آگهی کسب و کارها

آشنایی با مهیار عباسی ( علی عباس کماسائی ) مدیر مجموعه پرده کاران کارآفرین برتر حوزه پارچه 

سالهاست نام شرکت پرده کاران با نام مهیار عباسی در صنعت پرده و پارچه گره خورده است. همانطور که نوشتن از پرده کاران بدون ذکر نام مهیار عباسی mahyar abbasi عملی بی معنی است، نوشتن نام مهیار عباسی بدون ذکر نام شرکت پرده کاران کاری بیهوده و ابتر است. اینان آنچنان با هم آمیخته اند […]

سالهاست نام شرکت پرده کاران با نام مهیار عباسی در صنعت پرده و پارچه گره خورده است. همانطور که نوشتن از پرده کاران بدون ذکر نام مهیار عباسی mahyar abbasi عملی بی معنی است، نوشتن نام مهیار عباسی بدون ذکر نام شرکت پرده کاران کاری بیهوده و ابتر است. اینان آنچنان با هم آمیخته اند که گویی هر یک سایه ی دیگری است و از وجود هم نشأت می گیرند. به هر روی در این متن بر آن شدیم تا اطلاعات مفصل تری در مورد شرکت پرده کاران به خوانندگان محترم بدهیم.

تأسیس شرکت پرده کاران توسط mahyar abbasi

این شرکت توسط آقای رضا عباسی در سال ۱۳۴۵ به همراهی ۲۷ پرسنل تأسیس شده است. قدمت شرکت به تنهایی نشان دهنده ی ویژگی های ممتازی است که شرکت از آن برخوردار است . سالها تلاش برای حضور و رقابت با رقیبان در این صنعت ، به تنهایی مؤید این نکته است که مدیریت شرکت ، دیدگاهی کلان دارد . یکی از ویژگی های برجسته ی این شرکت و مدیریت آن یافتن راه حل موثر برای مقابله با چالش های پیش رو است.

مهیار عباسی و جانشینی پدر در پرده کاران

آقای رضا عباسی بعد از آن که به سن بازنشستگی رسیدند مدیریت شرکت پرده کاران را به پسرشان آقای مهیار عباسی سپردند. به نظر می رسد این تصمیم کاملاً صحیح و حساب شده بوده است و مهیار عباسی توانسته ثابت کند که انتخاب شایسته ای برای جانشینی پدر می باشد . چراکه او پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در بالاترین سطوح ، سالهاست تمرکز خود را بر فعالیت ها و ارتقاء شرکت خانوادگی شان گذاشته است. خوشبختانه در این مسیر با ادغام دانش و تجربه توانسته تا موفقیت هایی نیز کسب کند.

فاصله گرفتن از شیوه های قدیمی بازاریابی و کسب و کار

یکی از موفق‌ترین تصمیمات آقای مهیار عباسی، استفاده از شیوه های نوین مدیریتی در شرکت پرده کاران است. متاسفانه اغلب کسب و کار ها در ایران تمایل دارند تا شیوه های سنتی و قدیمی را در امر بازاریابی ، تعامل با مشتریان و… ادامه دهند. اما آقای مهیار عباسی این جسارت را به خرج داد تا از شیوه های سنتی گذشته فاصله بگیرد و در شاخه هایی از کسب و کار خود شیوه های مدرن تر و به روز تر را به خدمت بگیرد

. همین موضوع به معرفی بیشتر و قوی تر شرکت پرده کاران انجامید و باعث شد هزاران نفر با نام و آوازه ی این شرکت آشنا شوند و تمایل داشته باشند، تکمیل سفارشات و خرید ها و اجرای پرده های خود را توسط آن ها انجام دهند . در ادامه به معرفی برخی از این اقدامات مدرن می پردازیم‌ .

اجرای مدل های هوشمند پرده توسط پرده کاران

پرده کاران اولین شرکتی است که تکنولوژی و فناوری را به خدمت پرده ی خانه های مسکونی آورد. استفاده از ریل های برقی به تنهایی گواه و مؤیدی بر این مطلب است. این کرکره ها به کمک یک ریموت کنترل وظیفه ی جابجایی پرده ها را به عهده می گیرند و آن ها را به چپ و راست یا بالا و پایین حرکت می دهند . اجرای این تکنیک اولین بار توسط پرده کاران به بازار پرده ارائه شد و در رزومه کاری آن ها ثبت گردید.

اجرای مدل های BTS پرده توسط پرده کاران

 اجرای مدل های BTS پرده بار دیگر نشان داد که شرکت پرده کاران توانایی حرکت در مسیر مدرنیسم را دارد. در واقع پرده های BTS ، همان پرده های پانچی هستند که طرح خاصی بر روی آن ها چاپ شده است. این طرح با توجه به سفارش مشتریان و بر حسب سلیقه و مقارن با مکانی که آن ها مد نظر دارند، انتخاب و بر روی پرده چاپ می شود.

پرده های پانچی و چاپی یا همان BTS پرده هایی بسیار مدرن و امروزی هستند که افراد در دکوراسیون داخلی منازل یا شرکت های خود از آن استفاده می کنند. شرکت پرده کاران مفتخر است که اولین شرکتی است ایده ی طراحی و اجرای این مدل از پرده ها را به بازار ارائه داده است‌.

بازاریابی به روش های نوین و با استفاده از پلتفرم های فضای مجازی

یکی دیگر از دستاوردهای شرکت پرده کاران با مدیریت آقای مهیار عباسی ایجاد تحول در شیوه ی بازاریابی و شناسایی شرکت به مشتریان از این طریق بوده است. آن ها با بهره‌گیری از امکانات این روزها از پلت فرم هایی مانند اینستاگرام و گوگل و … نهایت استفاده را کرده اند و خوشبختانه موفق شده اند تا افراد بیشتری را با مجموعه ی پرده کاران آشنا کرده و روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایند . قطعا هم قدم شدن با تکنولوژی های جدید بر ماندگاری این شرکت می افزاید و بدون شک تلاش های این مجموعه در کنار الطاف الهی بر قدمت آن ها خواهد افزود.

تلاش برای ارتباط با مشتریان و ایجاد فضای گفتگو

خوشبختانه شرکت پرده کاران موفق شده است تا با استفاده از پلتفرم های جدید در فضای مجازی و ایجاد ارتباط و تعامل با مشتریان خود ، از نظرات آنها آگاه شده و برای رفع نیازهای آن ها و بر طرف نمودن نقاط ضعف و ایرادهای خود تصمیمات بزرگ و موثری اتخاذ کند.

شاهد این مدعا وجود سه شعبه فعال در شمال شهر تهران است که همه روزه در تلاشی ستودنی به رفع نیازها و اجرای ایده های مشتریان در زمینه ی پرده و دکوراسیون منزل مس پردازند. هر چند که پرده کاران نزدیک به شش دهه سابقه و قدمت دارد اما همواره شعار این مجموعه و آقای مهیار عباسی این بوده است که: ما در اول راهیم !

salb-techna