آگهی

ویلچر برقی ارزان و با کیفیت را از کجا می توان خرید ؟

آیا شما هم به دنبال خرید یک ویلچر برقی ارزان هستید؟؟ توی این شرایط اقتصادی جامعه طبیعیه که همه ی ما به دنبال خرید اجناس با کیفیت و ارزان باشیم. هر جا که صحبت از قیمت پایین میشه، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می کنه. اما آیا واقعا میشه جنسی رو پیدا کرد […]

آیا شما هم به دنبال خرید یک ویلچر برقی ارزان هستید؟؟ توی این شرایط اقتصادی جامعه طبیعیه که همه ی ما به دنبال خرید اجناس با کیفیت و ارزان باشیم. هر جا که صحبت از قیمت پایین میشه، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می کنه. اما آیا واقعا میشه جنسی رو پیدا کرد که هم مرغوب باشه و هم ارزون؟؟؟!! به قول قدیمیا هیچ ارزونی بی علت نیست. پس اگه جنسی با قیمت پایین به فروش می رسه معمولا کیفیتش نسبت به جنسای دیگه پایین تره. این قضیه در مورد ویلچر هم صدق می کنه. ویلچرها انواع مختلفی دارن و مدل های زیادی از اونها رو می تونید توی بازار پیدا کنین.

قیمت ویلچر برقی که امکانات و قابلیت های بیشتری داره نسبت به نوع دستی بیشتره. در مورد برندهای مختلف هم همین طوره. برای مثال قیمت ویلچرهای برقی آمریکایی نسبت به ویلچرهای دیگه بیشتره. دلیلش هم به کارایی بهتر و فناوری پیشرفته ای برمی گرده که توی این ویلچرها وجود داره. اما باید به یه نکته توجه کنید و اون اینکه تولید کنندگان و متخصصان کشور ما هم بیکار ننشستن و با تلاش خودشون و استفاده از دانش و فناوری روز دنیا تونستن محصولاتی با کیفیت تولید کنن که قابل رقابت با ویلچرهای خارجی باشن. در حالی که قیمت اونها پایین تر از نمونه های خارجیه. مونوچیر یکی از این شرکت هاست که تلاش میکنه تا محصولاتی را روانه بازار کنه که بر اساس استانداردهای اروپا و آمریکا ساخته شدن. محصولات این برند معتبر ظاهر شیک و مدرنی دارن و به راحتی می تونند نیازهای شما رو برطرف کنن.

ویلچر برقی چیست؟

ویلچر برقی یک وسیله ی کاربردی برای افراد ناتوان، معلول، سالخورده و بیمار است. این ویلچر با کمک نیروی الکتریکی حرکت می کند. برای استفاده از ویلچر برقی نیازی به صرف انرژی زیادی نیست. این دستگاه را می توانید با فشردن چند دکمه به حرکت درآورید.

انواع ویلچر برقی

ویلچرهای برقی انواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان به ویلچر برقی مبله، ایستا و تاشو اشاره کرد. در بین این مدل ها، ویلچر برقی تاشو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. ویلچرهای برقی مبله، دارای یک صندلی نرم و راحت هستند که نشستن های طولانی مدت بر روی آن، شما را اذیت نمی کند. هنگامی که روی این صندلی می نشینید، احساس راحتی زیادی می کنید و حسی مانند نشستن روی صندلی راحتی خودرو یا مبل نرم خانگی را تجربه می کنید. این نوع صندلی باعث شده است تا ویلچر برقی مبله، وزن زیادی داشته باشد. ویژگی دیگر این صندلی، عدم تاشوندگی آن است. نوع دوم ویلچر برقی، مدل ایستا است. طراحی این مدل به گونه ای صورت گرفته تا فرد بتواند به کمک ویلچر بر روی پاهای خود بایستد. اما نوع سوم یا همان ویلچر برقی تاشو، به عنوان یکی از راحت ترین و کاربردی ترین انواع ویلچر شناخته می شود. ویژگی بارز این محصول به قابلیت جمع شوندگی آن بازمی گردد. یعنی شما می توانید بعد از استفاده از ویلچر برقی آن را تا کنید و در گوشه ای از منزل یا محیط کار خود قرار دهید. ویلچر تاشو یک نوع ویلچر برقی سبک است که می توانید آن را به راحتی جمع کنید و در صندوق عقب خودرو قرار دهید. با این اوصاف، دیگر نگرانی بابت جابجایی و مسافرت رفتن نخواهید داشت. این ویژگی ویلچر برقی تاشو موجب شده است تا با نام ویلچر مسافرتی هم شناخته شود.

قیمت ویلچر برقی

اگر در فکر خرید ویلچر برقی باشید، قطعا مهم ترین مسئله ای که در ذهن شما وجود دارد، قیمت آن است. باید بدانید که قیمت ویلچر برقی تحت تاثیر عواملی مانند برند و کشور تولید کننده، نوع موتور و باتری، ظرفیت نگهداری شارژ، امکانات و قابلیت ها، ظاهر و ابعاد دستگاه، قدرت موتور، نوع چرخ ها، کیفیت قطعات، جنس مواد اولیه، توانایی ترمزها و … می باشد.

ویلچر برقی ارزان

حتما می دانید که قیمت ویلچرهای برقی نسبت به ویلچرهای دستی بیشتر است. از طرفی در بین ویلچرهای برقی هم مدل های مختلفی وجود دارند که از نظر امکانات، کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند. معمولا ویلچرهای برقی آمریکایی و اروپایی نسبت به مدل های داخلی گران قیمت تر هستند. اگر شما به دنبال یک ویلچر برقی ارزان هستید، می توانید یک ویلچر برقی ایرانی بخرید. پیشنهاد می کنیم تا به سراغ ویلچر برقی تاشو مونوچیر بروید.

ویلچرهای برقی این برند، کیفیت بالایی دارند و در ساخت آنها از فناوری های روز دنیا استفاده شده است. یکی از بهترین محصولات این برند، ویلچر برقی تاشو است که معمولا با استفاده از آلومینیوم ساخته می شود. به همین علت وزن کمی دارد و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید. با خرید این ویلچر برقی، حس راحتی را بیشتر و بهتر تجربه خواهید کرد. در واقع می توان گفت که ویلچر برقی مونوچیر یک ویلچر برقی با قیمت مناسب است که با استفاده از آن می توانید کارهای روزمره خود را بدون کمک دیگران انجام دهید. اگر ساعت های زیادی را در خارج از منزل به سر می برید، فقط کافی است تا باتری ویلچر را در طول شب یا در ساعاتی از روز که با ویلچر کاری ندارید، شارژ کنید. سپس با خیال راحت از ویلچر برقی خود استفاده نمایید.

سخن پایانی

با پیشرفت های صورت گرفته در علم و فناوری، شاهد عرضه ویلچرهای برقی با قابلیت های ویژه در بازار هستیم. ویلچر برقی به عنوان یک وسیله ی کاربردی می تواند سطح کیفی زندگی افراد بیمار، سالمندان، معلولان و … را بهبود بخشد. تولید کنندگان ویلچر در داخل کشور هم در جهت رفع نیازهای این افراد تلاش می کنند. آنها می کوشند تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب روانه بازار کنند تا همه ی افراد بتوانند محصول موردنیاز خود را خریداری نمایند.

salb-techna