آگهی

معرفی بهترین محله های دبی برای زندگی

اگر شما هم به دنبال خرید ملک در دبی هستید، بهتر است بی‎‌گدار به آب نزنید و از ویزا هوم کمک بگیرید که در این مسیر تجربه بسیاری دارند و به پیچ‌وخم این راه به‌خوبی آشنا هستند. پس با مشاوران دبی با ما تماس بگیرید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند. قبل از آن این […]

اگر شما هم به دنبال خرید ملک در دبی هستید، بهتر است بی‎‌گدار به آب نزنید و از ویزا هوم کمک بگیرید که در این مسیر تجربه بسیاری دارند و به پیچ‌وخم این راه به‌خوبی آشنا هستند. پس با مشاوران دبی با ما تماس بگیرید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند. قبل از آن این مقاله را بخوانید و تصمیم بگیرید که ویلا می‌خواهید یا قرار است آپارتمان بخرید؟

محله‌های ویلایی دبی کدام است؟

اگر تصمیم دارید در دبی خانه بخرید قبل از هر چیز باید برای خود مشخص کنید که تمایل دارید در محله‌‍‌های ویلایی زندگی کنید یا خانه‌های آپارتمانی این شهر بهترین مکان برای سکونت شما است. ما از میان هزاران محله در دبی دو محله را در قسمت‌های ویلایی برای شما معرفی می‌کنیم که هم برای سرمایه‌گذاری مطلوب است و هم می‌توانید در آن زندگی کنید.

برای زندگی به البراری بروید

البراری

یکی از معروف‌ترین محله‌های دبی برای زندگی و خرید خانه ویلایی، محله البراری است. این محل مناسب کسانی است که تمایل دارند در سکوت زندگی کنند و از شلوغی شهر فراری هستند. خیابان‌های سرسبز این منطقه باعث می‌شود فراموش کنید در یک منطقه بیابانی زندگی می‌کنید و فرزندانتان به‌سادگی می‌توانند تفریح کنند.  می‌توانید فرزندان خود را در مدارسی ثبت‌نام کنید که تنها 20 دقیقه با شما فاصله دارند و بسیار پیشرفته هستند. اکثر ویلاها در این محل بین 3 الی 6 خواب دارند و به‌عنوان بهترین مکان برای زندگی خانواده‌ها شناخته می‌شوند.


میردیف دارای خانه‌های ویلایی برای خانواده است

MIRDIF

ویلاهای این منطقه بیشتر سبک معماری آن‌ها اروپایی است و چون برخی از بهترین مدارس دبی در این محل قرار دارند بهترین محل برای زندگی خانواده‌ها محسوب می‌شود. قیمت ویلاها بسیار متوسط است و زندگی مرفه در آن این محل را به‌عنوان کاندیدای اصلی برای زندگی خانواده‌ها معرفی کرده است. نه‌تنها مدارس برجسته؛ بلکه بسیاری از مکان‌هایی که برای تربیت فرزندان نیاز است نیز در این محل هستند. مثل شهر آکادمیک یا مرکز شهر دیره به شما نزدیک خواهد بود.

ویلاهای این منطقه با قیمتی مناسب برای اجازه یک‌خانه 3 خوابه، و زندگی مقرون‌به‌صرفه برای کسانی مناسب است که تمایل ندارند زندگی پر از خرجی را تجربه کنند. در ضمن حتی ویلاهای 4 الی 5 خوابه نیز به همین میزان مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید متناسب با بودجه خود گزینه خوبی را پیدا کنید.

زندگی آپارتمانی را در دبی تجربه کنید

البته همه دوست ندارند در ویلا زندگی کنند و برخی تنها عاشق زندگی در آپارتمان‌های میانه شهر هستند. به همین دلیل است که ما دو منطقه را نیز در محله‌های شهری و برای خرید خانه‌های آپارتمانی به شما معرفی کرده‌ایم. این مناطق عبارت‌اند از:


نمایی از رزیدنس جمیرا بیچ

رزیدنس جمیرا بیچ (JBR)

یکی از مکان‌های مناسب برای خانواده‌ها، آپارتمان‌های سر به فلک کشیده در ماسه‌های سفید ساحل جمیرا است. در این منطقه مدارس بسیار زیادی وجود دارد و با یک پیاده‌روی بسیار کوتاه به ساحل خواهید رسید. در کنار همه این موارد زندگی آرام و بی‌سروصدا نیز از مزایای این منطقه زیبا است. این منطقه دارای امکانات بسیاری است و البته اجاره در این محل مقرون‌به‌صرفه‌تر است. مانند مردیف ارزان نیست؛ اما برای خرید یک‌خانه باید نزدیک به 1 میلیون درهم بپردازید. اگر دوست دارید در دبی خانه داشته باشید و البته تمایل به زندگی در ویلا ندارید، ما توصیه می‌کنیم از آپارتمان‌های این منطقه دیدن کنید.


آپارتمان‌های جمیرا

پالم جمیرا

خانواده‌پسندترین منطقه شهر دبی، نمادین‌ترین محله آن یعنی پالم جمیرا است. دسترسی به مونوریل، مراکز خرید، مدارس خاص و استثنایی، می‌تواند شما را غرق در زندگی تجملاتی ولی راحتی کند که در انتظارش بوده‌اید. در ضمن آپارتمان‌های شیک نیز بسیار مناسب زندگی برای کسانی است که عاشق یک زندگی تجملاتی هستند.

شنا با دلفین یا تماشای سیرک دوسولیل باعث می‌شود هرگز در این محله احساس خستگی و کسالت نکنید و عاشق آن باشید.  البته این محله به ارزانی محله‌های دیگری که معرفی کردیم نیست. در واقع برای اجاره یک واحد دوخوابه در این منطقه باید مانند خرید یک ملک در رزیدنس جمیرا هزینه کنید و خرید یک واحد دوخوابه در این محله تقریباً معادل 2 و نیم‌میلیون درهم برای شما هزینه در برخواهد داشت.

سخن پایانی

زندگی در کشورهای دیگر و حرید ملک در آن‌ها هیجان‌انگیز است؛ اما مستلزم آن است که ویژگی هر محله را بشناسید و بر اساس آن بتوانید بهترین گزینه را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. محله‌های دبی هر کدام ویژگی خاصی دارند که می‌تواند برخی از نیازمندی‌های شما را فراهم کنند.

بااین‌حال بهترین کار این است که برای خرید ملک یا حتی اقامت و زندگی در این منطقه حتماً با افراد حرفه‌ای مشورت کنید و از آن‌ها بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. ما متخصصان و مشاوران دبی باما را به شما معرفی می‌کنیم. تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

salb-techna