ارزان ترین روش خرید بازی و گیفت کارت استیم در تمام ریجن ها

دیگر دوره‌ای که گیمر‌ها برای تجربه بازی‌ها نیاز به خرید نسخه فیزیکی آن داشته‌اند به پایان رسیده است. در سال‌های اخیر صنعت گیمینگ رشد بسیار زیادی داشته است و بازی‌های جدید از لحاظ زمان انتشار و در دسترس بودن بسیار با برنامه بوده‌اند و این به لطف وجود پلتفرم‌های گیمینگ بزرگی مانند استیم است. اگر […]

دیگر دوره‌ای که گیمر‌ها برای تجربه بازی‌ها نیاز به خرید نسخه فیزیکی آن داشته‌اند به پایان رسیده است. در سال‌های اخیر صنعت گیمینگ رشد بسیار زیادی داشته است و بازی‌های جدید از لحاظ زمان انتشار و در دسترس بودن بسیار با برنامه بوده‌اند و این به لطف وجود پلتفرم‌های گیمینگ بزرگی مانند استیم است. اگر شما هم یک گیمر هستید و یا به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مندید، امکان ندارد که تا به حال نام استیم به گوشتان نخورده باشد! کاربران استیم به یک آرشیو عظیم بازی در سبک‌ها و ژانر‌های مختلف دسترسی دارند و این در حالیست که خرید، دانلود و تجربه بازی تنها بخشی از خدمات استیم را شامل می‌شود!

خرید بازی استیمبله، شما می‌توانید جدید‌ترین بازی‌ها را در همان روز انتشار بخرید، آن‌ها را دانلود کنید و از‌ تجربه آن‌‌ها لذت ببرید. در واقع هر دو گروه گیمر‌ها و بازی‌سازان از وجود پلتفرم مطرح و محبوبی مانند استیم به خوبی بهره می‌برند. بازی‌سازان می‌توانند جدید‌ترین آپدیت‌ها و تغییراتی که نیاز است را در اختیار طرفداران قرار دهند.

از طرف دیگر فضای استیم، می‌تواند برای بحث و تبادل نظر در رابطه با بازی‌ها، جمع‌آوری کلکسیون بازی‌ها، رقابت آنلاین و ارتباط با دوستان و حتی امکاناتی مانند ذخیره خود‌کار اطلاعات و تنظیمات بازی‌های شما مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین استیم در سراسر جهان محبوب شده است و این شامل گیمر‌های ایرانی نیز می‌شود. شما می‌توانید با خرید بازی‌ها به صورت قانونی، تجربه لذت‌بخشی داشته باشید و کلکسیون بازی‌های موجود در حساب استیم خودتان را افزایش دهید. البته با وجود محدودیت‌های پرداختی برای کاربران ایرانی، شما نمی‌توانید که به طور مستقیم حساب استیم والت خودتان را شارژ نمایید و یا بازی خریداری کنید، که البته جای هیچ‌نگرانی وجود ندارد، با وجود فروشگاه‌های معتبر ایرانی، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی برای خرید بازی از استیم استفاده کنید.

یکی از این روش‌ها از طریق خرید گیفت کارت استیم یا همان استیم والت است. با خرید استیم والت شما می‌توانید به طور مستقیم موجودی حساب استیم خودتان را برای خرید بازی‌ها و یا سایر موارد افزایش دهید. خرید استیم والت یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها نه تنها در داخل ایران، بلکه برای تمام گیمر‌های جهان محسوب می‌شود، و این تنها به دلیل ویژگی‌های استیم والت به عنوان یک گیفت کارت است.

تنها کافیست که به مقدار مورد نیاز خودتان گیفت کارت استیم خریداری کنید و بعد از آن در کمترین زمان ممکن موجودی حساب استیم والت خودتان را افزایش دهید و از خرید بازی و تجربه آن‌ها لذت ببرید! با خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه معتبر G4A4 ، شما یک کد اختصاصی دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود که استیم والت خودتان را شارژ نمایید. اگر همچنان برای خرید گیفت کارت استیم شک دارید، ویژگی‌های زیر می‌تواند شک شما را برطرف کند!

  • در دسترس بودن: خرید استیم والت بسیار ساده و آسان بوده است و کاربران و گیمر‌های ایرانی می‌توانند در کمترین زمان ممکن خرید خودشان را انجام دهند و دیگر درگیر فرآیند‌های وقتگیر نباشند.
  • تنوع در منطقه و مقدار ارز موجود: نه تنها روش‌های مختلف در دسترس شما قرار دارد، بلکه تنوع موجود در مناطق و مقدار ارز گیفت کارت‌ها باعث شده است که نیاز تمام کاربران به طور کامل پاسخ داده شود.
  • دردسر پایین و امنیت بالا: با خرید استیم والت شما هیچ گونه نیازی به اینکه اطلاعات اکانت خودتان را در اختیار دیگران قرار دهید نخواهید داشت و می‌توانید به طور مستقیم حساب استیم خودتان را شارژ نمایید.
  • بدون تاریخ مصرف: تمام محصولات گیفت کارت دارای یک صفت مشترک می‌باشند و آن هم این است که برای استفاده از آن‌ها شما هیچ محدودیت زمانی نخواهید داشت، با خرید گیفت کارت استیم و دریافت کد محصول نیز شما می‌توانید در هر زمان که مایل بودید برای شارژ کردن حساب خود و مصرف گیفت کارت اقدام نمایید.
  • یک خرید برای هزاران خرید: همچنان بسیاری از کاربران در رابطه با کارایی گیفت کارت استیم سوال می‌کنند، آیا می‌توان این محصول را خریداری کرد؟ این چطور؟ باید بدانید که گیفت کارت استیم والت به صورت همه کاره عمل خواهد کرد و تمام خرید‌های داخل استیم با استفاده از آن ممکن خواهد بود.

تنها سوالی که باقی می‌ماند، انتخاب مناسب‌ترین فروشگاه برای خرید گیفت کارت استیم است. همانطور که پیش از این خدمت شما عرض کردیم، فروشگاه معتبر G4A4 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گیفت کارت به شمار می‌آید. مهم‌هرین نکات هنگام خرید گیفت کارت استیم، این است که دقت کنید محصولی اصل و اورجینال را دریافت می‌کنید. در کنار آن، بروز بودن و البته مناسب بودن قیمت نیز شرط همیشگی مشتری برای خرید است که فروشگاه G4A4 در این زمینه تضمین کیفیت و امنیت را به شما خواهد داد.

ساده‌ترین روش خرید بازی استیم!

در کنار تمام مزیت‌های خرید استیم والت، همچنان بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که تنها بازی مورد نظر خود را خریداری کنند، چرا که این مورد می‌تواند در برخی موارد راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر نیز باشد، اما مشکلی که وجود دارد، این است که اکثرا تمام فروشگاه‌های موجود در داخل ایران، مشکلاتی از جمله بروز نبودن قیمت‌ها، عدم موجودی محصول و یا بازی مورد نظر شما و سایر موارد را در بر می‌شوند. با این حال، امروز قصد معرفی یک سرویس هوشمند و بی‌نظیر برای گیمر‌های ایرانی را داریم و آن سرویس خرید بازی استیم فروشگاه G4A4 است!

 

  • بیش از ۱۰۰ هزار عنوان که شامل تمام بازی‌ها و حتی بسته‌های الحاقی (DLC) و عناوین پیش‌فروش نیز می‌باشد.
  • قیمت تمام محصولات به‌طور لحظه‌ای به‌روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی بازی مورد علاقه خودتان را خریداری کنید.
  • خرید بازی برای تمام ریجن‌ها ممکن است و کافیست پیش از پرداخت ریجن خودتان را انتخاب کنید.
  • تخفیفات به طور آنی و خودکار بر روی بازی‌ها اعمال می‌گردند!
  • محیط کاربری ساده و بی‌نظیر

با یک نگاه ساده به ویژگی‌های سرویس خرید بازی استیم این فروشگاه، می‌توانید حدس بزنید که خرید بازی از استیم دیگر دردسر اضافه‌ای در بر نخواهد داشت. بنابراین، کافیست که مرحله اول یعنی جست‌وجو و انتخاب بازی مورد نظر خودتان را به اتمام برسانید تا وارد بخش جذاب ماجرا شوید، یعنی انتخاب ریجن و پرداخت. بله! استفاده از سرویس معرفی شده بازی‌های استیم به همین سادگی خواهد بود. اما قیمت محصولات چی؟ تغییرات ارز چطور؟ ریجن اکانت چی؟ من برای آرژانتین بازی می‌خوام! این بازی تخفیف خورده‌ها!

 

قیمت همیشه به‌روز!

نه تنها تمام بازی‌های استیم موجود هستند، بلکه قیمت آن‌ها به طور لحظه‌ای و کاملا خودکار بروزرسانی شده است، بنابراین بدون هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با قیمت محصولات و تغییرات قیمت ارز می‌توانید خرید کنید!

ریجن خودت را انتخاب کن و با قیمت همان منطقه بازی بخر!

ظاهرا ویژگی‌های جذاب این سرویس تمامی ندارد، خرید بازی از استیم و قیمت آن کاملا بر حسب ریجن شما انجام خواهد شد که کافیست پیش از ثبت خرید آن میان ریجن‌های موجود، کشور حساب استیم خودتان را انتخاب کنید!

اعمال شدن خودکار تخفیفات!

تخفیفاتی که استیم بروی بازی‌ها اعمال می‌کند نیز به طور خودکار بر روی بازی‌ها اعمال خواهد شد، بنابراین به محض اینکه بازی مورد نظرت تخفیف می‌خوره میتونی از فروشگاه G4A4 بخریش!

خرید گیفت کارت استیم

حرف آخر!

خرید بازی از استیم هیچ‌وقت به این سادگی نبوده است. ما از مشکلات گیمر‌های ایرانی و نگرانی‌های آن‌ها در رابطه با خرید بازی از استیم به خوبی آگاهی داشته‌ایم و دقیقا به همین علت بخش بازی‌های استیم فروشگاه را تاسیس کرده‌ایم. شما می‌توانید به سادگی چند کلیک و در کمترین زمان ممکن، بازی مورد نظر خودتان را خریداری کنید و در کمتر از ۲۴ ساعت آن را تحویل بگیرید. در کنار تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، وجود پشتیبانی و تیم با‌تجربه فروشگاه G4A4 باعث اطمینان‌خاطر بودن مشتریان این فروشگاه شده است. فقط کافیست که خودتان امتحان کنید!

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.