کلاس آیلتس: یادگیری با شیوه های متمایز

ثبت نام کلاس آیلتس با توجه‌ به اهمیت مدرک آیلتس برای مهاجرت و تنوع دوره‌های آیلتس، یکی از چالش‌های مهم زبان‌آموزان است. اگر به دنبال ثبت نام کلاس آیلتس هستید، با این محتوا همراه باشید تا با معیارهای انتخاب بهترین کلاس آیلتس و در ادامه با ویژگی‌های کلاس آیلتس کالج آریام و مراحل ثبت‌نام آن […]

ثبت نام کلاس آیلتس با توجه‌ به اهمیت مدرک آیلتس برای مهاجرت و تنوع دوره‌های آیلتس، یکی از چالش‌های مهم زبان‌آموزان است. اگر به دنبال ثبت نام کلاس آیلتس هستید، با این محتوا همراه باشید تا با معیارهای انتخاب بهترین کلاس آیلتس و در ادامه با ویژگی‌های کلاس آیلتس کالج آریام و مراحل ثبت‌نام آن آشنا شوید.

کلاس آیلتس

معیارهای انتخاب بهترین کلاس آیلتس

قبل از ثبت نام کلاس آیلتس، باید تحقیقات جامع و کاملی در خصوص آموزشگاه، مدرسان و خروجی‌های آموزشگاه انجام دهید. در زیر، تعدادی از معیارهای انتخاب بهترین کلاس آیلتس را آورده‌ایم.

  • دانش، تخصص و سابقه مدرس: نه‌تنها دانش مدرس، بلکه توانایی او در انتقال مفاهیم و راهنمایی زبان‌آموزان نیز مسئله مهمی است. تحقیق کنید و مدرسی را پیدا کنید که علاوه بر دانش و تخصص، بهتر شما را می‌فهمد و زبان مشترک قوی‌تری با او دارید. همچنین، از مدرسان باسابقه کمک بگیرید. مدرسان باسابقه، سعی‌و‌خطاهای خود را کرده‌اند و شما را ناامید نمی‌کنند.
  • بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های تدریس: تحقیق کنید و اساتیدی را انتخاب کنید که بهترین منابع را با جدیدترین روش‌های تدریس به شما می‌آموزند.
  • هزینه کلاس و تضمین بازگشت وجه: با توجه‌ به هزینه روزافزون کلاس آیلتس و نرخ‌های متفاوت قیمت آن، دوره‌ای را انتخاب کنید که قیمت منصفانه‌تری داشته باشد؛ اما کیفیت را فدای هزینه نکرده باشد. به‌علاوه، بهتر است آموزشگاهی را انتخاب کنید که در صورت عدم رضایت یا نرسیدن به نتیجه مطلوب، هزینه کلاس را به شما بازگرداند.
  • کلاس‌های حضوری و آنلاین: با توجه‌ به وقت، انرژی و زمان‌بندی افراد، وجود کلاس‌های حضوری و مجازی در آموزشگاه ضروری است. آموزشگاهی را انتخاب کنید که هر دو نوع دوره را برگزار کند تا اگر شرایطتان فرق کرد و مثلا نتوانستید در کلاس حضوری شرکت کنید، بتوانید در کلاس آنلاین شرکت کنید و مجبور به تعویض آموزشگاه نشوید.
  • برنامه آموزشی اختصاصی: اگر برای ثبت نام کلاس آیلتس، بتوانید آموزشگاهی را بیابید که برایتان برنامه اختصاصی در نظر داشته باشد، فرصت بی‌نظیری را به دست آورده‌اید؛ چرا که با داشتن برنامه‌هایی منطبق با شخصیت و ویژگی‌های خودتان، مسیر را آسان‌تر طی خواهید کرد.
  • نظارت پیوسته بر روند یادگیری: پس از ثبت نام کلاس آیلتس و شروع دوره، باید به‌طور منظم، میزان پیشرفت خود را بسنجید. پس وجود یک سیستم آزمون و ارزش‌یابی اصولی ضروری است.
  • مشاوره و برنامه‌ریزی: صرف‌نظر از بحث یادگیری، یکی از اهداف ثبت نام کلاس آیلتس، شرکت در آزمون آیلتس است. به‌علاوه، افراد مختلف با زمان‌بندی متفاوت و نقاط قوت و ضعف مختلف، بر سر کلاس‌ها حاضر می‌شوند؛ پس، علاوه بر سیستم آموزشی، به یک سیستم مشاوره و برنامه‌ریزی قوی برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید تا شما را راهنمایی کند و از سردرگمی‌ها نجات دهد.

مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، از بهترین و اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب کلاس آیلتس هستند. خبر خوب، این است که کالج آریام، تمامی این معیارها را به‌خوبی پوشش داده است. در ادامه، اطلاعات بیشتری را در خصوص ویژگی‌های کلاس‌های آیلتس کالج آریام، ارائه داده‌ایم.

کلاس آیلتس آریام

ویژگی‌های کلاس آیلتس کالج آریام

کالج بین‌المللی آریام، با بهره‌گیری از اساتید مجرب و سیستم آموزشی منحصربه‌فردی‌ که شما و اهدافتان را در اولویت قرار می‌دهد، در کنار شماست. با وجود اساتید باتجربه، حتی می‌توانید در حین برگزاری کلاس‌ها، استادتان را عوض کنید. کلاس‌های آیلتس آریام، به‌صورت حضوری و آنلاین (ترکیبی) برگزار می‌شوند تا بتوانید بسته به برنامه و سلیقه خود، از بین کلاس‌های حضوری و آنلاین انتخاب کنید. در طول مدت دوره، روند یادگیری و پیشرفت شما مورد نظارت قرار می‌گیرد. هدف از این نظارت، حفظ کیفیت آموزش، برطرف‌ کردن مشکلات آموزشی و… است. در کنار این سیستم نظارتی، یک سیستم ارزیابی همه‌جانبه، روند پیشرفت شما را می‌سنجد. ارزیابی شما نه‌تنها با روش‌های موجود و معمول که با روش‌های جدید و جهانی مانند جلسه مذاکره، ارزیابی هم‌کلاسی و… سنجیده می‌شود.

از طرفی، تمامی جزئیات برنامه آموزشی شما در طول دوره به‌صورت اختصاصی و بر اساس ویژگی‌های شخصیتی، نوع یادگیری و زمان‌بندی مناسب شما برایتان طراحی می‌شوند. یکی از ابزارهایی که کالج آریام برای تعیین بهترین برنامه برای زبان‌آموزان خود از آن استفاده می‌‌کند، روان‌سنجی آموزشی در مرحله تعیین سطح است. با انجام این روان‌سنجی، نوع یادگیری شما مشخص می‌شود و بسته به نوع یادگیر‌یتان، برنامه دریافت می‌کنید. برای بالا بردن راندمان یادگیری، تمامی کلاس‌های آیلتس آریام به‌صورت خصوصی و تک‌نفره برگزار می‌شوند. آموزش خصوصی آیلتس، سرعت یادگیری شما را نیز افزایش می‌دهد. هزینه کلاس‌های کالج آریام در مقایسه با دوره‌های مشابه، مقرون‌به‌صرفه است و در صورتی‌ که به نتیجه دلخواهتان نرسیدید، تمامی شهریه به‌علاوه 10% هزینه مازاد به شما بازگردانده می‌شود.

دوره‌های آریام به 2 صورت دوره‌های آزمون آیلتس و دوره‌های تک‌مهارتی آیلتس برگزار می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت کالج آریام از جزئیات دوره‌ها مطلع شوید. پس از ثبت نام کلاس آیلتس در موسسه آریام، می‌توانید در آزمون‌های ماک (آزمایشی) آیلتس مجموعه به‌صورت رایگان شرکت کنید. برنامه آموزشی آریام، تنها محدود به آموزش مفاهیم زبان نمی‌شود؛ بلکه نحوه شرکت در آزمون آیلتس، مهارت‌ها و استراتژی‌های آزمون آیلتس و… نیز به شما آموزش داده می‌شوند.

ثبت نام کلاس آیلتس

مراحل ثبت نام کلاس آیلتس آریام

پس از مراجعه به وبسایت کالج آریام، از نوار بالایی، قسمت آیلتس را انتخاب کنید. پس از آن، قسمت‌های مختلف این صفحه را مشاهده می‌کنید؛ مواردی مانند «چرا دوره‌های کالج بین‌المللی آریام؟ چه چیزی آریام را متفاوت کرده است؟ ویژگی‌های کلاس آیلتس کالج آریام و…»

پس از مطالعه این قسمت‌ها، برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید همه‌روزه از ساعت 8 الی 20 با شماره تلفن 41276-021 تماس بگیرید یا در وبسایت، با انتخاب گزینه تعیین سطح و مشاوره رایگان، منتظر تماس مشاوران مجموعه باشید. پس از پر ‌کردن فرم درخواست تعیین سطح و مشاوره، مشاوران مجموعه برای تنظیم زمان جلسه تعیین سطح با شما تماس می‌گیرند. پس از تعیین سطح نیز می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید تا بهترین برنامه برای شما تنظیم شود. در نهایت، شما می‌توانید در کالج آریام، ثبت ‌نام و سفر آیلتسی خود را آغاز کنید.

سخن پایانی

در این مطلب، شما را با معیارهای انتخاب بهترین کلاس آیلتس و ویژگی‌های کلاس‌های آیلتس کالج آریام آشنا کردیم. کالج بین‌المللی آریام، موسسه فعال در حوزه آموزش زبان و متخصص در برگزاری دوره‌های آیلتس، متناسب با اهداف و برنامه شما، در کنارتان خواهد بود تا عملکردی عالی در آزمون آیلتس داشته باشید.

این آموزشگاه، برگزارکننده تخصصی کلاس‌های آیلتس به‌صورت حضوری، آنلاین و خصوصی است. ویژگی‌ها و مزایای دوره‌های کالج آریام در این مطلب ذکر شدند. درصد چشمگیری از زبان‌آموزان این مجموعه (95 درصد)، به نتایج مطلوبشان در آزمون آیلتس رسیده‌اند! یکی از مزایای بزرگ این مجموعه، تعیین برنامه اختصاصی و فرد‌به‌فرد است که پس از آزمون تعیین سطح و انجام تست سبک‌های یادگیری، به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، خواندن نظرات شرکت‌کنندگان و ثبت نام کلاس آیلتس، به وب‌سایت کالج آریام  مراجعه کنید.