آگهی

ارسال بار به شهرستان به چه صورت است ؟

معتبر ترین شرکت برای ارسال بار به شهرستان کدام است ؟ اگر تابحال برای ارسال بار به شهرستان های مختلف کشور اقدام نموده اید حتما با این سختی های این کار آشنا شده اید . انتخاب یک شرکت باربری مناسب و ارسال محموله ها نیاز به تجربه و آشنایی با شرکت های زیادی دارد. بسیاری […]

معتبر ترین شرکت برای ارسال بار به شهرستان کدام است ؟

اگر تابحال برای ارسال بار به شهرستان های مختلف کشور اقدام نموده اید حتما با این سختی های این کار آشنا شده اید . انتخاب یک شرکت باربری مناسب و ارسال محموله ها نیاز به تجربه و آشنایی با شرکت های زیادی دارد.

بسیاری از شرکت های باربری فقط به صورت شرکت های اینترنتی می باشند و دارای شماره ثبت و اجازه فعالیت نمیباشند که همین موضوع برای صاحبین محموله ها بسیار دردسر ساز است. عدم پاسخگویی و پیگیری مشکلات پس از تحویل محموله و همچنین دریافت هزینه های بسیار زیاد برای انتقال محموله ها به نقاط مختلف کشور از مهمترین مواردی است که در خدمات باربری به وجود می آیند.

در این مقاله قصد دارید معتبر ترین شرکت برای ارسال بار به شهرستان را به شما عزیزان معرفی نماییم تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت و بدون مشکلات نامبرده ارسال محموله های شما انجام شود.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های باربری به صورت همه روزه امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید . این مجموعه قابلیت انتقال بار و کالا از همه شهر ها و استان ها را دارد. در ادامه مقاله به بررسی خدمات مجموعه آنی بار می پردازیم تا شما عزیزان برای انتقال محموله و کالاهای خود به سایر شهر ها بهترین خدمات را تجربه کنید.

چه محموله هایی به شهرستان ارسال می شوند ؟ 

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل در کشور ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

ارسال بار به شهرستان نیاز به تجربه و تخصص دارد و از آنجایی که شرکت آنی بار با سالها سابقه در حمل و نقل بین شهری می باشد ، امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است. به صورت کلی ، هر نوع کالا و محموله ای که دارای محدودیت از طرف قانون برای انتقال و جابجایی نیست توسط آنی بار منتقل خواهند شد.

  • ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه
  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی
  • ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین
  • انتقال مواد اولیه تولیدات
  • حمل و نقل سنگ و سرامیک
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

در خدمات باربری و ارسال بار به شهرستان ، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد . مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد . از همین جهت فقط کافیست با کارشناسان آنی بار به صورت رایگان مشاوره نمایید.

باربری به شهرستان با انواع خودروی باری

برای باربری شهرستان های مختلف و ارسال کالا به صورت بین شهری ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

 باربری و ارسال بار به شهرستان های مختلف نیاز به تجربه و آشنایی با انواع خودروهای باری دارد . در صورتی که نیاز به مشاوره در انتخاب خودروهای باری دارید تنها کافیست با شماره های مجموعه آنی بار ( 57669-021 ) در تماس باشید. به عنوان مثال ، برای باربری تهران استفاده از تریلی ها دارای شرایط خاص خود است . تردد تریلی ها داخل شهر بسیار محدود است و باید بررسی های کاملی قبل ارسال محموله انجام شود.
کارشناسان Hنی بار با بررسی نوع محموله و شرایط آن  بهترین خودروی باری را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد.

ارسال بار به شهرستان ها با انواع تریلی

یکی از خودروهای مخصوص حمل و نقل بار و کالا در تناژ و وزن بالا ، تریلی است . حمل بار با تریلی به شهرستان  یک از خدمات مجموعه آنی بار است که برای انواع مختلفی از بار و کالا تریلی های مختلف را ارائه می نماییم.

 تریلی ها آنی بار عبارتند از :

  • تریلی کفی
  • تریلی بغلدار
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالی
  • تریلی کمپرسی

معمولا انواع تریلی ها برای حمل و نقل همه روزه بار شما تا 23-24 تن وزن آماده بارگیری میباشند اما اگر وزن محموله بیش از این باشد ، باید از تریلی کمرشکن استفاده شود که امکان بار گیری تا 65 تن را دارد.

برای انتخاب تریلی مورد نظر بهترین راه مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار است . این مشاوره در حمل سریع و ارزان و تخصصی محموله های شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال بار به شهرستان با انواع کامیون

همانطور که می دانید ، کامیون ها برای انتقال محموله های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند و این موضوع باعث شده است که کاربرد بسیار زیادی داشته باشند. در مجموعه آنی بار برای ارسال بار به شهرستان ها از انواع کامیون ها استفاده می شود که انتقال محموله در نقاط مختلف شهر را انجام میدهند.

از مهمترین ویژگی های آنی بار می توان به در اختیار داشتن انواع کامیون ها اشاره کرد که به صورت زیر می باشند  :

  • کامیون تک ( کامیون 10 تن )
  • کامیون جفت ( کامیون 15 تن )
  • کامیون 911 ( کامیون 5/5 تن )

کامیون های آنی بار برای بارگیری محموله ها از همه نقاط کشور آماده همکاری هستند و امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نمایند. تیم متخصص انی بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از انواع کامیون ها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است .

ارائه بیمه نامه معتبر برای ارسال بار به شهرستان

آنی بار متخصص حمل بار در تهران و ارسال بار به شهرستان ها می باشد ، آنی بار تمامی خدمات باربری اعم از درون شهری و برون شهری  خود را تحت پوشش کامل ترین بیمه باربری به مقصد ارسال می کند.  استفاده از بیمه نامه یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد هنگام باربری تهران به شهرستان می باشد یا سایر شهرستان های کشور می باشد .

اگر در زمان حمل و نقل بار و کالا محموله ها دچار خساراتی مانند آتش سوزی ، شکستگی ، سرقت و . . . شوند ، بیمه نامه وظیفه جبران خسارات را بر عهده خواهد داشت . استفاده از بیمه نامه با پوشش کامل توسط آنی بار سبب شده است که محموله های مختلف در امنیت کامل بارگیری و ارسال شوند.

برای ارسال بار به شهرستان ها تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان توسط آنی بار ارائه میشود. اگر قصد دارید محموله های خود را ارسال کنید و یا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و اطلاعات کاملی را از کارشناسان آنی بار دریافت نمایید.

مشاوره تخصصی قبل از ثبت سفارش ارسال بار به شهرستان

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان را برای ارائه خدمات مشاوره و انتقال سریع و ارزان محموله ها به شهرستان های مختلف در اختیار شما قرار میدهد تا با خیال آسوده و با اطلاعات کافی اقدام به انتقال محموله های خود نمایید .

کارشناسان آنی بار قبل از ثبت سفارش ارسال بار به شهرستان به صورت کامل محموله و شرایط آن را مورد ارزیابی قرار داده تا با انتخاب خودروی باری مناسب علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل شما امنیت و سرعت انتقال را نیز تا حد مطلوب افزایش دهند.

برای مشاوره با کارشناسان این مجموعه فقط کافیست با شماره پنج رقمی 57669-021 از سراسر ایران در تماس باشید . علاوه بر این اطلاعات بیشتر را نیز می توانید از وبسایت مجموعه آنی بار به آدرس ( anibar.net) دریافت نمایید.

salb-techna