خرید و فروش گریس پارس لیتیوم EP3 روغن بهران سمند 85w140 و واسکازین ۱۴۰

برای خرید و فروش گریس پارس لیتیوم EP3 روغن بهران سمند 85w140 و واسکازین ۱۴۰ به سایت ما مراجعه نمایید انواع روانکار های صنعتی دارای ویژگی های گسترده ی می باشند که همین موارد سبب شده تا موارد استفاده از آنها همچنان در تمامی طیف های صنعتی دیده شود. نکته ی بسیار مهم پیش از […]

برای خرید و فروش گریس پارس لیتیوم EP3 روغن بهران سمند 85w140 و واسکازین ۱۴۰ به سایت ما مراجعه نمایید

انواع روانکار های صنعتی دارای ویژگی های گسترده ی می باشند که همین موارد سبب شده تا موارد استفاده از آنها همچنان در تمامی طیف های صنعتی دیده شود.
نکته ی بسیار مهم پیش از خرید محصول ، کسب اطلاعات در خصوص‌ آن می باشد زیرا اطمینان شما را نسبت به محصول بالا می برد. در ادامه این مقاله به معرفی چند نمونه از روانکار های پر کاربرد صنعتی می پردازیم که موارد استفاده از آنها در اکثر امور مشاهده می گردد.

گریس پارس لیتیوم EP3:

گریس پارس لیتیوم EP3 را می توان یک گریس نسوز چند منظوره با ترکیبی از دو یا چند گریس تخصصی معرفی نمود که از کاربرد های گوناگونی برخوردار است.
خاصیت تحمل حرارت بسیار بالا مهم ترین ویژگی این محصول است که دارای انواع مختلفی می باشد.
این گریس ها در شاسی ها و یا تحمل چرخ وسایل نقلیه حمل و نقل به کار می رود و از قابلیت تحمل بار بالا ( EP ) و خواص ضد خوردگی ، ضد زنگ زدگی و ضد اکسیداسیون برخوردار می باشد. گریس صنعتی پارس را می توان یکی از بهترین برند های گریس معرفی نمود که محصولات آن دارای انواع مختلف و‌ کاربرد های گسترده ای هستند.
این گریس ها دارای کیفیتی بی نظیر بوده که به همین دلیل مورد توجه اکثر صنعتگران واقع می گردند. کاربرد این گریس همچنین در روانکاری قطعاتی که در معرض فشارهای بالا و تنش های مکانیکی قرار دارند، روانکاری یاتاقان های تحت بار و روانکاری عمومی صنعتی در شرایط عملکردی تا دمای 120 درجه سانتیگراد دیده می شود. همچنین این گریس تشکیل شده از تغلیظ کننده صابون لیتیومی و روغن های پایه با شاخص گرانروی بالا می باشد.
شرکت ما با داشتن سابقه ای طولانی در امر فروش محصولات صنعتی شما را با خریدی مطمئن همراه می سازد تا از خرید اجناس تقلبی در امان بمانید. از این رو‌ می‌ توانید جهت خرید و فروش این محصول به سایت ما مراجعه نموده و از خرید آن با قیمتی مناسب بهره مند گردید.
جهت سفارش این محصول به صورت آنلاین نیز می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

گریس نسوز پارس لیتیوم EP2 گریس نسوز پارس لیتیوم EP1 گریس نسوز پارس لیتیوم EP3

روغن بهران سمند 85w140:

‏‎روغن بهران سمند 85w140 از جمله مهم ترین روانکار ها در جهت روانکاری جعبه دنده دستی انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین محسوب می شود که دارای ویژگی ها و‌ خاصیت های گوناگونی می باشد.
داشتن خاصیت ضد سایش و‌ تحمل بسیار بالا در برابر حرارت از مهم ترین ویژگی های این‌ محصول بوده که علاوه بر آنها دارای پایداری بالا در برابر اکسیداسیون ، زنگ زدگی و خوردگی نیز می باشد.
روغن بهران سمند 85w140 تشکیل شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک می باشد که کارکرد بسیار مناسبی در دما های خیلی بالا یا خیلی پایین دارند.جهت دریافت بهترین عملکرد از این محصولات باید آنها را در کیفیتی بالا خریداری نمود چرا که در غیر این صورت قادر به انجام درست عملیات نبوده و منجر به خوردگی و فرسایش قطعات خودرو می شوند.
جهت اطلاع از قیمت و خرید این محصول با کیفیت بالا می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

واسکازین ۱۴۰:

واسکازین ۱۴۰ در بسیاری از ماشین های سنگین به دلیل داشتن خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها استفاده می شود و از جمله روان کننده های صنعتی با ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی به همراه کیفیتی بسیار بالا هستند.
کاربرد این واسکازین ها عموما در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس با توجه به مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مشاهده می شود که علاوه بر موارد ذکر شده دارای کاربرد های دیگری نیز می باشند.
نکته قابل توجه این است که باید این واسکازین را با توجه به گیربکس خودرو و طبق قطعات صنعتی مورد نظر خریداری نمود تا کارکرد صحیحی را ارائه دهند. این روغن ها از جمله مرغوب ترین روغن های پایه محسوب می شوند و در جعبه دنده هایی با قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی مورد استفاده قرار میگیرند.
مراجعه به سایت ما امکان خرید این محصول در کیفیتی بسیار بالا را در اختیار شما عزیزان قرار داده و می توانید آنها را با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین سفارش آنلاین این محصولات به شما امکان تحویل آنها را در سراسر کشور می دهد.

روغن صنعتی فیدار

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.