آگهی

دانلود فیلم هندی همراه مووی

هند بزرگ‌ترین تولیدکننده فیلم در جهان است. فیلم‌های هندی با ورودشان سرتاسر آسیای جنوبی، خاورمیانه بزرگ، آسیای جنوب شرقی و شوروی سابق را تحت تسلط خویش درآوردند. سینما در هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت به شکلی که سالانه بیش از1000 فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می‌شود. […]

هند بزرگ‌ترین تولیدکننده فیلم در جهان است. فیلم‌های هندی با ورودشان سرتاسر آسیای جنوبی، خاورمیانه بزرگ، آسیای جنوب شرقی و شوروی سابق را تحت تسلط خویش درآوردند. سینما در هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت به شکلی که سالانه بیش از1000 فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می‌شود. اما با توجه به محبوبیت فیلم های هندی باید زمینه ای برای دانلود و تماشا آنها برای مخاطب ایجاد شود. یکی از راه های تماشای فیلم هندی دانلود آنها از سایت هایی مانند سایت همراه مووی است.

فیلم خشم

فیلم خشم یا ساناک به کارگردانی کانیشک ورما است، همچنین فیلمنامه فیلم خشم را آشیش پی ورما به رشته نگارش درآورده است. خشم یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که محصول سال 2021 کشور هندوستان میباشد. فیلم خشم توسط کمپانی‌هایی با نام Sunshine Pictures و Zee Studios تولید و سپس منتشر شد. این فیلم نخستین بار در تاریخ 15 اکتبر سال 2021 میلادی توسط دو رسانه Zee Cinema و Disney+ Hotstar در هند و سایر کشورها به صورت اینترنتی منتشر گردید.

بازیگرانی همچون ویدیوت جاموال، روکمینی مایترا، نها دوپیا، دانیله بالکنی، آیوی هارالسون، چاندان روی، چاندان روی سانیال و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان اصلی فیلم خشم از یک فیلم به اسم جان سخت با بازی بروس ویلیس الهام گرفته شده است. منتقدان بازی بازیگران، سکانس‌های اکشن و همچنین جلوه‌های ویژه را تشویق کردند اما از داستان فیلم انتقاد کردند.

با دانلود فیلم اکشن خشم از دیدن آن لذت ببرید. فیلم خشم 2021 درباره مردی به نام ویوان آهوجا است که یک روز همسرش آنشیکا، دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود. چند روز بعد و زمانی که قرار است آنیشکا از بیمارستان مرخص شود، یک گروه تروریستی به رهبری ساجو سولانکی به بیمارستان حمله کرده و آنیشکا و عده‌ای دیگر از افراد حاضر در بیمارستان را گروگان می‌گیرند. اکنون ویوان برای نجات همسرش و سایر گروگان‌ها از چنگال مهاجمین با پلیس همکاری کرده و…

فیلم بازگشت یک تبهکار

فیلم هندی بازگشت یک تبهکار یا بازگشت یک شرور و به هندی (Ek Villain Returns) همچنین این فیلم با عنوان یک تبهکار 2 (Ek Villain 2) هم شناخته می‌شود. این فیلم محصول سال 2022 کشور هندوستان می باشد. فیلم بازگشت یک تبهکار در ژانر اکشن، عاشقانه، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. کارگردانی این کار را موهیت سوری (Mohit Suri) بر عهده داشت. این فیلم سینمایی از طریق دو کمپانی Balaji Motion Pictures و T-Series Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه بازگشت یک تبهکار را موهیت سوری و آسیم آرورا به صورت مشترک نوشته اند.

هنرپیشگانی همچون جان آبراهام، آرجون کاپور، دیشا پاتانی، تارا سوتاریا، کریشما شارما، ریتیش دشموک، النا رکسانا ماریا فرناندز، شیوام گائور، ریا دیپسی، سمیر سوهاگ و… در فیلم بازگشت یک تبهکار به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بازگشت یک تبهکار نخستین بار در تاریخ 29 جولای سال 2022 ابتدا توسط کمپانی Balaji Motion Pictures در سینماهای هندوستان و توسط Eros Worldwide در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. این فیلم بعدها در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، هندوستان و… به صورت اینترنتی اکران شد.

این فیلم نهایتا توانست به فروش تقریبی 2/4 میلیون دلار برسد. فیلم بازگشت یک تبهکار پس از اکران واکنش های متفاوتی از منتقدان و مخاطبان دریافت کرد،. برای مثال برای بازی‌ها، جلوه‌های ویژه، چهره‌پردازی‌ها، نحوه تدوین و تولید، نحوه فیلمبرداری، سکانس‌های اکشن و همچنین شیوه کارگردانی تحسین و ستایش شد. در فیلم Ek Villain Returns 2022 یک تبهکار نقابدار وارد یک آپارتمان شده و پس از حمله به خواننده‌ای معروف به نام آروی، او را می‌کشد. حال ماموران پلیس شروع به تحقیق درباره این پرونده کرده و به پسر یک تاجر به نام گوتام مهرا مظنون شده و او را دستگیر می‌کنند اما…

فیلم قدرت

فیلم سینمایی قدرت یا (Valimai) یک فیلم اکشن، درام، جنایی و هیجان انگیز است که با اسم (Valimai: The Power) نیز شناخته می‌شود. این فیلم محصول کشور هندوستان و سال 2022 است. فیلم قدرت ساخته کارگردانی به اسم اچ. وینوث (H. Vinoth) است. قدرت از طریق دو کمپانی Bayview Projects و Zee Studios تولید و نهایتا منتشر شد. فیلمنامه فیلم را اچ. وینوث بر عهده داشت. بازیگرانی چون آجیت کومار، هما قریشی، کارتیکیا گوماکوندا، قربانی، سومیترا یوگی، بابو سلواه، جی.ام. ساندار و… در فیلم قدرت هنرنمایی کرده‌اند.

این فیلم برای بار اول در تاریخ 24 فوریه سال 2022 در سینماهای کشور هندوستان توسط کمپانی‌های Gopuram Cinemas و Romeo Pictures اکران شد و بعدها توسط سرویس Zee5 در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، هندوستان از طریق اینترنت اکران شد. امتیاز این فیلم در سایتimdb 1/7 از 10 میباشد. دانلود فیلم قدرت را حتما در برنامه های خود قرار دهید. داستان فیلم قدرت در مورد یک مامور پلیس به نام آرجون (با بازی آجیت کومار) است که ماموریتی را برای تعقیب گروهی از دوچرخه‌سواران خشن پس از اینکه درگیر دزدی و قتل می‌شوند، آغاز می‌کند و…

salb-techna