را به جایی تکیه دهید. نردبان های تاشو خود دارای دو نوع هستند که عبارت است:

1- نردبان تاشو دو تکه

این مدل از نردبان های تاشو، متشکل از دو نردبان آلومینیومی هستند که توسط یک جفت لولای فولادی به یکدیگر وصل شده اند و به صورت واحد عمل می کنند.

2- نردبان تاشو چهار تکه

این مدل هم متشکل از چهار نردبان آلومینیومی است که از سه نقطه مختلف به کمک سه جفت لولای فولادی به یکدیگر وصل شده اند.

برای خرید نردبان های بالای دو متر باید به چه نکاتی توجه کرد ؟

همانند هر محصول دیگری در زمان خرید انواع نردبان ها هم باید به یک سری فاکتورها دقت کنید تا بتوانید با کیفیت ترین و محکم ترین نردبان های بالای 2 متر را خریداری نمایید. از مهم ترین این نکات عبارتند از:

ارتفاع نردبان

برای انتخاب ارتفاع نردبان، به سقف محل مد نظرتان توجه کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید شما با قرار گرفتن در پله آخر نردبان تا حدود 2 متر بالای آن هم دسترسی خواهید داشت. برای محاسبه ارتفاع نردبان می توانید به تعداد پله های آن هم دقت کنید. بسیاری از افرادی که ترس از ارتفاع دارند یا در آپارتمان زندگی می کنند برای راحتی خودشان و جاگیر نبودن نردبان، به سراغ مدل هایی می روند که تعداد پله های کمتری دارد.

وزن نردبان

بی شک سنگین بودن نردبان ها بلند کردن و جابه جایی آن را سخت می کند. به سراغ مدلی بروید که در عین مستحکم بودن وزن مناسب و سبکی هم داشته باشند.

قدرت تحمل نردبان

علاوه بر آن نردبان باید وزن سبکی داشته باشد، باید بتواند وزن شما یا هر شخص دیگری که روی آن قرار میگیرد را تحمل کند. نردبان ها با توجه به ساختار و مشخصاتی که دارند وزن های مختلفی را تحمل میکنند. برخی از آن ها تحمل 90 کیلوگرم وزن را دارند و برخی دیگر تا 110 کیلوگرم یا 150 کیلوگرم و… را هم تحمل می کنند.

برند سازنده

برندهای مختلفی هستند که انواع نردبان ها را تولید و در بازار عرضه میکنند. هر یک از آن ها مشخصات به خصوصی را برای محصولات خود در نظر میگیرند. شما می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. بهتر است به سراغ برندهای نام آوازه بروید که امتحان خود را پس داده اند و در بین عموم شناخته شده هستند.

قیمت نردبان

هر یک از موارد بالا به نو به خود می تواند بر روی قیمت نهایی و فروش نردبان ها موثر باشد. به سراغ نمونه ای بروید که قیمت متناسبی با بودجه شما دارد.

محکم ترین نردبان های بالای دو متر را  از کجا بخرم ؟

در صورتی که کوچک ترین نقصی در نردبان وجود داشته باشد یا طراحی آن دقیق نباشد و در اصطلاح لق بزند، ممکن است خسارت های جبران ناپذیری برایتان به بار بیاورد. از این رو بسیار مهم است که نردبان مورد نیاز خود را از یک مجموعه معتبر و مطمئن خریداری کنید. چندسو معتبر ترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع نردبان ها است که می توانید با خیال راحت از بین محصولات آن انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. کلیه نردبان های چندسو دارای ضمانت هستند و به صورت تضمینی در اختیار شما قرار داده می شود. می توانید به صورت آنلاین از تمامی نقاط کشور خرید خود را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع نردبان می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 – 02632828290 – 02632828293

Chandsoo.com

نحوه نگهداری از نردبان های بالای دو متر

نردبان ها یک همراه و نیرو کمکی مطمئن برای شما خواهند بود تا بتوانید به تنهایی از پس کارهای خود برآیید و هر چیزی که می خواهید در بالای کمد بگذارید یا از ارتفاع بردارید و … اما فراموش نکنید که نردبان ها را به یک جای مطمئن تکیه دهید. بهتر است این ابزار را در برابر تابش نور افتاب یا بارش باران قرار ندهید تا طول عمر و دوام بالایی داشته باشد.

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.