محتوای تبلیغاتی

دانلود فیلم

صنعت فیلم‌های هندی که به آن بالیوود می‌گویند طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارد و روزبه‌روز در حال پیشرفت است. احتمالا شما هم فیلم هندی را با اکشن‌های عجیب‌وغریب، ماجراهای عاشقانه، لباس‌های رنگارنگ و زیبا و صحنه‌های پرسوزوگداز به خاطر می‌آورید. سینمای هند دنیای عجیب و پر رنگ و لعابی است. ساخت این همه فیلم […]

صنعت فیلم‌های هندی که به آن بالیوود می‌گویند طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارد و روزبه‌روز در حال پیشرفت است. احتمالا شما هم فیلم هندی را با اکشن‌های عجیب‌وغریب، ماجراهای عاشقانه، لباس‌های رنگارنگ و زیبا و صحنه‌های پرسوزوگداز به خاطر می‌آورید. سینمای هند دنیای عجیب و پر رنگ و لعابی است. ساخت این همه فیلم در طول یک سال کاری نیست که از عهده هر سینمایی بربیاید. سینمای هند یا شما را عمیقا شیفته خود می‌کند، یا با نمایشی از اتفاقات عجیب باعث تعجب و حیرت‌تان را فراهم می‌کند.

عاشقان موسیقی قطعا از شنیدن این همه موسیقی‌های رنگارنگ از انواع شاد و زنده تا موسیقی‌های غمناک لذت می‌برند. البته فراموش نکنید این سینما ستارگانی همچون ای. آر. رحمان را هم به جهان معرفی کرده است که آثارش علاقمندان بسیاری دارد. تفاوتی نمی‌کند جزو علاقمندان تازه‌وارد سینمای هند بوده یا شیفته‌ی آثار قدیمی‌تر بالیوود باشید، به‌هرحال چیزی باب سلیقه خود در سایت های مختلف از جمله سایت ناب مووی پیدا می‌کنید و با دانلود فیلم می‌توانید به تماشای آن بشینید. البته سینمای هند هم به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است، از جمله سینمای جنوب هند که آثارش هم پر زرق‌ و برق‌تر است و هم جلوه‌های ویژه آن گاهی علم را انگشت به دهان می‌کند.مرکز بخش هندی زبان صنعت عظیم فیلم در هندوستان در شهر بمبئی واقع شده است.

فیلم کوتی

فیلم سینمایی کوتی یا سگ ها (Kuttey) یک محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی آسمان بهاردواج (Aasmaan Bhardwaj) است . ژانر این فیلم اکشن، جنایی، کمدی سیاه، هیجان انگیز و درام است که توسط سه کمپانی‌ Luv Films و Production Scope و T-Series Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم توسط آسمان بهاردواج و ویشال بهاردواج نوشته شده است همچنین تهیه‌کنندگی فیلم کوتی را رخا بهاردواج، ویشال بهاردواج، ایشو بوتانی، آنکور گارگ، ویکاس مهتا، اشوانی میشرا و لوو رنجان برعهده داشته اند.

فیلم کوتی اولین بار در تاریخ 13 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Yash Raj Films در کشور هندوستان و آمریکا اکران شد و سپس کمپانی Vishal Bhardwaj Films این فیلم را به صورت اینترنتی در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، هندوستان و… منتشر کرد. در فیلم سگ ها بازیگرانی همچون تابو، آرجون کاپور، ناصرالدین شاه، کونکونا سن شارما، کومود میشرا، رادیکا مدان، شردول بهارادواج، آسمان بهاردواج، لویشکا گوپتا، سانتوش جووکار، انوراگ کاشیاپ، ویجیانت کوهلی، نیل ویشال میشرا و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. امتیاز این فیلم 2/7 از 10 میباشد.

فیلمبرداری این فیلم توسط فرهاد احمد دهلوی گرفته شده و موسیقی آن هم اثری از ای. سریکار پراساد می‌باشد. دانلود فیلم دوبله فارسی این فیلم از سایت ناب مووی و تماشا آن می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. خلاصه داستان فیلم کوتی Kuttey 2023 در یک شب بارانی است که نشان می دهد در حومه بمبئی یک ماشین حامل پول، هدف سه گروه خلافکار که از یکدیگر بی‌خبرند، قرار می‌گیرد. متأسفانه همه آن‌ها یک برنامه دارند اما در نهایت باید دید آیا آن‌ها طعمه را گاز خواهند گرفت یا اینکه تمام برنامه‌هایشان با شکست مواجه می‌شود…

فیلم صلابت

فیلم سینمایی صلابت (Thunivu) یک فیلم هندی با ژانر اکشن، ماجراجویی، معمایی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2023 است که با عناوین (AK61) و (Tegimpu) نیز شناخته می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده اچ وینوث (H. Vinoth) است که توسط کمپانی‌ های Bayview Projects و Goldmines Telefilms و Zee Studios منتشر شد. تهیه‌کنندگی فیلم صلابت را بانی کاپور برعهده داشت. فیلمنامه این فیلم را نیز اچ وینوث به نگارش درآورده است. بازیگرانی همچون آجیت کومار، مانجو واریر، ساموتیراکانی، جان کوکن، ماهانادی شانکار، پرم کومار، جی.ام. ساندار، آجی، دارشان، موهانا ساندارام، ویرا، چراغ جانی و… در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.

فیلم صلابت برای بار اول در تاریخ 11 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Red Giant Movies در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی Sarigama Cinemas در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و به فروشی حدود 5/1 میلیون دلار رسید ، در نهایت این فیلم توسط سرویس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، هندوستان و… همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

با دانلود فیلم هندی صلابت میتوانید از داستان جذاب آن لذت ببرید. داستان فیلم صلابت درباره یک مغز متفکر مرموز به همراه گروهش است که نقشه‎ای بی‌نقص طراحی کرده و دست به سرقت‌های بزرگی از بانک‌ها در سرتاسر چنای می‌زنند، اما انگیزه این سرقت‌ها کاملا مشخص نیست؛ فیلم صلابت پس از اکران نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد اما در نهایت به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد…