بهترین زمان خرید بلیط واشنگتن

حتی اگر تمام عمرتان را صرف گشت و گذار در کشورهای مختلف کرده باشید، باز هم مقاصدی در گوشه و کنار جهان هستند که از دید شما جا مانده اند؛ اما می توانند زیباترین تصاویر را به چشمانتان هدیه کنند. از شرق آسیا و طبیعت بکر جزایر آن گرفته تا اروپا و دیدنی های به […]

حتی اگر تمام عمرتان را صرف گشت و گذار در کشورهای مختلف کرده باشید، باز هم مقاصدی در گوشه و کنار جهان هستند که از دید شما جا مانده اند؛ اما می توانند زیباترین تصاویر را به چشمانتان هدیه کنند. از شرق آسیا و طبیعت بکر جزایر آن گرفته تا اروپا و دیدنی های به جا مانده از قرن ها قبل، از استرالیا و زیبایی های مثال زدنی اش تا آمریکا و داستان هر شهر کوچک، می توانند تجربه خوبی را برای یک مسافرت دلچسب رقم بزنند. با این حال همه چیز به سلیقه شما در انتخاب مقصد بستگی دارد. اگر به یک مقصد همه چیز تمام برای لذت بردن از یک سفر رویایی فکر می کنید، همراه ما باشید تا سری به واشنگتن آمریکا بزنیم.

به یکی از مهم ترین ایالت های آمریکا سفر کنید

زمانی که حرف از آمریکا و سفر به این کشور به میان می آید، اغلب پیش از هر چیز به لس آنجلس، نیویورک و شهرهایی از این دست فکر می کنیم. با این حال واشینگتن دی سی به عنوان یکی از مهم ترین ایالت های آمریکا واقع در غرب این کشور نباید فراموش شود. خودتان تصور کنید پایتخت یکی از برترین کشورهای دنیا می تواند چقدر اعجاب انگیز باشد. این شهر پر از بناهای دیدنی و مراکز تفریحی است که می توانند تا ساعت ها شما را سرگرم کنند.

یکی از اصلی ترین دیدنی ها در واشینگتن، «کاخ سفید» است. محلی که دولتمردان، افراد سرشناس و تأثیرگذار بسیاری را به خود دیده است. می توانید ساعاتی از حضور خود را به گشت و گذار در کاخ سفید اختصاص دهید. البته پس از آن که مجوزهای لازم را از سفارت دریافت کردید. شایان ذکر است اعطای این مجوز به شهروندان ایرانی ممکن است کمی سخت باشد.

«جرج تاون» یکی از آن جاذبه هایی است که شما را به بازدید چند باره از واشینگتن مشتاق می کند. این منطقه تاریخی در کنار آب است که به معنای واقعی زندگی روزمره و پرجنب و جوش را به تصویر می کشد. خیابان های این منطقه پر از مغازه ها و رستوران هایی هستند که می توانید از آن ها لذت ببرید.

از سوی دیگر، اگر به حیوانات علاقه داشته باشید، بازدید از باغ وحش ملی آمریکا انتخاب رایگان و بی نظیری برای شما خواهد بود. موزه جاسوسی، قبرستان ملی آرلینگتون، پارک ملی، بازار شرقی و چندین و چند جاذبه دیدنی دیگر در آمریکا شما را مجذوب خود خواهند کرد. با این حال پیش از این ها نکته مهمی وجود دارد؛ چه زمانی بلیط واشنگتن را تهیه کرده و به این ایالت شگفت انگیز سفر کنیم؟

قیمت بلیط تهران به واشنگتن

پرواز تهران به واشنگتن یکی از طولانی ترین سفرهاست و برای رسیدن به این مقصد، باید ساعت های طولانی را در مسیر بگذرانید. همچنین همان طور که انتظار می رود، پرواز مستقیم از تهران به واشینگتن وجود ندارد و برای رسیدن به آمریکا می بایست یک بار در یک مقصد دیگر فرود بیایید و مجدداً به این کشور پرواز کنید. به عنوان مثال، اگر با هواپیمای اماراتی سفر می کنید، یک بار از تهران به دبی و یک بار از دبی به واشنگتن پرواز خواهید داشت. برای رسیدن به آمریکا باید از ایرلاین های خارجی حومه بلیط تهیه کنید. شایان ذکر است گاهی توقف میان دو پرواز یک روز طول می کشد. در ارتباط با قیمت این بلیط، باید گفت بسته به ایرلاین انتخابی، تعداد توقف ها و مسیر، قیمت متفاوت خواهد بود. با این حال می‌توان گفت در زمان نگارش این مقاله، با حداقل قیمت ۵۷ میلیون تومان می توانید بلیط واشنگتن را تهیه کنید. این قیمت می تواند تا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان متغیر باشد.

در خرید بلیط واشنگتن به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید بلیط پرواز تهران به واشنگتن باید مدنظر داشته باشید، این است که می خواهید در چه فصلی به آمریکا سفر کنید. با توجه به آب و هوای این کشور که عمدتاً در فصل زمستان بسیار سرد و در اوج تابستان بسیار گرم خواهد بود، افراد غالباً فصل بهار و اوایل تابستان را برای سفر انتخاب می کنند و در این زمان قیمت بلیط این ایالت افزایش پیدا می کند. اگر می خواهید بلیط ارزان قیمت تهیه کنید، بهتر است در ماه های ژانویه تا مارس یعنی دی تا فروردین به فکر سفر باشید. همچنین اواخر تابستان تا اواسط پاییز نیز انتخاب مناسبی برای سفر به واشنگتن خواهد بود.

خرید بلیط واشنگتن از مرجع معتبر فلای تودی

برای آن که بهترین موقعیت را برای خرید بلیط هواپیما پیدا کنید، بهتر است پروازها را چک کنید و از مرجعی معتبر برای کسب اطلاعات به روز استفاده کنید. مجموعه فلای تودی فهرستی از پروازهای موجود در تاریخ مدنظر شما را ارائه می کند و هر اطلاعاتی که برای سفری مطمئن به کشورهای مختلف نیاز داشته باشید در دسترستان قرار می دهد. کافی است سری به وب سایت فلای تودی بزنید و جزییات مدنظر خود را سرچ کنید. درنهایت امکان خرید بلیط در همین وب سایت برایتان فراهم خواهد بود.