چرا هتل میراژ کیش بهترین هتل کیش است؟

هتل میراژ کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که در سال 1397 افتتاح شد. این هتل در بلوار دریا واقع شده و دسترسی آن به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی و دیگر مراکز مهم کیش بسیار راحت است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده و معماری بسیار زیبا و خاص دارد. بسیاری […]

هتل میراژ کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که در سال 1397 افتتاح شد. این هتل در بلوار دریا واقع شده و دسترسی آن به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی و دیگر مراکز مهم کیش بسیار راحت است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده و معماری بسیار زیبا و خاص دارد. بسیاری از افراد این هتل را بهترین هتل های کیش می‌دانند. با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با این هتل لوکس و زیبا آشنا شویم.

معرفی هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش با داشتن معماری خاص و مدرن یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین ساختمان‌ها و هتل‌های کیش به شمار می‌رود. این هتل دارای 8 طبقه بوده و در آن 178 باب اتاق و سوئیت فول امکانات و عالی برای استفاده مهمانان وجود دارد. این هتل در بلوار دریا واقع شده و دسترسی بسیار خوبی دارد. این هتل معماری قرینه و زیبا دارد که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. نزدیکی این هتل به سواحل خلیج فارس باعث شده شما بتوانید در اتاق‌های خود یک چشم انداز زیبا به سمت دریا و ساحل آن داشته باشید.

معرفی اتاق‌های هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش از نظر امکانات اتاق‌ها نیز، یکی از بهترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. برخی از اتاق‌های هتل چشم اندازی به سمت ساحل و دریا، برخی به سمت جزیره دارند. برای انتخاب اتاق در این هتل دست شما باز است و می‌توانید از میان اتاق‌های استاندارد جزیره، اتاق دو نفره، کانابا دوبلکس، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت جونیور سه نفره، سوئیت رویال 4 نفره و اتاق‌های دیگر، اتاق یا سوئیت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در تمامی اتاق‌های هتل مبلمان و تلویزیون برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است. سیستم اعلام اطفا حریق، سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مناسب نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. در هر اتاق یا سوئیت یک حمام اختصاصی وجود دارد تا شما بتوانید در هر زمان که می‌خواهید خستگی تن را با یک دوش برطرف کنید. مینی بار با هزینه، روم سرویس و صبحانه در اتاق از دیگر خدمات اتاق‌های هتل میراژ کیش به شمار می‌رود.

بهترین هتل های کیش

رستوان و سالن کنفرانس هتل

رستوران و سالن کنفرانس دو جز جدایی ناپذیر از یک هتل استاندارد و بین المللی است. در هتل میراژ کیش، دو رستوران بین المللی در طبقه همکف و طبقه اول وجود دارد که می‌تواند 300 نفر را در خود جای دهد. در منوی رستوران انواع غذای ایرانی، فرنگی و عربی وجود دارد تا بتوانید در بالاترین طعم کیفیت، خوشمزه‌ترین غذاها را امتحان کنید. علاوه بر رستوران در این هتل یک کافی شاپ نیز وجود دارد تا شما بتوانید یک میان وعده یا یک نوشیدنی سرد یا گرم لذیذ امتحان کنید.

در طبقه دوم هتل نیز یک سالن کنفرانس عالی با ظرفیت 250 نفر وجود دارد. با توجه به وجود امکانات عالی صدا و تصویر، پروژکتور و امکانات دیگر، این سالن یک انتخاب عالی برای برگزاری جلسات کاری و همایش‌های شما خواهد بود.

این مطلب کاربردی را هم بخوانید: چه ماشین هایی حق ورود به کیش ندارند؟

دیگر امکانات و خدمات هتل

اگر دوست دارید در هتل محل اقامت خود تنی به آب بزنید و یا خستگی سفر را با یک ماساژ حرفه‌ای از تن به در کنید، هتل میراژ کیش با داشتن استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ یک انتخاب عالی برای شما به شمار خواهد رفت. اگر اهل بازی بیلیارد هستید، می‌توانید سری به سالن بیلیارد هتل زده و مهارت خود را به رخ بکشید. در این هتل یک آتلیه حرفه‌ای وجود دارد و شما می‌توانید تصاویر سفر خود را برای همیشه و به زیبایی ماندگار و ثبت کنید. این هتل با داشتن امکانات دیگری مانند خشک شویی، کرایه اتومبیل، اتاق چمدان، نمازخانه، اینترنت، سرویس فرنگی، فضای سبز زیبا و امکانات دیگر یکی از بهترین هتل‌های کیش است که می‌توانید برای اقامت خود در جزیره آن را انتخاب کنید.

بهترین هتل های کیش

دسترسی هتل میراژ کیش

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، موقعیت قرارگیری و دسترسی بسیار عالی آن است. شما با اقامت در هتل میراژ، می‌توانید ظرف کم‌تر از 20 دقیقه پیاده یا همراه با خودرو خود را به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره برسانید. برای مثال هتل با کوه نور تنها 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. فاصله از مراکز تجاری و پاساژ مروارید تنها 3 دقیقه با خودرو، با کارتینگ 3 دقیقه با خودرو، با بولینگ مریم 3 دقیقه با خودرو، با کیبل اسکی 4 دقیقه با خودرو است که  گردش شما در جزیره را بسیار ساده تر خواهد کرد.

هزینه اقامت در هتل میراژ کیش چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل میراژ یکی از بهترین هتل‌های کیش با توجه به انتخاب اتاق یا سوئیت، تعداد تخت‌ها و خدمات ارائه شده دیگر متفاوت خواهد بود. برای اقامت در این هتل زیبا شما باید حداقل 3 تا حداکثر 6 میلیون تومان را برای هر شب در نظر بگیرید. این هتل یکی از هتل‌های ایران است که تخفیف‌های شگفت انگیزی برای مهمانان خود در نظر می‌گیرد و شما می‌توانید گاهی اتاق‌های آن را با تخفیف بیش از 60 درصد نیز رزرو کنید.