قوانین بروکر کوتکس برای واریز و برداشت

قوانین بروکر کوتکس یک سری محدودیت ها و مقررات هستند که در بازارهای مالی از اهمیت بالایی برخوردارند. در این مقاله، قصد  داریم یه طور کامل به قوانین بروکر کوتکس و تاثیر آن در عملکرد بازارهای مالی بپردازیم. ابتدا به تعریف بروکر کوتکس می پردازیم، سپس به اهمیت و نقش آن اشاره می کنیم. در […]

قوانین بروکر کوتکس یک سری محدودیت ها و مقررات هستند که در بازارهای مالی از اهمیت بالایی برخوردارند. در این مقاله، قصد  داریم یه طور کامل به قوانین بروکر کوتکس و تاثیر آن در عملکرد بازارهای مالی بپردازیم.

ابتدا به تعریف بروکر کوتکس می پردازیم، سپس به اهمیت و نقش آن اشاره می کنیم. در نهایت به چالش ها و نکات قابل توجه در اجرای بروکر کوتکس اشاره خواهیم کرد.

بروکر کوتکس چیست؟

بروکرها کارگزارانی هستند که بین سرمایه گذاران و بازارهای مالی فعالیت می کنند. نقش مهمی در اجرای معاملات مالی و ارائه خدمات مالی برای سرمایه گذاران دارند. بازارهای مالی مختلف بروکرهای متفاوت دارند.

از آنجایی که کاربران ایرانی محدودیت های زیادی در ثبت نام بروکرهای رگوله دارند، ناچار مجبور به ثبت نام در بروکرهای آفشور یا فراساحلی هستند. یکی از این بروکرهای کاربر پسند آفشور که سود رقابتی 98% دارد، کوتکس(Quotex) است. سطح جدیدی از پلتفرم معاملات را ارائه می دهد. این بروکر در سال 2019 تاسیس شد و مربوط به باینری آپشن می باشد. در این بروکر امکان معامله بیشتر از 400 دارایی (ارزهای دیجیتال، جفت ارزها و …) به روش باینری آپشن وجود دارد.

 بروکر کوتکس مربوط به شرکت Maxbit LLC است و به کشورهایی همچون ایران، استرالیا، تایلند، سنگاپور، هند، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی، عربستان، کویت و … خدمات ارائه می دهد. دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت و گرتادین ها می باشد. رگوله اصلی آن FSASVG و برای ایرانیان FSASV  است.

مزایای بروکر کوتکس

  • پلتفرم بروکرکوتکس یکی از با کیفیت ترین پلت فرم ها می باشد.
  • این پلتفرم کاربرپسند است و در نتیجه استفاده از آن آسان است.
  • عملکرد آن شفاف است.
  • واریز و برداشت در کوتکس بسیار سریع بدون صرف وقت زیاد است. این بدان معنی است همانقدر که واریز وجه سریع انجام می شود، برداشت آن نیز آسان و سریع است.
  • دارای 400 ابزار رایگان برای رصد روند و فرصت های بازارهای مالی می باشد.

قوانین بروکر کوتکس کدامند؟

قوانین بروکر کوتکس نقش بسزایی در حفظ شفافیت و عدالت بازارهای مالی دارند. این قوانین از یک سو به مشتریان اطمینان می دهند که فعالیت های بروکرها به درستی انجام می شود و از سوی دیگر، از نظر سازمان ها و نظارتگران، امکان نظارت و کنترل بر بازارها را فراهم می کنند.

  • با اجرای قوانین بروکر کوتکس، احتمال وقوع تقلب و نقض قوانین در بازارهای مالی به شدت کاهش می یابد و اعتماد به بازارها افزایش می یابد.
  • برای افتتاح حساب و شارژ سپرده نیاز به حداقل 10 دلار می باشد.
  • مقدار پرداخت : حداکثر 98% می باشد و حداقل آن 10 دلار است.
  • مقدار حساب آزمایشی : 10000 دلار است.
  • ریگوله : این بروکر عضوی از IFMRRC می باشد.
  • بونوس : پاداش بونوس را نیز دارد.
  • امکان معامله با شرکت هایی مانند فارکس، کالا، شاخص های مهم، اوراق بهادار و … وجود دارد.
  • سرعت زیادی در به روز رسانی پلت فرم و تغییر قیمت ها وجود دارد.
  • یکی از جالب ترین ویژگی های این بروکر، عدم نیاز به VPN می باشد.

در این بروکر امکان واریز با کارت عای اعتباری و حواله های بانکی وجود دارد. کارتهای ویزا، مسترکارت، PerfectMoney ،پیاستریکس، ارزهای دیجیتال، بیت کوین، کیف پول FK و … از جمله این موارد هستند.

  • همانطور که اشاره کردیم راه های متفاوتی برای واریز و برداشت وجود دارد. یکی از بهترین راه ها، پرداخت به صورت الکترونیکی است. واریز وجه به حساب مشتریان می تواند با استفاده از سامانه های پرداخت الکترونیکی باشد.

توجه کنید:

  • این سامانه های پرداخت الکترونیکی مانند Skrill، FasaPay، PerfectMoney، … هستند که از بین این موارد PerfectMoney یکی از بهترین گزینه ها برای ایرانیان به حساب می آید. در زمینه ارزهای دیجیتال نیز این بروکر پشتیبانی می شود.
  • ارزهای دیجیتالی مانند بیتکوین، اتریوم، تتر، ریپل، کوین و … که امکان ارائه خدمات در واریز یا برداشت را فراهم می آورند.
  • امکان ثبت نام در وب سایت بروکر کوتکس بدون نیاز به فیلترشکن و بدون پیچیدگی وجود دارد.
  • در ثبت نام این بروکر امکان فارسی سازی وب سایت را خواهید داشت.
  • در بروکر کوتکس روش های متفاوتی برای واریز و برداشت وجود دارد و همانطور که گفتیم واریز و برداشت هر دو در سریع ترین زمان اتفاق می افتند. یکی از بهترین و سریع ترین روش ها در این بروکر، پرفکت مانی و رمز ارزها هستند که هزینه کمی هم دارند.
  • شما میتوانید در این بروکر با متخصصان فارکس از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.
  • این بروکر دارای پلتفرم وب اختصاصی و اپلیکیشن موبایل است.
  • مقدار زمانی که برای واریز پول به حساب کاربری بروکر کوتکس لازم است به نحوه واریز و بانک مورد نظر بستگی دارد.
  • در برخی موارد برداشت پول از بروکر کوتکس هزینه ای دارد که پیش از برداشت این موارد باید بررسی گردند.
  • بروکر کوتکس امکان انجام تراکنش را از کشورهای دیگر برای مشتریان خود فراهم آورده است.

روش واریز بروکر کوتکس با پرداخت الکترونیک

پس از افتتاح حساب در وب سایت بروکر کوتکس، در صفحه خود به بخش واریز بروید. قسمت PerfectMoney را انتخاب کنید. در این بخش دو مرحله انجام می شود. اول مقدار بونوس که توسط کاربر قابل استفاده است انتخاب می شود و سپس مبلغ مورد نظر وی وارد می گردد.

 شما می توانید حداقل واریزی 10 دلار را داشته باشید. در نهایت به قسمت پرداخت می روید و پرداخت را انجام می دهید. پس از تایید و مشاهده موفقیت در پرداخت، بروکر کوتکس این مبلغ را در حساب شما در این سایت منتقل می کند.

واریز با ارزهای دیجیتال

در واریز با ارزهای دیجیتال باید به دکمه سبز رنگ به نام سپرده در بخش سمت راست بالای صفحه بروید. روش واریز به حساب را انتخاب کنید که بطور مثال BTC را می توانید در نظر بگیرید. در این قسمت نیز مقدار بونوس را انتخاب کنید و سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. حداقل واریزی در این حالت، 50 دلار است.

برداشت با ارزهای دیجیتال

اما در زمانی که می خواهید عملیات برداشت را از طریق ارزهای دیجیتال انجام دهید باید پس از ورود به صفحه کاربری در بروکر کوتکس به بخش برداشت بروید. ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اطلاعات لازم را که شامل کیف پول ارز دیجیتال و مقدار وجهی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. پس از دریافت کد 6 رقمی، دکمه تایید اطلاعات را بزنید. در کمترین زمان ممکن پول به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

برداشت با پرفکت مانی (پرداخت های الکترونیکی)

پس از ورود به حساب کاربری و رفتن به گزینه برداشت، روش پرداخت را انتخاب می کنید. یک کد تایید اطلاعات در ایمیل خود دریافت خواهید کرد، پس از وارد نمودن این کد تایید در محل مخصوص، پرداخت انجام می شود و در سریع ترین زمان ممکن پول به حساب شما منتقل می شود. اما توجه کنید پیش از برداشت، هزینه ها و شرایط احتمالی بروکر باینری آپشن کوتکس را بررسی کنید.

مهمترین نکته در مورد بروکر کوتکس این است که باید به موقعیت و شرایط خاصی که آن را تحت تاثیر قرار می دهد، توجه کرد. سازمان های مالی و سرمایه گذاران باید از شرایط بروکر کوتکس آگاه باشند و در صورت لزوم تدابیر مناسبی برای آن اتخاذ کنند.