7 نکته برای خرید با تخفیف خوب در بلک فرایدی

1- خرید آنلاین با افزایش هزینه های زندگی، رویداد خرید ارزان امسال شلوغ است، اما شما می توانید با خرید آنلاین از شلوغی به طور کلی جلوگیری کنید. همه برندهای بزرگ احتمالاً همان معاملاتی را که در فروشگاه دارند به صورت آنلاین ارائه می دهند، با مزایای اضافی مانند تحویل رایگان و تحویل در کنار […]

1- خرید آنلاین

با افزایش هزینه های زندگی، رویداد خرید ارزان امسال شلوغ است، اما شما می توانید با خرید آنلاین از شلوغی به طور کلی جلوگیری کنید. همه برندهای بزرگ احتمالاً همان معاملاتی را که در فروشگاه دارند به صورت آنلاین ارائه می دهند، با مزایای اضافی مانند تحویل رایگان و تحویل در کنار خیابان. مثل سایت خرید لوازم خانگی که به صورت آنلاین لوازم خانگی می فروشند.

2- مراقب تطبیق قیمت باشید

بسیاری از خرده فروشان سیاست های تطبیق قیمت را ارائه می دهند که ابزار بسیار مفیدی برای شکار معاملات فصلی است. سال گذشته، خرده‌فروشی مستقر در بریتانیا، Currys، یک وعده قیمتی را برای مطابقت با هر قیمت یا تخفیف دیگری ارائه کرد.

در مطلبی با عنوان بهترین فروشگاه چای در تهران در سایت هنر فردی میخوانیم که خرده‌فروشان مستقر در ایالات متحده مانند Target، Walmart و Best Buy نیز به خاطر سیاست‌های تطبیق قیمت خود در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری معروف هستند.

3- از کارت اعتباری استفاده کنید

استفاده از کارت اعتباری می تواند راه ایمن تر و آسان تر برای پرداخت خریدهای بزرگتر باشد. جدای از کمک به گسترش هزینه، حمل و نقل آنها نسبت به پول نقد امن تر است و محافظت از کلاهبرداری قوی تری نسبت به کارت های نقدی ارائه می دهد. بسیاری از کارت های اعتباری برای استفاده از آنها پاداش های قابل توجهی ارائه می دهند. بعلاوه، تعداد زیادی تبلیغات بدون بهره خواهید دید که تا زمانی که موجودی را به موقع پرداخت کنید عالی هستند.

4- بهترین زمان برای خرید در جمعه سیاه چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید در جمعه سیاه صبح زود است. بهترین معاملات و درب‌ها از ساعت 5 صبح شروع می‌شوند، در حالی که برخی فروشگاه‌ها حتی زودتر درهای خود را باز می‌کنند. محبوب‌ترین معاملات معمولاً خیلی سریع از قفسه‌ها خارج می‌شوند، بنابراین اگر نمی‌خواهید فرصت را از دست بدهید، می‌خواهید زودتر وارد بازار شوید. ازدحام جمعیت حدود ساعت 8 صبح تا 9 صبح شروع می شود و بین 2 بعدازظهر تا 4 بعدازظهر به اوج خود می رسد که اگر می خواهید از شلوغی دور شوید، زمانی است که از خرید خودداری کنید.

5- آیا معاملات جمعه سیاه واقعی هستند؟

پاسخ این است که بله، آنها معمولا هستند. این زمانی است که به احتمال زیاد در تمام طول سال بیشترین تخفیف ها را خواهید یافت، زیرا خرده فروشان قیمت ها را تا 70٪ کاهش می دهند تا رقبای خود را شکست دهند. ردیابی قیمت‌ها را در چندین وب‌سایت برای مواردی که دنبال می‌کنید شروع کنید تا مطمئن شوید که معامله واقعی در روز دریافت می‌کنید.

6- آیا ارزش انتظار برای جمعه سیاه را دارد؟

اگر می‌خواهید خرید بزرگی انجام دهید، بله ارزش آن را دارد که تا جمعه سیاه منتظر بمانید. به خصوص اگر اقلام با ارزشی مانند تلویزیون، لپ تاپ، کنسول های بازی و سایر اقلام الکترونیکی را خریداری می کنید. گفته می شود، فروش های مختلفی در طول سال وجود دارد که می توانید معاملات عالی دریافت کنید. جمعه سیاه 2022 هنوز کمی باقی مانده است، اما می توانید انتظار داشته باشید که قیمت ها خیلی زودتر کاهش یابد.

7- در جمعه سیاه چه کارهایی را نباید انجام دهید؟

مرتکب شدن برخی از اشتباهات آسان است، این اشتباهات عبارتند از هول شدن و خرج کردن بیش از حد، به دنبال ارزان ترین معاملات به جای بهترین ارزش برای پول، و سقوط در معاملات با سهام فناوری قدیمی تر. و اگر با گوشی هوشمند خود خرید می کنید، فراموش نکنید که خدمات موقعیت یابی خود را روشن نگه دارید!

بیشتر بدانید:

  1. قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.
  2. گزینه های مرجوعی کالا را بررسی کنید.
  3. میتوانید برای خرید بهتر از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید.
  4. سعی کنید برندهای غیر معمول و ناشناخته را در سبد خرید خود قرار ندهید.
  5. از قبل مشخص کنید که از چه فروشگاهی قصد دیدن و خرید دارید.