آگهی

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در حمل بار زمینی

مقدمه اگر قصد حمل بار، واردات کالا یا ترانزیت چیزی را دارید، مهم است که بتوانید مناسب ترین شرکت و منصفانه ترین آن را برای حمل و نقل بین المللی بار خود انتخاب کنید. شرکت حمل و نقل بین المللی برای شما مناسب خواهد بود که قیمت های حمل بار آن منصفانه باشند و خدمات […]

مقدمه

اگر قصد حمل بار، واردات کالا یا ترانزیت چیزی را دارید، مهم است که بتوانید مناسب ترین شرکت و منصفانه ترین آن را برای حمل و نقل بین المللی بار خود انتخاب کنید. شرکت حمل و نقل بین المللی برای شما مناسب خواهد بود که قیمت های حمل بار آن منصفانه باشند و خدمات حمل بار زمینی از ترکیه، حمل بار زمینی از آلمان و سایر کشورها، حمل بار دریایی و هوایی به ایران را در بالاترین سطح از امنیت و کیفیت ارائه دهد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از جمله شرکت های باسابقه در این زمینه میباشد که انواع خدمات حرفه ای حمل بار را به تجار و وارد کنندگان ایرانی ارائه میدهد و حتی به عنوان shipping company in China نیز فعالیت دارد.

بررسی ۵ مورد از بهترین شرکت های حمل و نقل

به نظر شما یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ با توجه به اینکه حمل و نقل بین المللی از مهمترین ارکان خرید و واردات کالا به شمار میرود، انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل که به اندازه کافی قابل اعتماد باشد و بتواند مرسولات را به دقت و در نهایت امنیت به اقصی نقاط جهان بفرستد، بسیار مهم است. در میان بهترین شرکت های حمل و نقل در ایران، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس یکی از خوشنام ترین ها در این عرصه میباشد و توانسته با خدمات تخصصی خود به ویژه در زمینه حمل بار زمینی از ترکیه و حمل بار زمینی از آلمان و به عنوان shipping company in China، بسیار خوش بدرخشد. در ادامه لیستی از بهترین شرکت ها را برای شما تهیه کرده ایم که به انتخاب بهتر و راحت تر شما کمک زیادی خواهد کرد:

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس یکی از زیرمجموعه های گروه تجاری ققنوس با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه های گسترده ای از جمله واردات و حمل بار، خرید کالا و ترخیص کالا از گمرک میباشد. خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به صورت تخصصی و با ارائه سرویس های انبارداری و بسته بندی ارائه میگردد که امکان حمل بار زمینی از ترکیه، حمل بار زمینی از آلمان و حمل زمینی از سایر کشورها، حمل هوایی و دریایی به ایران را فراهم می نماید. از جمله سرویس های تخصصی شرکت ققنوس عبارتند از:

  • حمل بار هوایی: حمل و نقل هوایی کالا از 180 کشور دنیا به صورت کارگو و توسط سرویس های روزانه (مستقیم و غیرمستقیم) ارائه میگردد.
  • حمل بار دریایی: حمل بار دریایی از 22 کشور دنیا به ایران به دو صورت فول کانتینر و خرده بار قابل انجام است.
  • حمل بار زمینی: خدمات حمل بار زمینی از ترکیه، حمل بار زمینی از آلمان و سایر کشورهای اروپایی به صورت LTL و FTL ارائه میگردد.
  • پست اکسپرس بین المللی: خدمات پست اکسپرس و تحویل مرسولات از چین و هنگ کنگ به ایران در کمتر از 10 روز کاری و با مناسب ترین تعرفه ها انجام میگیرد.
  • حمل درب به درب: خدمات حمل درب به درب توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به صورت دریایی و هوایی از چین، هنگ کنگ و امارات ارائه میشود.
  • حمل بار ته لنجی: حمل بار ته لنجی به صورت کاملا قانونی از امارات به ایران با کمترین تعرفه ها قابل انجام است.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02148000110

شرکت حمل و نقل بارمان ترابر

شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر تحت پوشش هلدینگ خادم لجستیک میباشد و انواع خدمات حمل بار خود را به صورت دریایی، هوایی، جاده ای و ریلی ارائه میدهد. از جمله خدمات حرفه ای این شرکت میتوانیم به حمل یخچالی و کانتینری به کشورهای اروپایی و آسیایی، حمل بار جاده ای بین المللی با کامیون چادری، حمل بار هوایی با ایرلاین قطر، ترکیش، آسمان، کویت ایر، فرانس ایر و..، حمل انواع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی، کالاهای تجاری و فاسد شدنی و… اشاره کنیم.

  • شماره تلفن: 05131731

شرکت حمل و نقل ایرمان

شرکت حمل و نقل بین المللی ایرمان از معتبرترین شرکت های ارائه دهند خدمات لجستیک و حمل کالا میباشد. خدمات تخصصی این شرکت عبارتند از: حمل بار هوایی داخلی و خارجی، فریت بار مسافری و خدمات بار لوازم شخصی، باربری کالاهای تجاری و نمونه های تجاری، بسته بندی، بارشماری و ارزیابی کالا، حمل کالا با msds، ترخیص انواع کالاهای صادراتی و وارداتی، باربری کالاهای حجیم و اورسایز و…

  • شماره تلفن: ٠٩١۵٨١٨۶٨۵۶

شرکت حمل و نقل فراتجارت هخامنش

شرکت حمل و نقل بین المللی فراتجارت هخامنش از دیگر شرکت های فعال در زمینه بازرگانی، واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرک میباشد که خدمات حمل بار خود را از چین، ایتالیا، ترکیه، آلمان و.. ارائه میدهد. از جمله خدمات این شرکت میتوانیم به بازاریابی خارجی، انجام امور ثبت سفارش، ارائه خدمات بوکینگ شناور و کانتینر، پیگیری و اخذ مجوزهای لازم و سایر خدمات تخصصی در حوزه واردات و صادرات کالا اشاره کنیم.

  • شماره تلفن: 09171584401

شرکت حمل و نقل بارناو

شرکت حمل و نقل بین المللی بارناو فعالیت خود را از سال 1381 شروع کرده و دارای دفاتر فعال در کشورهای مختلف جهت ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان خود میباشد. حمل بار زمینی از ترکیه و حمل بار از سایر کشورهای دنیا، نظارت بر اجرای صحیح بارگیری و تخلیه کالا، انبارداری و نگهداری انواع کالاها در شرایط مطلوب و اخذ گواهینامه از شرکت های معتبر بازرسی از جمله خدمات این شرکت میباشند.

  • شماره تلفن: 051 26 38114520

حمل بار زمینی چه مزایایی دارد؟

بهترین روشی که به مشتریان خود برای حمل بار از کشورهای اروپایی به ایران پیشنهاد میکنیم، خدمات حمل بار زمینی میباشد که با توجه به مزایای خود، بهترین انتخاب برای ایرانیان میباشد. برخی از مزایای حمل بار زمینی از آلمان، حمل بار زمینی از ترکیه و.. به ایران به صورت زیر هستند:

  • هزینه های بسیار کمتر نسبت به سایر روش ها و نیاز به سرمایه گذاری کمتر
  • حمل درب به درب از انبار یا کارخانه مبدا و تخلیه در کارخانه یا انبار مقصد
  • امکان ارائه خدمات در تمامی نقاط به دلیل دسترسی بهتر

هزینه و تعرفه های حمل بار زمینی

هزینه های حمل بار زمینی از آلمان و ترکیه به ایران بسته به نوع حمل و وزن و حجم کالا متفاوت هستند. اما به طور کلی، هزینه های حمل بار زمینی به صورت فول تراک توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به صورت تقریبی در جدول زیر برای شما عزیزان درج شده اند:

جدول قیمت تقریبی حمل بار زمینی از ترکیه به ایران (FTL)

از / به گمرک جلفا گمرک بازرگان گمرک شهریار
استانبول 1800 دلار 1850 دلار 1900 دلار
آنکارا 1900 دلار 1950 دلار 2000 دلار
آنتالیا 1700 دلار 1850 دلار 1800 دلار

جدول قیمت تقریبی حمل بار زمینی از آلمان به ایران (FTL)

از / به گمرک شهریار گمرک بازرگان گمرک جلفا گمرک سلفچگان
آلمان 1900 دلار 2200 دلار 2400 دلار 2600 دلار

شرایط واردات کالا به صورت زمینی از کشورهای اروپایی

خدمات واردات کالا و حمل بار زمینی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس علاوه بر کشورهای آلمان و ترکیه، از سایر کشورهای اروپایی به ایران با تعرفه های مناسب و به صورت کاملا ایمن قابل انجام است.

ترکیه :

شرکت حمل و نقل ققنوس در کنار ارائه خدمات حمل بار زمینی از ترکیه، پیگیری لحظه ای بار، حمل محموله های خطرناک و فاسد شدنی، دریافت مجوزهای وارداتی، حمل FTL و LTL، استفاده از سرویس های منظم هفتگی و دارا بودن دفتر بین المللی در ترکیه را فراهم کرده است.

آلمان :

خدمات رزرو بار گنج، پیک آپ، رزرو تریلر، انبارداری و حمل بار زمینی از آلمان به صورت FTL و LTL از جمله مزایای استفاده از این سرویس هستند. شما عزیزان میتوانید با دریافت مشاوره های تخصصی از مشاورین ما، بهترین شیوه حمل و متناسب با نوع بار خود را انتخاب نمایید.

فرانسه :

خدمات حمل بار زمینی از فرانسه به ایران توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس فقط به تخلیه بار در مقصد و بارگیری محموله ها ختم نمیشود، بلکه برای شما که به دنبال امن ترین و مقرون به صرفه ترین روش ارسال بار از فرانسه هستید، خدمات حمل بار زمینی با امکان استفاده از تمام ظرفیت کامیون یا به صورت خرده بار ارائه میگردد.

هلند :

شرکت حمل و نقل بین المللی با برخورداری از نمایندگی رسمی و دفتر فعال در کشور هلند، این امکان را دارد تا مرسوله های وارداتی شما بازرگانان عزیز را از ابتدا تا انتهای فرایند حمل بار زمینی به ایران به انجام برساند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه برای برخورداری از بالاترین سطح از کیفیت خدمات، با مشاورین ققنوس تماس حاصل فرمایید.

انگلیس :

میتوانیم بگوییم پرطرفدارترین روش ارسال بار از انگلیس، حمل بار زمینی میباشد که هزینه بسیار کمتری را نسبت به سایر روش ها به همراه ادارد. حمل بار زمینی از انگلیسی شامل تعرفه های بسیار پایین تری میباشد و از آنجا که امکان پیگیری وضعیت مرسوله در این شیوه وجود دارد، به راحتی قابل ردیابی هستد. به علاوه، مدت زمان ترخیص بار زمینی نسبت به بار دریایی نیز بسیار کوتاه تر است.

جمع بندی

در حال حاضر، یکی از پرکاربردترین، کم هزینه ترین و راحت ترین روش ها برای ارسال بار از کشورهای اروپایی به ایران، حمل بار زمینی میباشد که شرایط مناسبی را با قیمت های بسیار کمتر فراهم میکند. اگر به دنبال واردات بار از آلمان، ترکیه یا سایر کشورها هستید، پیشنهاد ما به شما حمل بار زمینی از آلمان و حمل بار زمینی از ترکیه توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس میباشد؛ اما از آنجا که انتخاب بهترین شرکت shipping company in China و مناسب ترین شیوه ارسال بار نیازمند دریافت مشاوره های تخصصی است، شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تلفن 02148000110 با کارشناسان ققنوس در ارتباط باشید.

salb-techna