بهترین لپتاپ اپل؛ 5 انتخاب عالی برای 2023

وقتی به دنبال خرید بهترین لپتاپ اپل باشیم، انتخاب‌های فراوانی پیش روی ما خواهد بود. بهترین لپتاپ اپل در سال 2023 کدام مدل است؟ انتخاب بهترین‌ها در هر زمینه‌ای دشوار بوده و این مورد در دنیای تکنولوژی سخت‌تر خواهد بود. در ماه‌های پایانی سال 2022 بهترین لپتاپ‌های اپل معرفی شدند. ما در این مقاله قصد […]

وقتی به دنبال خرید بهترین لپتاپ اپل باشیم، انتخاب‌های فراوانی پیش روی ما خواهد بود. بهترین لپتاپ اپل در سال 2023 کدام مدل است؟ انتخاب بهترین‌ها در هر زمینه‌ای دشوار بوده و این مورد در دنیای تکنولوژی سخت‌تر خواهد بود. در ماه‌های پایانی سال 2022 بهترین لپتاپ‌های اپل معرفی شدند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین لپتاپ اپل را معرفی کنیم و از ویژگی‌های متمایز این مدل‌ها صحبت خواهیم کرد. بعد از خواندن این مقاله برای خرید بهترین لپتاپ اپل دغدغه‌ای نخواهید داشت و درست‌ترین مدل را بر اساس نیازتان انتخاب خواهید کرد.

1- مک بوک پرو 14 اینچ با تراشه M2؛ جدیدترین تراشه ساخت اپل

در رویداد توسعه‌دهندگان اپل با عنوان wwdc در سال 2022، مهندسان شرکت اپل محصولی استثنایی از سری مدل‌های مک بوک را معرفی کرده‌اند. طراحان شرکت اپل در ساخت مک بوک پرو 2023 همه رکوردهای سرعت پردازش و قدرت پردازنده را در سیستم‌های شخصی جابه‌جا کرده‌اند. در این لپتاپ از جدیدترین پردازنده به‌عنوان M2 استفاده شده و این پردازنده 12 هسته‌ای سرعت تدوین ویدیو و عکس‌ها را به‌طرز قابل‌توجهی بالا برده است.

خنک‌کننده دستگاه مک بوک پرو مدل MPHG3 با قابلیت جذب و خنک کردن هوای محبوس در دستگاه عمل می‌کند و فرآیند روشن و خاموش شدن دستگاه کاملا بی‌صدا انجام می‌شود. در بهترین لپتاپ اپل جدیدترین نسل نمایشگرهای رتینا استفاده شده که ضخامت 4 میلی‌متری دارد و کنتراست بسیار بالای آن باعث شده است رنگ‌ها به صورت کاملا طبیعی جلوه پیدا کنند. برای خرید لپ تاپ اپل پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین مدل‌های عرضه‌شده در فروشگاه آمیتیس را مشاهده کنید.

2-مک بوک پرو مدل M2 MNEH3؛ محصولی مقرون‌به‌صرفه و قوی

همه لپتاپ‌های اپل در سال 2023 با تراشه M2 عرضه شده است. قلب تپنده این دستگاه هم جدیدترین تراشه شرکت اپل را دارد. عملکرد این دستگاه در طول عمر باتری بسیار خوب برآورد می‌شود. پردازنده این لپتاپ 8 هسته‌ای بوده و گرافیک یکپارچه 10 هسته‌ای به همراه 16 گیگابایت رم، این لپتاپ را برای هر فرآیند پیچیده‌ای کامل کرده است. به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری دستگاه MacBook Pro M2 MNEH3 نسبت به مدل قبلی مک بوک پرو m1 تغییرات هیجان‌انگیزی داشته و مهم‌ترین تغییرات این نسل استفاده از پردازنده M2 خواهد بود.

در طراحی این لپتاپ از نوار لمسی اپل استفاده شده و در این قسمت صفحه‌ای نازک بالای صفحه کلید قرار گرفته است. دکمه‌های ضروری لپتاپ روی این صفحه لمسی قرار گرفته‌اند. همچنین دکمه Touch ID در دستگاه اپل به‌کار رفته است و این امر موجب بالا رفتن امنیت در سیستم‌های اپل می‌شود.

3-مک بوک پرو مدل MNW A3 M2؛ بی‌نهایت قوی و جنگنده

مک بوک پرو 16 اینچی، نسل جدید لپتاپ‌های اپل هستند که اولین مدل این سری در سال 2019 عرضه شده است. مهندسان شرکت اپل با کنار گذاشتن لپ‌تاپ‌های 15 اینچی، به ساخت سیستم‌های 16 اینچی روی آورده‌اند. قدرت باورنکردنی سخت‌افزار این مدل باعث شده دسترسی به همه برنامه‌های تخصصی به‌راحتی انجام شود. در این سیستم از پردازنده پرقدرت 12 هسته‌ای نسل M2 اپل استفاده شده و همچنین گرافیک این دستگاه 19 هسته‌ای طراحی شده است. بهترین لپتاپ اپل برای تدوین موزیک و ویدیو همین گزینه خواهد بود.

صفحه نمایش این لپتاپ همچنان رتینا بوده و کنتراست بالای 1,000,000:1 دارد. استفاده از 1 میلیون رنگ در این دستگاه باعث شده تا همه تصاویر به‌طبیعی‌ترین حالت ممکن نمایش داده شود. استفاده از رم پرسرعت 32 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی ویژگی‌های بی‌نظیر این دستگاه را کامل کرده‌اند. این دستگاه نسبت به مک بوک ایر M1 تغییرات عمده‌ای داشته و ویژگی‌های سخت‌افزاری به‌طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

4-مک بوک پروMPHE3 ؛ قوی‌ترین لپتاپ 14 اینچی اپل

اپل در این لپتاپ از پردازنده 10 هسته‌ای M2 استفاده کرده و گرافیک 14 هسته‌ای این دستگاه از 16 گیگابایت رم بهره‌ می‌برد. در این مدل هم شاهد ناچ هستیم که بالای نمایشگر اضافه شده است. لپتاپ اپل مدل MPHE3 از یک باتری لیتیوم پلیمر 70 وات ساعتی استفاده می‌کند. به‌گفته اپل این باتری تا 17 ساعت برای پخش ویدیو و توانایی 11 ساعت وبگردی دارد.

حاشیه‌های سمت چپ و راست نمایشگر این لپتاپ نسبت به مدل‌های قبلی کمتر شده است و ضخامتی 3.5 میلی‌متری دارد. نرخ رفرش ریت این نمایشگر 120 هرتز است و مشابه گوشی‌های آیفون نرخ نمایش تصویر به ‌صورت اتوماتیک بسته به شرایط استفاده کاربر کاهش می‌یابد. علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند نرخ رفرش ریت را در این سیستم تنظیم کنند. تدوین ویدیو با این دستگاه بسیار لذت‌بخش بوده و کاربر می‌تواند باتوجه‌به نیاز، نرخ رفرش ریت را تنظیم کند.

5-مک بوک پرو MNWE3؛ مخصوص تدوین و طراحی

شرکت اپل در این مدل از پردازنده جدید در کنار تراشه 38 هسته‎ای گرافیکی استفاده می‌کند. حافظه این دستگاه 32 گیگابایات بوده و در نسخه 16 اینچی این لپتاپ، رم 96 گیگابایتی به کار رفته و سرعت این سیستم نسبت به نسل قبلی افزایش قابل‌توجهی داشته است. همچنین صفحه نمایش بهترین لپتاپ اپل مانند همه مدل‌های این سری رتینا بوده که از حداکثر روشنایی 1600 نیتی برخوردار شده‌اند. مک بوک پرو 14 اینچی رزولوشن 3024 در 1964 پیکسلی دارد.

این مدل یک اسلات کارت SDXC، یک پورت HDMI 2.1، سه درگاه USB-C نسل جدید و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری با پشتیبانی از امپدانس‌های بالا دارد. قابلیت شارژ سریع در این دستگاه باعث می‌شود که در عرض 30 دقیقه لپتاپ 50 درصد شارژ شود. قابلیت‌های خوب و ویژه این دستگاه باعث شده است این دستگاه به عنوان بهترین سیستم اپل شناخته ‌شود و بیشتر برنامه‌نویسان و طراحان از این مدل لپتاپ استفاده کنند.

خرید بهترین لپتاپ اپل با کمک مشاوران گروه آمیتیس

در این مقاله راهنمای خرید لپ تاپ های اپل را در اختیارتان گذاشتیم و 5 لپتاپ قدرتمند این شرکت را معرفی کردیم. نسل جدید این لپتاپ‌ها همه نیازهای کاربران را برطرف می‌کند و قوی‌ترین پردازنده‌ها را بین سیستم‌های موجود در بازار دارد. قیمت مک بوک در فروشگاه‌های مختلف بسیار متفاوت است. برای خرید مک بوک پرو حتما از قبل اطلاعاتی را جمع‌آوری کنید تا بابت خرید بهترین لپتاپ اپل سردرگم نباشید.

گروه آمیتیس به‌عنوان یکی از فروشندگان مطرح در زمینه فروش لپتاپ اپل فعالیت می‌کند. برای خرید مک بوک پرو m1 یا خرید مک بوک پرو 2021 از کارشناسان فروشگاه آمیتیس کمک بگیرید. همچنین کلیه دستگاه‌های برند اپل مانند گوشی‌های آیفون، لوازم جانبی لپتاپ، محصولات اپل تی وی در این فروشگاه موجود است. تضمین قیمت و اصالت کالا یکی از ویژگی‌های متمایز این فروشگاه بوده و برای ثبت سفارش و خرید کالا می‌توانید به نشانی amitis-group.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09126002803 تماس بگیرید.