قیمت خرید یوسی پابجی موبایل چقدر است؟

بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین و ترند ترین بازی های موبایل در بین گیمرهای ایرانی و خارجیمی باشد. خرید یوسی پابجی موبایل باعث می شود به امکانات ویژه بازی مانند لباس، بتل‌پس، اسکین اسلحه، اسکین پاراشوت، ایموت‌های مختلف، اکسسوری و… داشته باشید. در ادامه به بررسی قیمت و خرید یوسی می پردازیم. امکان […]

بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین و ترند ترین بازی های موبایل در بین گیمرهای ایرانی و خارجیمی باشد. خرید یوسی پابجی موبایل باعث می شود به امکانات ویژه بازی مانند لباس، بتل‌پس، اسکین اسلحه، اسکین پاراشوت، ایموت‌های مختلف، اکسسوری و… داشته باشید. در ادامه به بررسی قیمت و خرید یوسی می پردازیم.

خرید یوسی پابجی موبایلامکان ندارد طرفدار ژانر بتل رویال باشید اما تا به حال پابجی موبایل را روی گوشی خود نصب نکرده باشید. این عنوان که یکی از محبوب‌ترین‌های این ژانر به‌شمار می‌رود می‌تواند ساعت‌ها شما را به بازی کردن مشغول کند. گیم‌پلی و گرافیک عالی این بازی آن را به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل تبدیل کرده؛ به طوری‌که اکنون پابجی موبایل به بیش از یک میلیارد دانلود دست پیدا کرده است.

یکی از رازهای موفقیت در پابجی موبایل داشتن مقدار کافی یوسی یا ارز رایج بازی است که مزیت‌های زیادی برای شما در بازی دارد. به همین دلیل در ادامه قیمت خرید یوسی پابجی موبایل در ایران و نحوه خرید آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

قیمت خرید یوسی پابجی موبایل چه قدر است؟

شما می‌توانید بدون پرداخت پول حقیقی و با روش‌های متعددی یوسی پابجی موبایل را به‌دست بیاورید. اما بهتر است برای به‌دست آوردن سریع و راحت این پول باارزش، روش خرید با پول واقعی را انتخاب کنید. کاربران خارجی به‌راحتی می‌توانند یوسی را از شاپ یا استور داخل بازی خریداری کنند. اما انجام این فرایند کاملا ساده متاسفانه به دلیل اعمال تحریم‌های مالی و اقتصادی برای کاربران ایرانی غیرممکن است. این‌جا است که فروشگاه‌های مخصوص خدمات گیمینگ به کمک گیمرهای ایرانی می‌آیند تا خرید یوسی پابجی موبایل و دیگر پول‌‌ها و آیتم‌های بازی را برای آن‌ها آسان‌تر کنند. فروشگاه ونوم استور نیز با دارا بودن نماد اعتماد امکان خرید یوسی پابجی موبایل را شرایطی کاملا ایمن و با امکان تحویل آنی برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

قیمت خرید یوسی پابجی موبایل با توجه به مقدار یوسی و همچنین قیمت ارز متغیر است. شما می‌توانید یوسی پابجی موبایل را در محدوده قیمت ۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان خریداری کنید؛ این مقدار همانطور که اشاره کردیم به قیمت ارز و البته مقدار یوسی که خریداری می‌کنید بستگی دارد. مسلما هرچه تعداد یوسی بالاتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود. در وبسایت فروشگاه ونوم استور می‌توانید یوسی پابجی موبایل را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

برای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه ونوم استور کافی است به وبسایت فروشگاه مراجعه کرده و به بخش خرید یوسی پابجی موبایل بروید. شما می‌توانید از میان اعتبارهای مشخص‌شده که هرکدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند، مقدار یوسی دلخواه خود را انتخاب کنید. تنها اطلاعاتی که برای خرید نیاز دارید کاراکتر آیدی (Character ID) است که می‌توانید این آیدی ۱۰ رقمی را در پروفایل خود پیدا کنید. سپس در کمترین زمان ممکن حساب شما با یوسی شارژ خواهد شد.

آشنایی با بازی پابجی موبایل

اگر گیمر موبایل باشید حتما تا حدودی با بازی پابجی موبایل آشنا هستید. اما بهتر است پیش از صحبت درباره قیمت خرید uc پابجی موبایل کمی با فضای این بازی آشنا شویم. پابجی موبایل در ژانر شوتر، اکشن و بتل رویال است که برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS طراحی شده و با بازی‌هایی ازجمله فری فایر و اپکس لجندز رقابت می‌کند.

همانطور که از نام این عنوان انتظار می‌رود، مبارزه بین چند بازیکن که تعداد آن‌ها در این بازی به ۱۰۰ نفر می‌رسد صورت می‌گیرد. هدف مبارزه هم تنها یک چیز است؛ بقا. بنابراین به محض فرود آمدن روی جزیره باید به فکر بقا و زنده ماندن باشید. در اولین لحظات مبارزه باید با برداشتن سلاح و تجهیزات کافی و همچنین کیت پزشکی برای هیل کردن به سرعت مبارزه خود را علیه پلیرهای دیگر شروع کنید.

برای پیروزی در پابجی موبایل نیازی نیست به تمام بازیکنان حمله کنید و با شلیک کردن آن‌ها را از بین ببرید. شما حتی با کمپ کردن و پنهان شدن هم می‌توانید برای خود وقت بخرید تا پلیرهای دیگر یکدیگر را حذف کنند. اگر هم سبک بازی خشن‌تری را می پسندید می‌توانید از همان لحظات اول مبارزه خود و حذف کردن بازیکنان دیگر را شروع کنید. پابجی موبایل دارای مودهای مختلف و مپ‌های متعددی است. مبارزات این بازی در مودهای سولو، دونفره و اسکواد انجام می‌شوند. همانطور که از نام اسکواد پیداست در این مود می‌توانید با پلیرهای دیگر تیم تشکیل دهید.

هرچه مبارزات پابجی موبایل به جلو پیش می‌روند، فضای مبارزه کوچک‌تر شده و بازیکنان به هم نزدیک‌تر می‌شوند. این ویژگی موجب می‌شود هیجان بازی دوچندان شود زیرا در این فاصله پنهان شدن و مبارزه سخت‌تر می‌شود. این مبارزات، اگر بتوانید تا دقایق پایانی بازی دوام بیاورید حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. به خاطر داشته باشید که اگر احتیاط نکنید و در بازی حرفه‌ای نباشید در همان لحظات ابتدایی مبارزه حذف می‌شوید. خرید یوسی پابجی موبایل یکی از مواردی است که می‌تواند پیشرفت شما در بازی را تضمین کند. زیرا با داشتن یوسی می‌توانید به آیتم‌های پریمیوم زیادی دسترسی داشته باشید. در بخش بعدی مزایای خرید یوسی پابجی موبایل را بررسی خواهیم کرد.

قیمت یوسی پابجی موبایل

یوسی پابجی موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

پابجی موبایل مانند هر بازی دیگری دارای ارز یا پول مخصوص بازی است که به شما در خرید و استفاده از امکانات پریمیوم یا ویژه بازی کمک می‌کند. ارزهای رایج در بازی پابجی موبایل AG و UC نام دارند. برخلاف AG که می‌توانید آن را در ایونت‌ها و تسک‌ها به‌دست بیاورید، یوسی را باید با پرداخت پول حقیقی خریدار کنید. قیمت خرید یوسی پابجی موبایل هم به دلیل نوسانات ارزی متغیر است که در بخش‌های بعدی به آن می‌پردازیم.

خرید یوسی پابجی موبایل به شما کمک می‌کند به امکانات ویژه بازی مانند لباس، بتل‌پس، اسکین اسلحه، اسکین پاراشوت، ایموت‌های مختلف، اکسسوری و حتی حیوان خانگی دسترسی داشته باشید. برای مثال می‌توانید با استفاده از یوسی پابجی موبایل، صندوقچه‌های مختلفی که در ایونت‌های بازی برای شما قرار داده می‌شوند را باز کرده و آیتم‌های داخل آن را به مجموعه خود اضافه کنید. معمولا در صندوقچه‌های بازی می‌توانید آیتم‌هایی مانند لباس، اسکین و غیره پیدا کنید.

البته لباس‌ها تنها در صندوق‌ها پیدا نمی‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از یوسی پابجی موبایل لباس‌های مختلفی از شاپ خریداری کنید. لباس‌ها در این بازی تنوع زیادی دارند و ظاهر منحصربه‌فردی به کاراکتر شما می‌بخشند. یوسی پابجی موبایل همچنین به شما کمک می‌کند اسکین‌های جذابی برای اسلحه‌های خود بخرید یا سلاح‌های خود را به کمک یوسی آپگرید کنید.

ازجمله کارهای دیگری که می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل انجام دهید خرید بتل‌پس است که خود جوایز زیادی برای شما به همراه دارد. به‌علاوه، می‌توانید بتل‌پس را به الیت‌پس یا الیت‌پس پلاس ارتقا دهید. خرید حیوان خانگی یا پت هم یکی دیگر از مزیت‌های جالب خرید یوسی پابجی موبایل است. این حیوان‌ها که شامل فالکون یا پرنده، کینگ‌کنگ و گودزیلا می‌شوند، در طول بازی با مهارت‌های خود همراه شما خواهند بود.

یوسی پابجی موبایل

کلام پایانی

دسترسی به آیتم‌های ویژه و امکاناتی که بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌تواند هیجان بازی را برای شما دوچندان کند. اما دسترسی به این امکانات پریمیوم در پابجی موبایل نیازمند داشتن مقدار کافی یوسی است. یوسی پابجی موبایل را می‌توانید به دلیل شرایط ایجاد شده توسط تحریم‌ها از طریق فروشگاه‌های داخلی که به عنوان واسطه عمل می‌کنند خریداری کنید. قیمت خرید یوسی پابجی موبایل با توجه به مقدار آن‌ها متفاوت است اما قطعا می‌توانید با قیمت مناسب این آیتم ارزشمند را خریداری کنید. با مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم استور می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید و یوسی پابجی موبایل را با امکان شارژ آنی بخرید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.