هتل های برتر شیراز و اصفهان

سفر به شهرهای اصفهان و شیراز، سفر به قلب تاریخ و فرهنگ ایران است. این سفر هنگامی خاطره‌انگیز می‌شود که با اقامتی راحت و دل‌پذیر همراه باشد. در شیراز و اصفهان، هتل‌های بسیاری همچون هتل چمران شیراز و هتل کوثر اصفهان فعالیت می‌کنند. در این مطلب، به برخی از هتل های برتر شیراز و اصفهان […]

سفر به شهرهای اصفهان و شیراز، سفر به قلب تاریخ و فرهنگ ایران است. این سفر هنگامی خاطره‌انگیز می‌شود که با اقامتی راحت و دل‌پذیر همراه باشد. در شیراز و اصفهان، هتل‌های بسیاری همچون هتل چمران شیراز و هتل کوثر اصفهان فعالیت می‌کنند. در این مطلب، به برخی از هتل های برتر شیراز و اصفهان می‌پردازیم.

معرفی 3 هتل اصفهان

در شهر اصفهان، هتل‌های زیادی مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آن‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. در این بخش، به سراغ برخی از این هتل‌ها می‌رویم.  همچنین برای رزرو هتل های اصفهان با تخفیف ویژه می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

هتل سنتی اصفهان

یکی از هتل های برتر شیراز و اصفهان، هتل سنتی اصفهان است. هتل سنتی اصفهان اولین و قدیمی‌ترین هتل سنتی در این شهر محسوب می‌شود. مکان هتل در بازار نزدیک مسجد حکیم باستانی و میدان نقش جهان قرار دارد. از مزایای هتل می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی، حیاط آرام، دنج، بدون سروصدا و صبحانه بوفه این هتل اشاره کرد. پرسنل باتجربه هتل نیز 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. با اقامت در هتل سنتی اصفهان می‌توانید به برترین جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشید و به همراه خانواده خود، اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

هتل چهل پنجره اصفهان

هتل چهل پنجره در فروردین 1379 در اصفهان افتتاح شد. چهل پنجره، منحصربه‌فرد بودن و آرامش را با راحتی و امکانات روز ترکیب کرده است. این هتل اصفهان بسیار مناسب برای خانواده‌ها و گردشگرانی است که می‌خواهند در محیطی دنج، اقامت راحتی داشته باشند. از امکانات هتل می‌توان به قهوه‌خانه و چای‌خانه، سالن صبحانه، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس و غیره اشاره کرد.

هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان ترکیبی ایده‌آل از کیفیت، آسایش و راحتی را در محیطی مناسب برای خانواده‌ها به همراه مجموعه‌ای از امکانات رفاهی ارائه می‌دهد. اگر نگوییم بهترین هتل اصفهان، می‌توانیم آن را دنج‌ترین هتل این شهر بنامیم. اتاق‌های هتل صفوی دارای یخچال، آشپزخانه کوچک، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان هستند تا مهمانان اقامت دل‌پذیری داشته باشند. سرویس اتاق، صبحانه رایگان و پارکینگ از امکانات رفاهی ارائه شده در این هتل کوچک به شمار می‌آیند.

هتل صفوی در نزدیکی برخی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی اصفهان مانند مسجد جامع اصفهان و کلیسای وانک قرار دارد، هتل صفوی یک مقصد عالی برای گردشگران است. هنگام اقامت در این هتل، حتماً سری به رستوران‌های ایتالیایی، کافه هرمس، کافه لیانا و کافه 404 بزنید که فاصله اندکی با هتل دارند. در طول بازدید خود، حتماً از جاذبه‌های محبوبی مانند میدان نقش جهان، مسجد شاه و مسجد شیخ لطف‌الله دیدن کنید که همگی در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند.

معرفی 3 هتل شیراز

در شهر شعر و ادب، از گذشته هتل‌های خوش‌نامی در حال خدمت‌رسانی به مسافران بوده‌اند؛ از هتل‌های بزرگ و مجلل گرفته است تا هتل‌های کوچک و اقتصادی. در این‌جا به برخی از هتل‌های شیراز می‌پردازیم.

هتل چمران شیراز

مرتفع‌ترین هتل پایتخت فرهنگ و تاریخ ایران، واقع در منطقه زیبای قصردشت، با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر شیراز، هتل چمران است. به طور قطع می‌توان هتل چمران را یکی از هتل های برتر شیراز و اصفهان دانست. این هتل با 250 اتاق و سوئیت، اقامتی رویایی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. از امکانات عمومی هتل می‌توان به اینترنت رایگان، شرکت خدمات گردشگری، آرایشگاه آقایان، سالن زیبایی بانوان و فروشگاه لباس اشاره کرد. در طبقات 21 و 22 هتل نیز سالن‌های پذیرایی مجموعه قرار دارند که آماده برگزاری جشن‌ها و مراسم گوناگون هستند. در هتل چمران، کافی‌نت و مرکز بازی‌های رایانه‌ای و ویدیوئی نیز وجود دارند.

هتل چمران دارای امکانات تفریحی مانند باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ است. علاوه بر این، در هتل یک مرکز سلامتی و تندرستی که خدمات مخصوص طب سنتی در آن ارائه می‌شود نیز، فعالیت می‌کند. رستوران‌های هتل چمران شیراز که در طبقات 24 و 25 آن جای دارند، غذاهای ایرانی و ایتالیایی سرو می‌کنند. کافی‌شاپ هتل نیز در طبقه 23 قرار دارد که در آن، موسیقی زنده اجرا می‌شود. اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید، برای رزرو هتل چمران شیراز اینجا کلیک کنید.

هتل شیراز

این هتل مجلل که در زادگاه فرهنگ ایرانی قرار گرفته است، تنها 10 دقیقه با تمام جاذبه‌های گردشگری مهم شهر فاصله دارد. از امکاناتی که در هتل برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است، می‌توان به اینترنت رایگان، سالن تناسب‌اندام، استخر و سونا اشاره کرد.
در این هتل، 5 رستوران وجود دارد که هر کدام از آن‌ها غذاهای منحصربه‌فرد و لذیذی را به مهمانان ارائه می‌کنند. روی پشت‌بام هتل نیز یک تراس هزار مترمربعی قرار دارد که مسافران هتل می‌توانند برای استراحت از فضای آن لذت ببرند. مهمان‌نوازی در هتل شیراز یکی از برتری‌های این مجموعه به حساب می‌آید.

هتل ارم شیراز

یکی دیگر از هتل های برتر شیراز و اصفهان، هتل ارم شیراز است. این هتل با ارائه امکانات رفاهی مناسب، اقامت خاطره‌انگیزی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل ارم مجموعه‌ای از امکانات از جمله تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، یخچال و مینی‌بار به مهمانان ارائه می‌دهد.
از دیگر مزایای این هتل، می‌توان به سرو صبحانه رایگان اشاره کرد. از بناهای دیدنی اطراف هتل می‌توان به خانه زینت الملک، خانه قوام، مسجد نصیرالملک و باغ ارم اشاره کرد. برای رزرو این هتل و سایر هتل های شیراز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

جمع‌بندی

شیراز و اصفهان همواره از مقاصد گردشگری مهم ایران به شمار می‌آیند. به همین دلیل، هتل‌های زیادی در این دو شهر فعالیت می‌کنند. از هتل‌ های برتر شیراز و اصفهان می‌توان به هتل چهل پنجره و هتل صفوی اصفهان و همچنین هتل چمران و هتل ارم شیراز اشاره کرد. اگر قصد سفر به این شهرها و اقامت در هتل‌های آن‌ها را داشتید، می‌توانید از طریق اسنپ تریپ برای رزرو هتل اقدام کنید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.