هتل‌های لوکس میدان تکسیم استانبول را بشناسید

در استانبول منطقه‌های باشکوه و دیدنی زیادی وجود دارد. یکی از محله‌هایی که به شدت مورد توجه ساکنان استانبول و همچنین گردشگران قرار گرفته، منطقه بی اوغلو است. میدان تکسیم که یکی از معروف‌ترین نقاط استانبول به دلیل وجود فروشگاه‌ها و هتل‌های متعدد و… است، در این منطقه قرار دارد. به لطف وجود پارک‌های سرسبز، […]

در استانبول منطقه‌های باشکوه و دیدنی زیادی وجود دارد. یکی از محله‌هایی که به شدت مورد توجه ساکنان استانبول و همچنین گردشگران قرار گرفته، منطقه بی اوغلو است. میدان تکسیم که یکی از معروف‌ترین نقاط استانبول به دلیل وجود فروشگاه‌ها و هتل‌های متعدد و… است، در این منطقه قرار دارد. به لطف وجود پارک‌های سرسبز، خیابان استقلال، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و هر آنچه که گردشگران نیاز دارند، میدان تکسیم را به یک مکان عالی برای گشت و گذار و خرید تبدیل می‌کند. هتل ‌های میدان تکسیم در قلب یکی از قطب‌های مهم تجاری استانبول قرار دارند، به همین دلیل بهترین راه برای لذت بردن از منظره زیبای شهر استانبول و شب‌گردی‌های آن، رزرو هتل در این میدان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این مقاله به معرفی چند هتل لوکس میدان تکسیم مانند هتل دیوان استانبول می‌پردازیم.

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل CVK پارک در قلب شهر استانبول و ۱۵۰ متری میدان تکسیم قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین مزایای این هتل دسترسی به محبوب‌ترین جاذبه ‌های گردشگری شهر استانبول است. به عنوان مثال خیابان استقلال که در آن انواع گالری‌های هنری، رستوران، مغازه، کافی شاپ و… قرار دارد، فقط ۴۰۰ متر با هتل CVK فاصله دارد. همه اتاق‌های لوکس و مجلل این هتل به اینترنت رایگان، تلویزیون ال سی دی و وان آب گرم مجهز هستند. برای کسانی که تمایل به رزرو اتاق های لوکس هتل CVK دارند، سوئیت‌های ویژه بهترین گزینه به حساب می‌آید.

این سوئیت‌ها دارای فضای نشیمن، ناهارخوری و آشپزخانه مجزا هستند. سوئیت‌های لوکس هتل CVK با سبک مدرن و مبلمان چوبی، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و امکانات دیگر خود دقیقا امکانات یک خانه لوکس را برای شما فراهم می‌کند. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سونا و جکوزی، استخر، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد.

هتل دیوان استانبول

هتل ۵ ستاره دیوان در نزدیکی میدان تکسیم و در مهم‌ترین بخش تجاری شهر استانبول قرار دارد. بسیاری از مراکز خرید و رستوران‌های گوناگون در کنار این هتل مجلل قرار گرفته است. از ویژگی‌های مهم هتل دیوان می‌توان به فراهم کردن تجهیزات و خدمات کامل و خاص برای مهمانان ناتوان یا کم توان اشاره کرد.

علاوه‎بر همه این‌ها، اگر سفر شما به شهر استانبول کاری است، می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا اتاق‌های کنفرانس این هتل را رزرو کنید. هتل دیوان در مجموع ۱۹۱ اتاق و سوئیت دارد که همه آن‌ها دارای سرویس خواب بسیار باکیفیت، تلویزیون ال سی دی و سایر امکانات ضروری هستند. از جمله انواع اتاق‌های هتل دیوان می‌توان به اتاق دلوکس، سوئیت یک خوابه، سوئیت کینگ یک خوابه، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس تویین و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد.

هتل پوینت تکسیم

هتل پوینت طراحی مدرنی دارد و برای افرادی که خواهان یک فضای مدرن و لوکس هستند، مناسب است. این هتل در ۵۰۰ متری میدان تکسیم قرار گرفته که گزینه‌های حمل و نقل عمومی، رستوران و مراکز تجاری برای شما فراهم می‌کند. هتل پوینت دارای ۲۳۳ اتاق است که برای هر یک از آن‌ها امکانات بسیار خوبی فراهم شده است. رنگ روشن دکوراسیون اتاق خواب‌ها سبب احساس نشاط و سرزندگی مهمانان می‌شود. اگر در این هتل اقامت می‌کنید می‌توانید از خدمات متنوع آن مانند استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، انواع ماساژ و درمان‌های زیبایی، مرکز تناسب اندام و… نیز بهره مند شوید.

هتل تکسیم متروپارک

در ۱۰۰ متری میدان تکسیم، هتلی به نام هتل مترو پارک قرار گرفته است. برای تردد در شهر استانبول و دیدن جاذبه‌های گردشگری، به راحتی می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و متر موجود در نزدیکی هتل استفاده کنید. اتاق‌های بزرگ این هتل با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و مجهز به گاوصندوق، اینترنت رایگان، تلویزیون، حمامی با تمام امکانات و… هستند.

برخی از ۷۰ اتاق و سوئیت این هتل دارای نمایی با چشم‎‌انداز دریا هستند. از جمله امکانات هتل متروپارک می‌توان به خدمات نگهداری از کودکان، امکانات لازم برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها، همایش‌ها، ترانسفر فرودگاه و… اشاره کرد. رستوران هتل متروپارک با سرو انواع غذاهای بین المللی می‌تواند شما را از رستوران‌های دیگر بی‌نیاز کند.

هتل موکارناس تکسیم

هتل موکارناس در میدان تکسیم، یکی دیگر از هتل‌های لوکسی است که می‌توانید برای اقامت خود در شهر استانبول انتخاب کنید. برج ساعت معروف دولما باغچه فقط دو کیلومتر با این هتل فاصله دارد که می‌توانید با یک پیاده روی کوتاه از آن دیدن کنید. این هتل کاملا تمیز، راحت و زیبا طراحی شده و گزینه بسیار عالی برای اقامت در قلب تکسیم به حساب می‌آید.

صبحانه‌های بوفه هتل بسیار متنوع و خوشمزه است. به همین دلیل مشتریان زیادی تنها برای چشیدن طعم خوب و دلپذیر آن‌ها به هتل موکارناس سر می‌زنند. البته این تمام ماجرا نیست؛ زیرا هتل موکارناس سونا، جکوزی، خدمات تناسب اندام، اینترنت رایگان و هر آنچه را که برای اقامت در یک هتل با شکوه به آن احتیاج دارید را برای شما فراهم خواهد کرد.

هتل آیرامین

افرادی که به فروشگاه‌ها و وسایل قدیمی و هنری علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنیم هتل آیرامین را برای اقامت خود در نظر داشته باشند، زیرا این هتل در نزدیکی فروشگاه‌های عتیقه فروشی، فروشگاه‌های طراحی و گالری‌های هنری قرار گرفته که انتخاب بسیار جذابی برای هنردوستان است. رستوران‌های شیک و کافی شاپ‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تفریحات شبانه به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

در این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی بین المللی و فست فود را می‌توانید میل کنید. اتاق‌های هتل آیرامین مجهز به اینترنت رایگان، سیستم گرمایش از کف، تهویه مطبوع، مبلمان‌های مدرن، کفپوش پارکت و… هستند. اگر چشم‌انداز اتاق برای شما مهم است می‌توانید اتاق‌هایی که دارای بالکن اختصاصی هستند را انتخاب کنید.

رزرو هتل های استانبول در فلای تودی

در این مقاله به معرفی هتل‌های لوکس میدان تکسیم که یکی از مناطق بسیار پر جنب و جوش استانبول است پرداختیم. کشور ترکیه فاصله بسیار کمی که با ایران دارد. به همین دلیل سالانه ایرانیان زیادی به قصد تفریح، خرید و گشت و گذار به آن سفر می‌کنند. دیدن جاذبه‌های تفریحی شهر استانبول تنها به یکی دو روز محدود نمی‌شود. بنابراین باید برنامه‌ریزی خوبی برای ماندن چندین روزه در آن انجام دهید. البته برای انتخاب و رزرو محل اقامت خود نگران نباشید؛ فلای تودی تمام هتل های میدان تکسیم را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.