بررسی قفل رمزدار و دیجیتال درب منزل + آشنایی با 2 مدل جدید

در این روزها فراهم نمودن امنیت و آرامش بیشتر از هر زمان دیگر در زندگی افراد، مورد اهمیت قرار گرفته است. از این رو روش ها و تجهیزات مختلفی برای این منظور اختراع و ساخته شده است. به عنوان یکی از محصولات محبوب و امن در زمینه ایجاد امنیت ساختمان، می توان به قفل دیجیتال […]

در این روزها فراهم نمودن امنیت و آرامش بیشتر از هر زمان دیگر در زندگی افراد، مورد اهمیت قرار گرفته است. از این رو روش ها و تجهیزات مختلفی برای این منظور اختراع و ساخته شده است. به عنوان یکی از محصولات محبوب و امن در زمینه ایجاد امنیت ساختمان، می توان به قفل دیجیتال اشاره نمود. قفل دیجیتال که با عنوان قفل هوشمند هم شناخته می شود دارای مدلهای مختلفی است که روشهای دسترسی در هر مدل می تواند متفاوت باشد. از مدلهای پرفروش در زمینه قفل دیجیتال و الکترونیکی می توان به قفل رمزدار درب منزل اشاره نمود.

قفل دیجیتال

بررسی قفل دیجیتال و مزایای نصب این محصولات

قفل‌های دیجیتال در دسته محصولات قفل ضد سرقت دربهای ورودی ساختمان قرار دارند. البته که می توان از این محصولات به عنوان قفل درب اتاق و درب داخلی ساختمان هم استفاده نمود. قیمت قفل دیجیتال نسبت به قفل مکانیکی بسیار گرانتر است اما از لحاظ کارکرد و امکانات اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

در ساخت قفل های هوشمند از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و هوشمند استفاده شده و اکثر محصولات دارای سیستم ضد سرقت هستند. نصب قفل هوشمند بر روی درب ضد سرقت دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

  • ایجاد امنیت بسیار بالا
  • ایجاد ظاهری بسیار شیک برای درب ورودی
  • دارای قفل خودکار درب
  • سیستم ضد سرقت و ضد حریق
  • دارای روشهای متنوع برای دسترسی و عدم نیاز به کلید مکانیکی
  • امکان کنترل از راه دور
  • امکان گزارش گیری
  • امکان اتصال به تلفن همراه

برای مشاهده محصولات قفل رمزدار درب منزل کلیک کنید.

بررسی جدیدترین مدل قفل رمزدار درب منزل

هر روزه محصولات متنوعی از قفل های دیجیتال توسط شرکت های معتبر تولید و روانه بازار می شود. محصولات جدید دارای امنیت بالا و امکانات اضافه تر هستند که هم سبب شده نیازهای بیشتری از کاربران را برطرف نموده و هم امنیت بیشتری را برای منزل شما فراهم آورند. در ادامه به بررسی دو مدل جدید قفل رمزدار درب منزل می پردازیم:

مشخصات محصول قفل هوشمند روستیک مدل 907 قفل روستیک مدل RDL901
روش دسترسی رمز، کارت، اثرانگشت، تشخیص چهره، کلید مکانیکی اثر انگشت، رمز، کارت
متریال بدنه زاماک زاماک
نوع باتری لیتیوم لیتیوم
هشدار اتمام باتری دارد دارد
سیستم ضد سرقت، قفل خودکار دارد دارد

 

این دو محصول را می توانید با قیمت بسیار مناسب از مجموعه ایران لاک خریداری نمایید.

بهترین برند تولید کننده قفل هوشمند درب ضد سرقت

بهترین برند تولید کننده قفل هوشمند درب ضد سرقت

شرکت های معتبر داخلی و خارجی زیادی در زمینه تولید قفل هوشمند درب ضد سرقت فعالیت دارند. از معتبرترین این برندها که در بازار ایران دارای طرفداران زیادی هستند می توان به برندهای روستیک، سامسونگ، ادلر، فیلیپس و … اشاره نمود. قفل رمزی از محصولات پرفروش در تمامی این برندها می باشد.

خرید از یک برند معتبر منجر به تهیه محصولات باکیفیت همراه با خدمات پس از فروش قوی می شود. اکثر محصولات در زمینه قفل رمزدار درب دارای ضمانت نامه یک ساله هستند.

در مورد قفل درب رمزدار بیشتر بدانید.

قفل رمزدار درب منزل یکی از نمونه های محبوب در دسته محصولات قفل ضد سرقت دیجیتال درب ورودی است. این محصولات همان طور که از نامشان مشخص است امکان دسترسی به قفل را با استفاده از ورود رمز به شما خواهند داد.

این رمز عددی 6 تا 12 رقمی است که برای هر فرد می توان یک رمز منحصر به فرد تعریف نمود. این گونه که بر اساس شماره آی دی که برای هر کاربرد در نظر گرفته می شود می توان رمز عبور را برای وی تعریف نموده و با استفاده از این آی دی می توان گزارش رفت آمدهای یک کاربر خاص را نیز کنترل نمود.

به طور معمول برای مدلهای قفل رمزدار درب از سیستم رمز فیک استفاده می شود. عملکرد تابع رمز فیک یا تابع خیالی به گونه ای است که با فعال بودن این سیستم، اگر فردی در کنار شما ایستاده باشد و نخواهید وی متوجه رمز عبور شما شود، با وارد نمودن اعدادی طبق الگوریتم مختص به قفل شما رمزی استباه وارد نموده و با توجه به بررسی های انجام شده این اعداد با رمز واقعی منطبق شده و درب باز خواهد شد. این گونه دیگر شخصی که کنار شما ایستاده متوجه رمز اصلی نخواهد شد.

در قفلهای رمزدار علاوه بر ورود رمز می توان با استفاده از سایر روشها مانند کارت و اثر انگشت نیز می توان به قفل دسترسی داشت.

قفل درب رمزدار

چرا بهتر است قفل های دیجیتال را جایگزین مدلهای قدیمی کنیم؟

 

مدلهای قفل دیجیتال مانند قفل رمزدار درب منزل دارای امنیت بسیار بالایی هستند و اگر این قفل ها را به جای قفل مکانیکی بر روی درب های ضد سرقت نصب نمایید امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می آورند. امنیت ایجاد شده دلیل بسیار موجهی است که توصیه بر تعویض قفل قدیمی و جایگزین نمودن آن ها با قفل هوشمند داشته باشیم.

علاوه بر امنیت، امکانات زیادی نیز در اختیار شما قرار می گیرد که از جمله مزایای نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. امکان کنترل تردد اعضای خانواده از راه دور
  2. بررسی باز و بسته بودن درب در صورت عدم حضور در منزل
  3. امکان ایجاد رمز یک بار مصرف برای ورود میهمان در زمانی که در منزل حضور ندارید.
  4. ارسال پیام هشدار در زمانیکه افرادی قصد باز نمودن غیر مجاز درب را دارند.
  5. اکثر این محصولات دارای سیستم اعلان حریق هستند.

علاوه بر مزایای یاد شده نصب قفل هوشمند موجب ایجاد ظاهری بسیار لوکس برای درب ضد سرقت شما خواهد شد و این برای افرادی که زیبایی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است یک ویژگی مثبت محسوب می شود.

اما مهمترین و اصلی ترین مزیت که موجب شده این محصولات جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی شوند، همان امنیت بسیار بالایی است که فراهم می آورند.

دلیل تاکید ما بر امنیت قفل رمزدار چیست؟

در تولید قفل درب رمزی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. الگوریتم‌ امنیتی مورد استفاده در قفل رمزی درب که موجب بالا رفتن امنیت ساختمان شما می شود، بسیار پیشرفته است. در واقع قفل درب رمزی اولین سد دفاعس برای مقابله با سارقان است. قفل های مکانیکی ممکن است در کوتاه ترین زمان و بدون دردسر و سر و صدا باز شوند اما در قفل های دیجیتال که مجهز به سیستم ضد سرقت پیشرفته هستند این امر امکان پذیر نمی باشد. در قفل رمزی زمانیکه ضربه ای به درب وارد شود، آلارم هشدار به صدا در می‌آید.

قفل کارتی هتلی از دیگر محصولات در زمینه قفل هوشمند درب منزل است که نسبت به سایر محصولات دارای قیمت ارزان تری می باشد.

با چه ابزارهای دیگری می توانیم امنیت ساختمانمان را افزایش دهیم؟

علاوه بر نصب قفل دیجیتال بر روی درب با استفاده از ابزارهای دیگری مانند چشمی دیجیتال و یا نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت می توان امنیت درب ورودی ساختمان را افزایش دهید.

همچنین می توانید برای ساختمانتان اقدام به نصب دوربین مداربسته نمایید. در این روزها افزایش امنیت ساختمان و منازل بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است و توصیه می شود از چند روش امنیتی به صورت همزمان استفاده نمود.

برای خری انواع قفل رمزدار درب منزل، چشمی دیجیتال و سایر یراق آلات با ایران لاک تماس بگیرید. 09905280155

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.