راهنمای انتخاب سرور HP ارزان برای هر کسب و کاری

HP برندی است محبوب و پرآوازه که از دیرباز مشتریان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمپانی ایمن‌ترین سرورهای استاندارد صنعتی جهان را تولید می‌کند که چابکی زیر ساخت مدرن و امنیت برای محافظت از دارایی‌های دیجیتالی شما و کنترل اقتصادی برای پرداخت فقط برای آنچه استفاده می‌کنید را فراهم می‌کنند. با خرید سرور […]

HP برندی است محبوب و پرآوازه که از دیرباز مشتریان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمپانی ایمن‌ترین سرورهای استاندارد صنعتی جهان را تولید می‌کند که چابکی زیر ساخت مدرن و امنیت برای محافظت از دارایی‌های دیجیتالی شما و کنترل اقتصادی برای پرداخت فقط برای آنچه استفاده می‌کنید را فراهم می‌کنند. با خرید سرور HP شما به تمامی نیازهای کسب و کار خود می‌توانید پاسخ دهید. مهم نیست کدام مدل از سرورهای HPE ProLiant را انتخاب کنید؛  انواع سرور HP طول عمری بین 7 تا 10 سال دارند که این خود مزیتی بزرگ نسبت به سایر برندهاست که از آن نمی‌توان چشم پوشی کرد. در این مطلب قصد داریم سه مدل سرور HP را به شما معرفی کنیم که می‌تواند انتخاب و خرید آن‌ها تمامی نیازهای کسب و کارتان را پوشش دهد.

مدل‌هایی که در این مطلب به شما کاربران گرامی معرفی می‌شوند از سرورهای پرفروش ماهان شبکه ایرانیان بوده که طیف متفاوتی از مشتریان را پوشش می‌دهد. چه یک فروشگاه کوچک و چه یک سازمان بزرگ که با اطلاعات بسیار زیادی مواجه است؛ همگی می‌توانند یکی از این مدل سرورهای HP را با کانفیگ‌های متفاوتی خریداری کنند. در ادامه همراه ما باشید.

قیمت سرور dl380 g10+

 

سرور HPE ProLiant DL380 G10 Plus

یکی از تفاوت‌های اصلی که می‌توان میان سرورهای G10 و G10 Plus قائل شد؛ این است که سرورهای جی 10 پلاس از نسل سوم پردازنده‌های مقیاس پذیر اینتل پشتیبانی می‌کنند. سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus از دو پردازنده قدرتمند و توانمند نسل سوم مقیاس پذیر اینتل زئون با حداکثر 40 هسته و فرکانس حداکثر 3.1 گیگاهرتز، بسته به نوع پردازنده، پشتیبانی می‌کند. نیازی به گفتن نیست که عملکرد و سرعتی که ارائه می‌دهد شگفت انگیز است.

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus دارای چندین گزینه ذخیره سازی است. شما یک Open Bay Hot-Swap SAS HDD (حداکثر 8 جایگاه هارد دیسک SFF) دارید. تا 8 اسلات توسعه همچنین به شما کمک می‌کند تا فضای ذخیره سازی کافی را برای شما فراهم کند تا فرآیندهای تجاری خود را به راحتی انجام دهید.

در واقع می‌توان گفت در بین سرورهای G10+، سرور HP DL380 G10 Plus یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این سرور که برای بارهای کاری متنوع و طیف وسیعی از محیط‌ها قابل تطبیق است، تعادل کاملی را بین قابلیت گسترش و حداکثر مقیاس‌پذیری ایجاد می‌کند. این سرور دارای قابلیت های PCIe Gen4 است و داده‌ها را سریعتر انتقال می‌دهد و همچنین سرعت شبکه بهتری دارد.

خرید سرور HPماهان شبکه ایرانیان

سرور HPE ProLiant DL380 G10

سرور DL380 از برجسته‌ترین مدل‌های خانواده ProLiant است که در هر نسلی که باشد، طرفداران خود را دارد. به تازگی استفاده از این سرور در ایران مرسوم شده است و بسیاری از سازمان‌ها به سمت ارتقا زیر ساخت شبکه خود با خرید سرور HP DL380 G10 پیش می‌روند. پشتیبانی از پردازنده‌های نسل اول و دوم Intel Xeon Scalable سبب بهبود عملکرد، توسعه پذیری و مقیاس پذیری در این سرور شده است. این پلتفرم فوق‌العاده، همه‌کاره است و از ترکیبات مختلف شاسی و همچنین انعطاف‌پذیری ذخیره‌سازی استثنایی برای مدیریت طیف گسترده‌ای از بارهای کاری پشتیبانی می‌کند.

HPE DL380 Gen10 مجهز به چیپست جدید C621 اینتل است که از خانواده پردازنده‌های جدید مقیاس پذیر اینتل پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های جدید بین 4 تا 28 هسته دارند. تعداد هسته بیشتر به معنای قدرت پردازش بیشتر و ماشین‌های مجازی بیشتر برای ارائه بارهای کاری متعدد در یک شاسی است. انواع قفسه‌های درایو نصب شده در پشت سرور DL380 G10 برای قرار دادن هارد دیسک‌های SFF و LFF اضافی موجود است. بسته به نیازهای حجم کاری شما، چندین نوع شاسی موجود است.

ویژگی‌های فوق العاده‌ این سرور نسل 10 سبب شده است تا بسیاری تصور کنند قیمت سرور DL380 G10 بسیار زیاد و دور از دسترس است؛ اما نگران نباشید. ماهان شبکه ایرانیان می‌تواند طوری این سرور را برای شما کانفیگ کند که برای پوشش نیازهای کسب و کارتان مجبور به پرداخت قیمت‌های فضایی نباشید!

خرید سرور اچ پی G9 از ماهان شبکه ایرانیان

سرور HP DL380 G9

و اما نوبت به پرفروش‌ترین سرور اچ پی در ایران، حتی با وجود عرضه سرورهای نسل G11 می‌رسد. در ابتدای نطلب ذکر کردیم که مهم نیست کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک، اچ پی برای هر دسته یک پیشنهادی دارد. سرور HPE ProLiant DL380 G9 همان سرور است! شما می‌توانید با پرداخت مبلغی کمتری از 30 میلیون تومان، این سرور را با دو عدد پردازنده قوی به همراه 32 گیگابایت رم و 5 عدد هارد 300 گیگابایت اچ پی خریداری کنید. برای مشاهده قیمت سرور G9 در کانفیگ‌های متفاوت کافی است به سایت ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کنید.

HPE ProLiant DL380 Gen9 از دو پردازنده E5-2600 v3 یا v4 با 4، 6، 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20 یا 22 هسته و حداکثر 45 مگابایت حافظه کش در هر پردازنده پشتیبانی می‌کند. فناوری مجازی سازی اینتل یک پلتفرم سخت افزاری را قادر می‌سازد تا به عنوان چندین پلتفرم مجازی عمل کند.

HPE ProLiant DL380 G9 از ماژول‌های حافظه داخلی دوگانه 4، 8، 16، 32، 64 یا 128 گیگابایتی DDR4 (DIMM) پشتیبانی می‌کند. حداکثر مقدار رمی که سرور HPE ProLiant DL380 G9 می‌تواند نگه دارد، 3 ترابایت (24 عدد رم 128 گیگابایتی) حافظه ثبت شده DIMM (RDIMM) است.

خرید سرور HP ارزان

در این مطلب سه مدل از بهترین سرورهای اچ پی موجود در ماهان شبکه ایرانیان را به شما معرفی کردیم. سرور DL380 تاکنون به‌خوبی از تمامی آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است. اگر می‌خواهید سروری خریداری کنید که تا 10 سال آینده برای شما عین روز اول کار کند، پیشنهاد ما به شما خرید یکی از مدل‌های ذکر شده است. توجه داشته باشید که کارشناسان فروش ماهان شبکه ایرانیان در تمامی مراحل خرید همراه شما هستند و به‌راحتی با تماس با شماره 02191008413 می‌توانید مشاوره رایگان دریافت کنید. ماهان شبکه ایرانیان با سابقه‌ای بیش از یک دهه در زمینه فروش سرور HP همواره در تلاش بوده است تا با ارائه بهترین‌ها مشتریان خود را راضی نگه دارد.