دانلود فیلم

فیلم ها از آن دسته سرگرمی ها هستند که بسیار در میان مردم دنیا مورد توجه قرار گرفته اند. فیلم ها توسط کشور های مختلفی از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، هند، ایران و… ساخته میشوند و از طریق انواعی از پلتفرم ها در دسترس عموم قرار می‌گیرند. دیدگاه انسان ها در دنیای امروزه نسبت به […]

فیلم ها از آن دسته سرگرمی ها هستند که بسیار در میان مردم دنیا مورد توجه قرار گرفته اند. فیلم ها توسط کشور های مختلفی از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، هند، ایران و… ساخته میشوند و از طریق انواعی از پلتفرم ها در دسترس عموم قرار می‌گیرند. دیدگاه انسان ها در دنیای امروزه نسبت به گذشته در زمینه فیلم و فیلم سازی تغییرات چشم گیر و خوبی داشته است ، از این رو اکثر کشورهای جهان همواره در حال تلاش برای ساخت فیلم و سریال های متنوع هستند تا بتوانند از این راه فروش خوبی داشته باشند و به اقتصاد کشور خود کمک کند.

این کشورها از طریق راه های مختلفی فیلم های خود را به دست بینندگان میرسانند که سایت ها یکی از این راه ها است ، از جمله این سایت ها میتوان به سایت کاران مووی اشاره کرد که دوستداران این عرصه با مراجعه به این سایت میتوانند به تماشا فیلم های مورد علاقه خود ار جمله فیلم ها ایرانی جدید، فیلم هندی جدید، فیلم خارجی جدید و… بنشینند.

فیلم بهولا

فیلم  بهولا که با عنوان Bholaa) 2023) شناخته می‌شود ساخت کشور هند و به کارگردانی و اجی دیوگن است. این فیلم در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، جنایی ، درام ، هیجانی ساخته شده و به نویسندگی آنکوش سینگ، لوکش کناگاراج، شریدار دوبی، سندیپ کولانی، عامل کیان خان و شریدار دوبی می باشد. بهولا نسخه بازسازی شده فیلمی به نام Kaithi است که در سال 2019 میلادی منتشر شد. فیلم بهولا توسط کمپانی Yash Raj Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، هندوستان و… به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

در فیلم هندی بهولا اجی دیوگن، تابو، سانجی میشرا، آمالا پل، رای لاکسمی، کایران کومار، لوکش میتال، وینیت کومار مکرند دشپنده، شریدار دوبی، جهانگیرخان، دیپاک دوبریال، نوشاد عباس، آرپیت رانکا، کتان کارانده، آمیت پاندی، هیروا تریودی، تارون گاهلوت، سیما پری، دانیرام پراجاپاتی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. با دانلود فیلم بهولا به تماشای هنرنمایی این بازیگران بنشینید. این فیلم توسط سه کمپانی‌ Ajay Devgn Ffilms و Dream Warrior Pictures و Reliance Entertainment تولید و منتشر شد.

تهیه‌کنندگی فیلم بهولا را اجی دیوگن، لوکش کناگاراج، کومار منگات پاتاک، اس.آر. پرابهو، شیباسیش سرکار و ویکرانت شارما  برعهده داشته اند و همیچین فیلمبرداری آن توسط عاصم باجاج و موسیقی متن آن نیز توسط راوی بصرور تولید شده است.  خلاصه داستان فیلم به این شکل است که مردی به نام بهولا که پس از 10 سال حبس به خانه می‌رود تا دختر کوچک خود را ملاقات کند، اما وقتی در میانه راه دستگیر می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند. حال بهولا باید مسیری پر از موانع سخت را که مرگ در هر گوشه‌اش کمین کرده، طی کند و…

فیلم کبزا

فیلم سینمایی کبزا (Kabzaa) یک فیلم در ژاتر اکشن، درام، جنایی، تاریخی و هیجان انگیز است که محصول سال 2023 کشور هندوستان میباشد. این فیلم به کارگردانی مشترک آر. چاندرو، شیوو هیرمات و سوری (R. Chandru و Shivu Hiremath و Soori) است که توسط دو کمپانی‌ Red Apple Movies و Shri Siddeshwara Enterprises تولید شده است. تهیه‌کنندگی فیلم کبزا را گاگان بی آ، آر. چاندرو، عرفان فریدی، ام.تی.بی. ناگاراج، آلانکار پاندیان و آناند پاندیت به صورت مشترک برعهده داشته‌اند.

فیلمنامه این فیلم توسط ام چاندرامولی و آر. چاندرو، نوشته شده است. از هنرمندانی که در این فیلم به ایفا نقش پرداخته اند میتوان به بازیگرانی همچون اوپندرا، سودیپ، شریا ساران، شیوراجکومار، مورلی شارما، نواب شاه، کوتا سرینیواسا رائو، کریشنا مورالی پوسانی، سودا، کبیر دوهان سینگ، جان کوکن، دو گیل، دنیش آکتار، نیناسام آشوث، آویناش، جاگاپاتی بابو، طاها شاه بدوشا، چیرو و… اشاره کرد. امتیاز فیلم در سایت imdb  6/6 از 10 میباشد.

فیلم کبزا در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های Anand Pandit Motion Pictures و LGF Studio و Lyca Productions در کشور هندوستان اکران و سپس توسط  استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در کشورهایی از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، آفریقای جنوبی، هندوستان و…به صورت اینترنتی منتشر شد.

تدوین و ویرایش این فیلم کاری از دیپو اس کومار می‌باشد و همچنین فیلمبرداری آن نیز توسط آرجون شتی صورت گرفته است. فیلم کبزا از  سوی سازندگان برای قسمت دوم نیز تمدید شده است. با دانلود فیلم دوبله فارسی جدید، مانند فیلم کبزا از سایت کاران مووی می‌تواند لحظات پر هیجانی را برای شما رقم بزند . در فیلم کبزا Kabzaa 2023 در سال 1947 میلادی یکی از پیروان گاندی و یک مبارز آزادی‌خواه به نام آراکشوارا مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند. حال به دلیل شرایط به وجود آمده، آراکشوارا در دنیای مافیا گرفتار شده و داستان زندگی او بین سال‌های 1942 تا 1986 به تصویر کشیده می‌شود و…