آگهی کسب و کارها

مزیت های دوره های آنلاین زبان انگلیسی

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید زبان جدیدی را یاد بگیرید ولی آموزشگاه زبان خارجی خوبی در اطراف محل زندگیتان پیدا نکردید، یا اینکه موسسه زبان خاصی را مد نظر داشته اید ولی چون از شهر محل سکونتتان دور بوده نتوانستید در کلاس های آن ثبت نام کنید. خب چرا به آموزش […]

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید زبان جدیدی را یاد بگیرید ولی آموزشگاه زبان خارجی خوبی در اطراف محل زندگیتان پیدا نکردید، یا اینکه موسسه زبان خاصی را مد نظر داشته اید ولی چون از شهر محل سکونتتان دور بوده نتوانستید در کلاس های آن ثبت نام کنید.

خب چرا به آموزش های انلاین اینترنتی رجوع نکردید؟

شاید فکر میکنید که دوره های مجازی فقط وقت تلف کردن هستند و هیچ چیز جای کلاس های حضوری را نمی گیرد! پس بهتر است بگوییم که سخت در اشتباهید چون در دنیای پرسرعت امروزی، آموزش‌های مجازی با قدرت اینترنت تغییر کرده است و روشی جدید برای یادگیری به وجود آورده است

و در حال حاضر دانشجویان، دانش آموزان و حتی مهاجرین زیادی که به خارج از کشور رفته اند هم در آموزش های مجازی داخلی شرکت می‌کنند. بیاید به این سوال پاسخ بدهیم که آیا شرکت در دوره های آنلاین هم مثل شرکت در کلس های حضوری همان بازدهی را دارد یا نه؟ اگر بخواهم در این دوره های مجازی شرکت کنم چه نکاتی را باید در نظر داشته باشم؟

مزیت های آموزش آنلاین

در اینجا به برخی از مزایای کلیدی آموزش زبان آنلاین اشاره کرده‌ایم:

منعطف بودن و راحتی: آموزش مجازی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با سرعت معمول خودتان و در هر زمان و مکانی که می‌خواهید درس بخوانید. این روش برای افراد شاغل بسیار مفید است. یا حتی افراد خانواده دار که برنامه‌های پر مشغله‌ای دارند، ولی از طرفی می‌خواهند سطح تحصیلات خودشان را ارتقا دهند. و یا کودکانی که با سر کلاس حضوری رفتن مشکل دارند و می‌خواهند در کنار مادرشان باشند می‌توانند در کلاس زبان‌های آنلاین کودکان شرکت کنند.

دسترسی داشتن به دوره‌ها و برنامه‌های متنوع: آموزش آنلاین فرصت‌های آموزشی متنوعی را برای ما فراهم می‌کند و به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا به برنامه ها و دوره هایی که توسط موسسات و کارشناسان در سراسر دنیا ارائه می‌شود دسترسی داشته باشند. این روش باعث می‌شود تا زبان آموزان به دنبال موضوعات خاصی بروند که با علایق و اهداف شخصی آن‌ها هماهنگ باشد.

مقرون به صرفه: کلاس زبان‌های آنلاین در بسیاری از موارد مقرون به صرفه تر از دوره‌های حضوری و سنتی هستند. در این روش دانشجویان می‌توانند در هزینه‌های رفت و آمد، محل اقامت و سایر هزینه‌های مرتبط با حضور در کلاس‌های فیزیکی صرفه جویی کنند. علاوه بر این، برخی از منابع آنلاین ممکن است به صورت رایگان یا با هزینه کمتر در دسترس باشند.

با سرعت خود بیاموزید: با یادگیری آنلاین، این آزادی را دارید که موضوعاتی را که برایتان چالش برانگیز است مرور کنید و از مطالبی که قبلاً خوانده‌اید صرف نظر کنید. این تجربه یادگیری شخصی می تواند درک و حفظ موضوع را افزایش دهد.

دسترسی و فراگیری بیشتر: آموزش آنلاین اینترنتی موانع جغرافیایی را از بین می برد و شما می‌توانید از نقاط مختلف جهان در دوره های مجازی شرکت کنید. که به ویژه برای افراد دارای معلولیت جسمی یا کسانی که در مناطق دورافتاده بدون دسترسی به موسسات آموزشی سنتی زندگی می کنند مفید باشد.

یادگیری تعاملی و پر محتوا از چند رسانه: فراگیری آنلاین اغلب شامل عناصر چندرسانه ای مانند فیلم ها، آزمون های تعاملی، شبیه سازی ها و آزمایشگاه های مجازی می شود. این مولفه های جذاب می توانند فرآیند یادگیری آنلاین را لذت بخش تر و موثرتر کنند.

فرصت‌های اینترنتی: زبان آموزان با استفاده از پلت‌فرم‌های یادگیری آنلاین می‌توانند در بحث‌ها، دورهمی‌ها و فرصت‌های اینترنتی که بین دانش‌آموزان و مربیان شرکت کنند. که باعث بالا رفتن اعتماد به نغس برای صحبت های جمعی می‌شود و یادگیرندگان می‌توانند با همسالان خود در زمینه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند.

محتوای به روز: دوره های آنلاین را می توان به روز رسانی کرد تا بتوانیم به آخرین تغییرات و پیشرفت‌ها در تمام زمینه ها دسترسی داشته باشیم.

یادگیری مستمر و آموزش دائمی: شرکت در دوره‌های آموزش مجازی باعث تشویق شما در فرهنگ یادگیری مستمر را تشویق می کند و بستری را برای افراد فراهم می کند تا آموزش دائم داشته باشند. این در دنیایی به سرعت در حال تکامل است، که در آن دانش و مهارت های جدید به طور مداوم در حال ظهور هستند، که بسیار هم مهم است.

آموزش آنلاین در موسسه دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا توانسته در بین رقبای خود به یک پیشگام جذاب و کار آمد در عرصه آموزش به خصوص دوره های مجازی تبدیل شود و با استفاده از جدیدترین متد آموزشی و برگزاری کلاس زبان آنلاین کودکان، زبان انگلیسی آنلاین برای زبان عمومی، زبان انگلیسی آنلاین برای مکالمه و برگزاری دوره های آنلاین آمادگی آزمونهای تافل و جی آر ای و آیلتس. پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

از آنجایی که موسسه دهخدا تعیین سطح شما را به صورت آنلاین برگزار می کند حتی برای تعیین سطح هم نیازی به حضور فیزیکی شما در آموزشگاه نیست. پس با خیال راحت می توانید در دوره های مجازی زبان این موسسه شرکت کنید و در وقت و هزینه و خود صرفه جویی کنید و از امکانات و تنوع برنامه آموزشی آن استفاده کنید.

salb-techna