هزینه طراحی کارت ویزیت در مراکز خدمات آنلاین

قیمت طراحی کارت ویزیت بر اساس زمانی که برای طراحی آن صرف می شود و نرم افزاری که برای طراحی آن استفاده می شود قابل محاسبه است. قیمت طراحی کارت ویزیت در هر مرکزی با توجه به کاری که روی آن انجام می گیرد تعیین می شود. با اینکه این روزها تعداد زیادی از مراکز […]

قیمت طراحی کارت ویزیت بر اساس زمانی که برای طراحی آن صرف می شود و نرم افزاری که برای طراحی آن استفاده می شود قابل محاسبه است.

قیمت طراحی کارت ویزیت در هر مرکزی با توجه به کاری که روی آن انجام می گیرد تعیین می شود. با اینکه این روزها تعداد زیادی از مراکز هستند که مدعی اند کارت ویزیت طراحی می کنند، اما همه آنها حرفه ای نیستند. شاید طراحی کارت ویزیت به دلیل اندازه کوچکی دارد و اطلاعات کمی که به مخاطب می دهد، ساده به نظر برسد. اما نباید از اهمیت این کارت غافل شد. گاهی این کارت به تنهایی می تواند نقش مهم سفیر یک کسب و کار بودن را بازی کند. به همین دلیل هم نباید برای طراحی آن به افراد و مراکز غیر حرفه ای مراجعه شود.

طراحی کارت ویزیت به شکل مختلفی انجام می شود و خلاقانه بودن آن بسیار مهم است. کارت های سه بعدی این روزها طرفداران زیادی دارند. قیمت طراحی گرافیکی کارت ویزیت با توجه به کارایی که دارد هر چقدر که باشد برای کسب و کارها صرفه اقتصادی خواهد داشت. برای سفارش این طراحی می توانید به مرکز ایران تایپیست، تایپو، مسترتایپیست و انتشارات ساهورا مراجعه کنید. در ادامه، خدمات این مراکز در زمینه طراحی کارت ویزیت و هزینه های آنها با هم مقایسه شده اند.

قیمت طراحی کارت ویزیت

نرخ طراحی کارت ویزیت در مرکز تایپو

قیمت طراحی کارت ویزیت در مرکز تایپو با در نظر گرفتن زمانی که طراح برای آن صرف کرده باشد، به سفارش دهنده اعلام خواهد شد. همه طراحان این مرکز تسلط کامل به نرم افزارهای حرفه ای دارند و برای این کار با توجه به نوع طراحی درخواستی کار خود را شروع می کنند. این مرکز اما همه امکانات لازم برای انجام همه امور کارت ویزیت را ندارد و تنها امکانات لازم برای طراحی را در اختیار دارد. هر کسب و کاری که به طراحی خلاقانه نیاز داشته باشد می تواند روی طراحان این مرکز حساب کند.

قیمت طراحی کارت ویزیت و هزینه های مربوط به آن به صورت قسطی هم قابل پرداخت است. اگر کسب و کار در هر زمینه ای به مشاوره نیاز داشته باشد می تواند از مشاوران این مجموعه مشاوره تخصصی رایگان بگیرد. هر چقدر که کار طراحی پیچیده تر باشد و طراح برای این کار زمان بیشتری را صرف کند، برای آن هزینه بیشتری نیز باید پرداخت شود.

برآورد قیمت آنلاین طراحی کارت ویزیت در مسترتایپیست

قیمت طراحی کارت ویزیت در مسترتایپیست و برآورد هزینه های آن در یک پیش فاکتور برای سفارش دهنده فرستاده می شود. برای ثبت سفارش کافی است که در این وب سایت ثبت نام کنید. طراحان این مرکز همگی حرفه ای و کاربلد هستند و برای طراحی کارت ویزیت از همه نرم افزارهای حرفه ای استفاده می کنند. این مرکز نه تنها کار طراحی بلکه همه امور مربوط به آن از جمله چاپ و برش کارت ها را نیز بر عهده می گیرد. در صورتی که پرداخت هزینه به صورت یکجا برای سفارش دهنده مشکل باشد، می تواند درخواست کند که آن را به شکل قسطی پرداخت کند. ضمن این که امکان استفاده از مزیت مشاوره رایگان نیز برای همه وجود دارد.

در صورتی که کارت ویزیت نیاز به جنس خاصی برای چاپ داشته باشد، پیش از طراحی درباره آن با سفارش دهنده صحبت خواهد شد. انتخاب جنس متفاوت می تواند در قیمت طراحی کارت ویزیت اثرگذار باشد. در صورت انتخاب طراحی گرافیکی سه بعدی نیز هزینه ای معادل کاری که طراح روی آن انجام می دهد دریافت خواهد شد.   

نرخ طراحی کارت ویزیت

تعرفه های طراحی کارت ویزیت در ساهورا چگونه است؟

قیمت طراحی کارت ویزیت و تعرفه های قیمتی آن در انتشارات ساهورا در وب سایت آن در دسترس است. هر کسب و کاری که قصد سفارش طراحی کارت ویزیت را دارد، می تواند با مراجعه به این وب سایت و بعد از دیدن نمونه کارهایی که در آن وجود دارد برای ثبت سفارش اقدام کند. گرافیست های این مرکز برای طراحی از همه نرم افزارهای حرفه ای استفاد می کنند و آماده پذیرش سفارش هایی که نیاز به طراحی گرافیکی خلاقانه دارد هستند. در این مرکز هم فقط کارت ها طراحی می شوند و امور بعد از چاپ پذیرفته نمی شود.

برای پرداخت قیمت طراحی کارت ویزیت به صورت قسطی کافی است درخواست خود را با مشاوران مجموعه مطرح کنید. مشاورانی که به صورت 24 ساعته پاسخگوی سفارش دهندگان هستند. کمک گرفتن از مشاوران متخصص پیش از هر اقدامی می تواند منجر به کاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در زمان شود.    

قیمت آنلاین طراحی کارت ویزیت

پرداخت قسطی طراحی کارت ویزیت در ایران تایپیست

قیمت طراحی کارت ویزیت در ایران تایپیست بسیار منصفانه تعیین شده است. در کل، هزینه همه خدمات در این مرکز در مقایسه با رقبا بسیار پایین تر است. ضمن این که قیمت های پایین منجر به کاهش کیفیت خدمات نشده است. یکی دیگر از امتیازهای این وب سایت قسط بندی کردن هزینه خدمات طراحی کارت ویزیت است. امکان پرداخت هزینه های طراحی در دو قسط که اولی پیش از شروع کار و دومی بعد از اتمام کار است وجود دارد. طراحان حرفه ای این مرکز می دانند که وارد کردن اطلاعات به طور صحیح در کارت ویزیت چقدر اهمیت دارد و همه تلاش خود را می کنند که این اطلاعات که شامل نام و نام خانوادگی و همه نشانی های لازم کسب و کار می شود را با فونت مناسب و در جای خودشان قرار دهند. برای این کار از نرم افزارهای حرفه ای سود می برند.

اگر کسب و کار یا فردی درخواست طراحی خلاقانه برای کارت ویزیتش داشته باشد، می تواند در بخش بحث و گفت و گو با طراح صحبت کند و همه نقطه نظرهای خود را در این باره با او در میان بگذارد. پیش از دریافت قیمت خدمات طراحی کارت ویزیت می توانید از مشاوره تخصصی رایگان در این مرکز بهره ببرید و در انتخاب نوع طراحی بهترین مشاوره ها به شما داده خواهد شد. با توجه به نوع کسب و کارتان انتخابی بی نظیر برای شما صورت خواهد گرفت. این مرکز جزء معدود مراکزی است که نه تنها کار طراحی بلکه صفر تا صد کار را بر عهده می گیرد و در انتخاب نوع کاغذ چاپی و حتی شیوه چاپ و نوع برش آن نیز به شما راهنمایی های لازم را می دهد و در نهایت می توانید کارت های چاپ شده را در زمان مقرر از آنها تحویل بگیرید.

تعرفه های طراحی کارت ویزیت

منصف ترین طراح کارت ویزیت کیست؟ (از نگاه ایران تایپیست)

قیمت طراحی کارت ویزیت در مرکز ایران تایپیست در مقایسه با مراکز دیگر بسیار منصفانه است. قیمت های این مرکز با توجه به کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، برای همه کسب و کارها به صرفه است. این مرکز سال های زیادی است که در حوزه خدمات طراحی و چاپ فعالیت گسترده دارد و برای پایین نگه داشتن هزینه ها تمهیدات بسیاری را اندیشیده است که همه بتوانند از این خدمات سود ببرند. طراحانی که در این مرکز به کار مشغول هستند همگی آزمون های سختی را پشت سر گذاشته و در کار خود بسیار حرفی به شمار می روند. برای استفاده از این خدمات می توانید به نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید و سفارش طراحی خود را بعد از ثبت نام در وب سایت به ثبت برسانید. در جدول زیر، خدمات مرکز ایران تایپیست، تایپو، مسترتایپیست و انتشارات ساهورا با هم مقایسه شده اند.

طراحی کارت ویزیت با نرم افزارهای

حرفه ای

طراحی کارت ویزیت خلاقانه انجام همه مراحل کارت ویزیت مشاوره تخصصی  رایگان پرداخت قسطی هزینه های طراحی کارت ویزیت
ایران تایپیست دارد دارد دارد دارد دارد
تایپو دارد دارد ندارد دارد دارد
مسترتایپیست دارد ندارد دارد دارد دارد
انتشارات ساهورا دارد دارد ندارد دارد دارد