رونمایی از فناوری رزرو خودکار بلیط هواپیما با نرخ دلخواه در رسپینا

با توجه به افزایش قیمت بلیط پرواز در روزهای اخیر، خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه می تواند بهترین گزینه برای سفر ارزان تر باشد. اخیرا این امکان تنها در وب سایت رسپینا، فراهم شده است که مسافران می توانند بلیط هواپیما را برای تمامی مسیرهای داخلی با قیمت دلخواه رزرو کنند. مسافران می توانند […]

با توجه به افزایش قیمت بلیط پرواز در روزهای اخیر، خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه می تواند بهترین گزینه برای سفر ارزان تر باشد. اخیرا این امکان تنها در وب سایت رسپینا، فراهم شده است که مسافران می توانند بلیط هواپیما را برای تمامی مسیرهای داخلی با قیمت دلخواه رزرو کنند. مسافران می توانند با مراجعه به وب سایت رسپینا و تکمیل فرآیند ثبت نام، طبق راهنمای کاملی که در ادامه بررسی شده است، بلیط هواپیما را با نرخ دلخواه و همچنین با رزرو خودکار تهیه کنند.

خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه با سرویس چند بخرمخرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه با چند بخرم

وب سایت رسپینا با هدف تسهیل روند خرید بلیط هواپیما به ویژه بلیط های لحظه آخری که قیمت پایین تری نیز دارند، سرویس ویژه ای با عنوان چند بخرم را ایجاد کرده است. به منظور رزرو بلیط هواپیما با نرخ دلخواه در رسپینا ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کرده و موجودی حساب کاربری خود را تا مبلغ بلیط هواپیمای مورد نظر افزایش دهید. سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • در صفحه بلیط هواپیما رسپینا، ابتدا مبدا و مقصد و سپس تاریخ سفر، تعداد مسافران و نوع کلاس پروازی را وارد کرده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید.
  • سپس در صفحه بعد لیستی از آخرین پروازهای مسیر انتخاب شده را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه می توانید بلیط پرواز دلخواه را با توجه قیمت، زمان پرواز و نوع شرکت هواپیمایی انتخاب کنید. با استفاده از فیلترهای تغییر جستجو در سمت راست صفحه، بلیط دلخواه را با توجه به نوع بلیط، کلاس پروازی و ایرلاین مشاهده کنید.
  • پس از انتخاب بلیط دلخواه، وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات مسافران و همچنین اطلاعات تماس خود را وارد کنید. تنها با ورود صحیح اطلاعاتی که با آن ثبت نام کرده اید، می توانید سرویس چند بخرم را فعال کنید.
  • در انتهای صفحه ورود اطلاعات مسافرین، گزینه ای تحت عنوان چند بخرم را مشاهده خواهید کرد، که با انتخاب آن، پنجره ای برای شما باز می شود.
  • در این پنجره باید نرخ دلخواه، تاریخ و ساعت رزرو بلیط هواپیما را وارد کنید. با ورود اطلاعات گزینه ثبت را بزنید تا این سرویس برای شما فعال شود.

سرویس چند بخرم رسپینا

پس از ثبت اطلاعات، در صورتی که قیمت بلیط هواپیما تا تاریخ انتخاب شده با کاهش قیمت روبه رو شد، رسپینا بلیط هواپیما را به صورت خودکار برای شما رزرو کرده و اطلاعات آن را برای شما ارسال خواهد کرد. با این روش نیازی به چک کردن مداوم وب سایت ها، برای یافتن بلیط هواپیما ارزان نخواهید داشت، و به همین راحتی می توانید، بلیط پرواز را با نرخ دلخواه رزرو کنید.

آیا چند بخرم را می توان برای پرواز خارجی فعال کرد؟

سرویس چند بخرم رسپینا تنها برای پروازهای داخلی فعال است اما می توانید با سرویس دیگری پروازهای خارجی را ارزان تر رزرو کنید. این سرویس تحت عنوان تضمین قیمت بوده که به شما امکان می دهد بلیط هواپیما خارجی را با قیمت کمتر نسبت به سایر سایت ها رزرو کنید. در اطلاعات این نوع بلیط گزینه تضمین نرخ به رنگ آبی درج شده است. پس از خرید این نوع بلیط در رسپینا در صورتی که همان بلیط را در سایتی دیگر با قیمت کمتری مشاهده کردید، با تماس با کارشناسان می توانید دو برابر اختلاف قیمت را دریافت کنید. با این روش می توانید بلیط پرواز خارجی را با قیمتی ارزان تر رزرو کنید.

سرویس چندبخرم را برای کدام مسیرها می توان فعال کرد؟

سرویس چند بخرم را می توانید برای تمامی مسیرهای داخلی رزرو کنید. اما برای مسیرهایی که در آن تقاضا برای خرید بلیط زیاد است، احتمال کاهش قیمت در برخی روزها و در نتیجه رزرو بلیط با نرخ کمتر وجود دارد. پرواز تهران قشم از مسیرهای پر تردد بوده که فصل تابستان و اوایل پاییز، زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه و ارزان در این مسیر است. در پروازهای پرتردد دیگر مانند تهران مشهد، تهران کیش و مشهد کیش نیز به دلیل نوسان قیمت بلیط های آن؛ می توان با سرویس چند بخرم، بلیط را با نرخ کمتر رزرو کنید.

با سرویس چند بخرم، پروازی را از دست نخواهید داد

شاید تصور کنید که اگر قیمت بلیط هواپیما کاهش نیابد، ممکن است پرواز را از دست بدهید و مجبور شوید، بلیطی دیگر با قیمت بالاتر رزرو کنید. اما هنگام فعالسازی سرویس چند بخرم، گزینه ای را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آن، در صورت عدم کاهش قیمت بلیط تا نرخ وارد شده، بلیط برای شما رزرو شود. در این صورت نگرانی بابت از دست رفتن پرواز نخواهید داشت و می توانید شانس خود را برای خرید بلیط با نرخ ارزان تر امتحان کنید.

سرویس چند بخرم، بهترین روش خرید بلیط لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری همان طور که از نامش پیداست در ساعات نزدیک به پرواز فروخته می شوند که قیمت پایین تری نیز دارند. به طور معمول برای یافتن و خرید این نوع بلیط ها باید سایت های مختلف را از چندین روز قبل از سفر جستجو کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. گاهی اوقات این جستجوها باعث می شود که پرواز خود را از دست بدهید. سرویس چند بخر بهترین گزینه برای خرید بلیط لحظه آخری است.

بدین منظور هنگام انتخاب بلیط، به ساعت پرواز آن دقت کنید. هنگامی که اطلاعات مربوط به گزینه چند بخرم را وارد می کنید، نزدیکترین ساعت ممکن به پرواز را انتخاب نمایید. در این صورت شانس شما برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان با سرویس چند بخرم افزایش می یابد. البته باید چمدان خود را در چند ساعت مانده به پرواز آماده کنید تا به محض دریافت پیامک، به سمت فرودگاه بروید.

خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه

نکاتی برای استفاده از سرویس چند بخرم رسپینا

استفاده از سرویس چند بخرم رسپینا، بهترین روش برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان در تمامی مسیرهای داخلی است. اما نکاتی وجود دارد که استفاده از آن، به خرید بلیط با نرخ پایین تر به شما کمک خواهد کرد.

  • هنگام انتخاب تاریخ سفر، در صورت امکان روزهای میانی هفته را انتخاب کنید. در این روزها، به دلیل میزان تقاضای کمتر، بلیط ها با نرخ کمتری به فروش می رسند. اما در روزهای اخر هفته، تعداد سفرها و در نتیجه قیمت بلیط ها بیشتر خواهد بود.
  • حتی انتخاب ساعت پرواز مناسب نیز در خرید بلیط هواپیما ارزانتر نیز به شما کمک می کند. در ساعات انتهایی شب و به ویژه بامداد، معمولا پروازها ارزان تر است زیرا مسافران کمتری برای این ساعات بلیط هواپیما رزرو می کنند.
  • سعی کنید بلیط های چارتر را برای این سرویس انتخاب کنید. بلیط های سیستمی، نسبت به بلیط چارتری، نوسان قیمت پایین تری داشته و نمی توان در تمامی روزها این بلیط ها را با قیمت کمتر رزرو کرد.