آگهی کسب و کارها

7 هتل ارزان دبی که نمیشناسید!

تفاوتی ندارد شما برای سیاحت به دبی می‌روید یا قصد تجارت دارید. در هر صورت آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید هزینه خود را به بهترین‌ نحو مدیریت کنید. شاید تصور کنید که منظور ما از مدیریت هزینه‌ ها این است که کمتر تفریح کنید یا وعده‌ های غذایی خود را کاهش دهید؛ اما […]

تفاوتی ندارد شما برای سیاحت به دبی می‌روید یا قصد تجارت دارید. در هر صورت آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید هزینه خود را به بهترین‌ نحو مدیریت کنید. شاید تصور کنید که منظور ما از مدیریت هزینه‌ ها این است که کمتر تفریح کنید یا وعده‌ های غذایی خود را کاهش دهید؛ اما ما پیشنهادی شگفت‌ انگیز برای شما داریم. می‌توانید با یافتن ارزان ترین هتل های دبی در هزینه ‌های خود صرفه‌ جویی کنید.

البته درست است که این مقاله به شما کمک بسیار زیادی در این مسیر می ‌کند؛ اما پس از خواندن آن با دبی باما تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید در تمام طول مسیر شما را همراهی کنند  و بلیط تفریحات دبی را با قیمت شگفت ‌انگیز به شما بدهند تا سفری خاطره‌ انگیز داشته باشید.

هتل‌های ارزان دبی را بشناسید

درست است که دبی شهری لوکس، فانتزی و تجملاتی است؛ اما این نمی‌ تواند باعث شود که شما نتوانید در یک هتل ارزان اقامت کنید. این انتخاب شما است که در یک هتل گران قیمت اقامت کنید یا با رزرو یک هتل ارزان، تفریحات بیشتری را جایگزین کنید؛ اما اگر  می‌ خواهید بدانید هتل های ارزان دبی کدامند باید تا انتهای این مقاله با ما باشید. ما در ادامه فهرستی از هتل ‌های ارزان در بهترین‌ مناطق دبی را برای شما انتخاب کرده ‌ایم تا اقامت خوشی داشته باشید. این هتل‌ ها کدامند؟

هتل آتانا

در مرکز شهر اینترنتی دبی، نزدیک به ساحل عمومی جمیرا و نخل جمیرا هتل آتانا قرار دارد که اولین ویژگی آن منظره زیبایی است که دارد. علاوه بر اینکه این هتل بسیار اقتصادی است می‌ توانید از مزایای پیاده‌ روی مارینا دبی نیز بهره ببرید و در زمان کمی به آنجا بروید. علاوه بر این نیز جذب دکوراسیون داخلی آن خواهید شد. از همه مهم ‌تر اینکه در پایان روز می ‌تواند در اتاق لوکس خود استراحت کنید.

هتل TRYP by Wyndham Dubai

از جمله ویژگی ‌های این هتل فرار گرفتن در نزدیکی فرودگاه بین ‌المللی دبی است که دسترسی به آن را برای شما تسهیل می‌کند. با این وجود باید بدانید این تنها مزیت آن نیست. دکوراسیون مجلل و شیک آن از یاد شما می ‌برد که در بهترین هتل ارزان در دبی اقامت دارید. منظره اتاق‌های این هتل ویویی بی‌نظیر به سمت ارتفاعات برشا دارد و می‌ توانید برج خلیفه و نخل جمیرا را ببینید.‌چراغ ‌های برج خلیفه در شب نمایی جذاب به اتاقتان می‌دهد.

هتل پارک رجیس بوتیک

یکی از ارزان ترین هتل های دبی این هتل است که در مرکز دبی قرار دارد. علاوه بر قیمت اقتصادی،  نزدیکی به مراکز خرید اتاق‌ هایی مجلل و البته پشت‌ بام زیبا برای خوردن غذا نیز از حمله مزایای آن است.

یکی از ویژگی‌ های این هتل آن است که به تفریحات دبی نیز نزدیک هستید و می‌توانید با سهولت از موزه دبی بازدید کنید بدون اینکه نیاز باشد هزینه رفت ‌و آمد بپردازید. اتاق‌ ها از طرح پنجره روشن برخوردار هستند که در طول شب دید واضحی از شهر به شما می ‌دهد.

هتل هالیدی اکسپرس

این هتل ارزان در دبی در قلب ارتفاعات برشا قرار دارد. اگر برای امور تجاری به دبی می ‌روید این هتل بسیار گزینه مناسبی است. هم به محل برگزاری اجتماعات بسیار مناسب است و هم قیمت مقرون ‌به ‌صرفه آن به شما فشار نمی ‌آورد. نزدیکی به محل پیاده ‌روی مارینا و برج خلیفه نیز از نظر مسافت نزدیک است.

هتل راو سیتی واک

برای شما که همیشه در اینستاگرام فعال هستید این هتل پر از رنگ و جذاب می ‌تواند گزینه مناسبی باشد که کمک کند سفر مقرون به صرفه‌ ای هم داشته باشید. از آنجا این هتل در میان لیست هتل های ارزان دبی قرار گرفته است که برای یک اتاق دو نفره باید نزدیک به ۶۰ پوند بپردازید و این در مقایسه با سایر هتل‌ ها بسیار گزینه‌ محبوبی است. حد فاصل مرکز شهر و ساحل هتل جذابی است که از اقامت در آن هرگز پشیمان نمی ‌شوید.

هتل زبیل جمیرا

شاید تعجب کنید اگر بدانید که این هتل بسیار شیک و جذاب از جمله ارزان ترین هتل ها در دبی است. اگر در این هتل اقامت کنید با تاکسی تنها ده دقیقه با انواع بارها و رستوران‌ها فاصله دارید. رستوران، بار و لقمه‌های آسیایی از جمله جاذبه‌ های این محل است. در این هتل شما دیگر نیازی به خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس نخواهید داشت، چرا که این پارک آبی برای مسافارن این هتل رایگان می باشد.

هتل آپارتمان دبی

ارزان ترین هتل ها در دبی با نام دلفین یکی از جذاب‌ترین محل‌ها برای اقامت شما می‌تواند باشد. ۱۵ بالکن و نزدیکی به فرودگاه از جمله مزایای این هتل است. همچنین می ‌توانید سوئیت‌ های ۱ یا ۲ خوابه با نشیمن مجزا داشته باشید و از اقامت در این‌محل لذت ببرید. سرویس خدمات ۲۴ ساعته و لذت بردن در استخرهای با دمای کنترل شده از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

سخن نهایی

لذت بردن از سفر تنها به خوردن و گشت ‌وگذار نیست. اگر نتوانید هزینه ‌های خود را مدیریت کنید ممکن است در اواسط سفر خود دجار مشکلات زیاد شوید‌ به همین دلیل می‌ توانید هزینه‌ های مقرون به صرفه مانند تفریحات یا هتل را جایگزین نمونه ‌های گران کنید.

ارزان ترین هتل های دبی هر چه که باشند لازم است بتوانید آن‌ها را پیدا‌ کنید و گزینه مناسب خود را رزرو کنید. برای این کار تنها راه چاره متخصصان و مشاوران سایت دبی با ما هستند. با چند کلیک کوچک برنامه سفر خود را تایید کنید. همچنین برای دریافت ویزا می توانید با ویزا هوم در ارتباط باشید.

salb-techna