در مورد لیگ PUBG Mobile Ignition چه می دانید؟

بازی پابجی یکی از جذاب ترین بازی های ویدیویی سبک اکشن می باشد که مخاطبان زیادی در سنین متفاوت طرفدار این بازی هستند و این بازی را به عنوان یکی از سرگرمی های خود انتخاب کرده اند. این بازی با امکانات جذابی که دارد می تواند کاربران خود را ساعت ها سرگرم کند. دسترسی برخی […]

بازی پابجی یکی از جذاب ترین بازی های ویدیویی سبک اکشن می باشد که مخاطبان زیادی در سنین متفاوت طرفدار این بازی هستند و این بازی را به عنوان یکی از سرگرمی های خود انتخاب کرده اند. این بازی با امکانات جذابی که دارد می تواند کاربران خود را ساعت ها سرگرم کند. دسترسی برخی از این امکانات به مرور و در مرحله های بالاتر برای بازیکنان فعال می شود. اما به وسیله یوسی پابجی موبایل می توانید سریعتر به این امکانات دسترسی داشته باشید.

در تیرماه 1400 یک آپدیت جدید از بازی پابجی منتشر شد. این آپدیت، لیگ PUBG Mobile Ignition می باشد که شامل اضافه شن امکانات هیجان انگیزی مانند ماشین های تسلا می باشد. در این مقاله این آپدیت جذاب و بی نظیر را بخ طور کامل شرح می دهیم.

معرفی مرحله PUBG Mobile Ignition

موضوع سفر به آینده همیشه یکی از موضوعات جذاب می باشد که استفاده از آن در بازی تاثیر زیادی در جذابیت بازی دارد. سازندگان بازی پابجی نیز از این موضوع جذاب در بازی خود استفاده کرده اند و در لیگ PUBG Mobile Ignition که به عنوان مرحله ای از بازی می باشد شما می توانید به آینده سفر کنید و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی آن زمان برای ساختن و مجهز کردن خودروهای تسلا استفاده کنید.

نحوه ورود به مرحله Ignition در بازی پابجی

از طریق حالت Evo ground می توانید وارد لیگ PUBG Mobile Ignition شوید. مرحله PUBG Mobile Ignition یک نوع حالت در بازی پابجی می باشد که با ورود به آن به امکانات و تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می کنید. محیط این مرحله نیز با مراحل دیگر بازی متفاوت می باشد.

تغییرات ایجاد شده در مرحله Ignition در بازی پابجی موبایل

در لیگ Ignition تغییرات زیادی در امکانات و تجهیزات بازی پابجی ایجاد شده است. این تغییرات ایجاد شده در مرحله PUBG Mobile Ignition شامل موارد زیر می باشد:

  • اضافه شدن آسانسورهای اتوماتیک، درب های اتوماتیک و سکوهای متحرک
  • لاین های جدیدی که مخصوص حرکت وسایل نقلیه می باشند
  • ربات هایی که مناطق دارای منابع را علامت می زنند تا به شما در پیدا کردن منابع بیشتر کمک کنند
  • نوار نقاله هایی که امکان جابجایی هوایی را فراهم می کنند
  • نقشه های مجازی که منطقه را برای شما به صورت سه بعدی نمایش می دهند
  • حالت Clan Battle

تهیه ماشین های تسلا

از دیگر امکاناتی که در لیگ PUBG Mobile Ignition اضافه شده است، می تون به Tesla’s Gigafactory اشاره کرد. وجود این کارخانه این امکان را به شما می دهد که هر مدل از ماشین های تسلا به خصوص مدل Y که در نظر دارید را بتوانید تهیه کنید. بعد از اینکه در کنار کارخانه تسلا فرود آمدید باید وارد کارخانه بشوید و ژنراتورهای اصلی را روشن کنید تا خط تولید و بخش مونتاژ کارخانه فعال شود و بعد از لحظاتی خودروی شما به شما تحویل داده می شود. به دلیل درگیری هایی که بین بازیکنان در اطراف آن منطقه صورت می گیرد باید مراقب خودتان باشید.

انواع ماشین های تسلا در بازی پابجی

به غیر از مدل Y مدل های دیگری نیز از ماشین تسلا ارائه شده اند که در ادامه به صورت مختصر آن ها را معرفی می کنیم.

Tesla Roadster

از ویژگی های جذاب این مدل تسلا می توان به سرعت بالا و قدرت بالایی که در عقب نشینی دارد، اشاره کرد.

Tesla Semi Truck

ظاهر این مدل خودروهای تسلا بین کامیون و خودروهای کوچکتر می باشد و در صورتی که آسیب ببینند و یا به صورت کامل از بین بروند، جعبه هایی را از خود به جا می گذارند که محتوای آن ها نقدار زیادی غنیمت می باشد.

Tesla Cyber Truck

این کامیون سرعت و قدرت بسیار خوبی دارد و زمانی که داخل آن ها باشید آسیبی نمی بینید. برای منتقل شدن به محل مورد نظرتان می توانید این کامیون ها را انتخاب کنید.

تغییر اسلحه ها در مرحله Ignition

یکی از مهمترین تغییراتی که در لیگ ایجاد شده، تغییر در اسلحه ها و امکان شلیک گلوله در دو حالت تکی و چندتایی می باشد. همچنین یک تیربار و یک شیلد جدید نیز به آیتم های این مرحله اضافه شده است که در طول بازی با جستجو در ساختمان ها می توانید این دو مورد را پیدا کنید.

تنظیمات حرکات اسلحه و دوربین در لیگ

اگر قصد داشته باشید که حرکات دوربین و اسلحه شما طبق کاستوم مورد نظرتان باشد، می توانید وارد بخش تنظیمات بازی شوید و از قسمت sensitivity، تنظیمات را تغییر دهید. تغییراتی که در این بخش ایجاد می شود، برای هر اسلحه منحصر به فرد می باشد و تنظیمات کلی دوربین و سایر موارد بر روی این تنظیمات انجام شد توسط شما تاثیری ندارد.

جمع بندی

بازی پابجی موبایل یک بازی ویدیویی جذاب می باشد که علاوه بر لیگ معرفی شده در این مقاله، امکانات دیگری نیز دارد که برخی از آن ها همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، به وسیله یوسی فعال می شود. با مراجعه به سایت ویکتوراشپ می توانید یوسی پابجی ر تهیه کنید و همچنین اگر از طرفداران بازی فری فایر هستید نیز می توانید از همین سایت، جم فری فایر را تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت جم فری فایر به لینک ردج شده مراجعه کنید.

salb-techna