تبلیغات

آسان ترین راه مهاجرت به امارات چیست؟

امارات یکی از مجهز و پیشرفته‌ترین کشور‌های خاور میانه است که در سال‌های اخیر رشد خوبی از لحاظ اقتصادی، سیاسی و رفاهی را برای شهروندان خود رقم زده است؛ اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آسان ترین راه مهاجرت به امارات چیست؟ در این نوشته به بررسی بهترین روش های مهاجرت به امارات می‌پردازیم […]

امارات یکی از مجهز و پیشرفته‌ترین کشور‌های خاور میانه است که در سال‌های اخیر رشد خوبی از لحاظ اقتصادی، سیاسی و رفاهی را برای شهروندان خود رقم زده است؛ اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آسان ترین راه مهاجرت به امارات چیست؟

در این نوشته به بررسی بهترین روش های مهاجرت به امارات می‌پردازیم تا شما بتوانید بر اساس شرایط و نیاز‌های خود آسان ترین راه مهاجرت به امارات را پیدا کنید.

نکات مهم پیش از انتخاب راه مهاجرت به امارات

کشور امارات نیز مانند همه کشور‌های دیگر دنیا، قوانین و فرهنگ خاص خود را دارد. درست است که این کشور همواره پذیرای مهاجران زیادی است؛ اما برای ورود و زندگی مهاجران نیز قوانین و شرایط مخصوصی را دارد. پس توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب آسان ترین راه مهاجرت به امارات، حتما ابتدا با قوانین این کشور آشنا شوید.

برای اینکار می‌توانید از اطلاعات مفید سایت dxboffplan استفاده کنید. در این سایت مجموعه‌ای از مقالات متنوع درباره زندگی در امارات مثل قیمت خانه در دبی به پول ایران در اختیار شما قرار داده شده است.

آسان ترین روش های اقامت در امارات

آمار نشان می‌دهند در سال ۲۰۲۱، نزدیک به ۹ میلیون نفر مهاجر در کشور امارات زندگی می‌کرده‌اند که این آمار تا امسال افزایش نیز داشته است. همین تعداد بالای مهاجرین نشان می‌دهد که رفاه مهاجران در امارات بالا است. پس اگر شما هم می‌خواهید به امارات مهاجرت کنید می‌توانید از یکی از انواع آسان ترین روش اقامت در امارات استفاده کنید:

خرید ملک در امارات

خرید خانه در امارات را می‌توان به عنوان آسان ترین روش اقامت امارات در نظر گرفت. اگر سرمایه اولیه خوبی دارید با خرید ملک در امارات، ویزا بگیرید و علاوه بر آن در بازار پر رونق ملک در دبی، سرمایه گذاری کنید. این روش باعث می‌شود با یک تیر چندین نشان را بزنید. هم ویزای دبی دریافت کنید، هم صاحب خانه شوید و هم با اجاره یا فروش ملک سود دریافت کنید.

استخدام کاری در امارات

یکی دیگر از آسان ترین راه های مهاجرت به دبی، از طریق ویزای کاری است. در این روش شما نیاز به یک درخواست همکاری از کارفرمای اماراتی دارید تا از طریق آن بتوانید ویزای ۳ یا ۵ ساله دریافت کنید و در کنار اقامت در امارات، به زندگی و کار بپردازید. از محبوب‌ترین شغل‌ها در امارات برای مهاجران می‌توان به پزشکی، پرستاری، حسابداری و شغل‌های بازاریابی دیجیتال اشاره کرد.

مهاجرت به دبی از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه‌های عجیب اما کارآمد مهاجرت به دبی، ازدواج با یک فرد اماراتی است. ازدواج مهاجران با افراد اماراتی هیچ منع قانونی ندارد؛ البته زوج باید مسلمان یا مسیحی باشند و حتما یکی از آن‌ها شهروند اماراتی باشد.

مهاجرت تحصیلی به امارات

شاید همه ما برای مهاجرت تحصیلی به فکر کشور‌های اروپایی یا آمریکایی باشیم؛ اما در واقع مهاجرت تحصیلی را می‌توان به عنوان آسان ترین راه مهاجرت به امارات بشناسیم. برای مهاجرت تحصیلی به امارات به مدارک شناسایی معتبر و نامه پذیرش از کالج‌های معتبر امارات نیاز دارید.

ثبت شرکت در دبی

می‌توانید با ثبت شرکت در امارات، ویزای مهاجرتی به این کشور را دریافت کنید. در این مورد فرد تاسیس کننده باید تضمین کند که هزینه‌های ثبت و تمدید اعتبار شرکت را دارد.

مهاجرت به امارات از طریق کارآفرینی

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امارات از طریق کارآفرینی است. در این روش شما باید ایده یک استارت‌آپ را داشته باشید و مقامات مربوطه در امارات را متقاعد کنید که روی استارت آپ شما سرمایه‌گذاری کنند. از این طریق می‌توانید به صورت بلند‌مدت در امارات بمانید و روی ایده خود کار کنید تا به سوددهی برسد.

اقامت امارات با روش سرمایه گذاری

دولت امارات برای رشد و توسعه سرمایه گذاری در این کشور برنامه‌های مهاجرتی برای سرمایه گذاران خارجی را فراهم کرده است. در این روش شما می‌توانید با حداقل مبلغ ۱ میلیون درهم در برنامه‌های سرمایه‌گذاری ملک در امارات شرکت کنید و از این طریق، اقامت این کشور را هم به دست بیاورید.

اقامت امارات از طریق ویزای تحت حمایت خانواده

اگر یکی از افراد خانواده اقامت امارات داشته باشد، می‌تواند در هنگام در خواست ویزای خانوادگی، به عنوان اسپانسر شناخته شود و وجه تضمینی را پرداخت کند تا دیگر اعضای خانواده او نیز بتوانند به امارات مهاجرت کنند.

مزایا و معایب مهاجرت به امارات

شاید دوست داشته باشید در کنار بررسی آسان ترین راه مهاجرت به امارات، درباره معایب و مزایای زندگی در این کشور نیز بدانید. برای این کار می‌توانید این جدول را مطالعه کنید:

مزایای مهاجرت به امارات

معایب مهاجرت به امارات

امکان سفر به چندین کشور بدون ویزا

دریافت امکانات بانکی مثل وام و سپرده

امکان دریافت گواهی‌نامه

امکان استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی

امکان تحصیل فرزندان در مدارس باکیفیت امارات

هزینه‌های بالا

سرمایه‌گذاری‌هایی با نقدینگی کم

مالک نبودن بر روی زمین خریداری شده

سختی‌های فرهنگی و زبانی

چگونه به امارات مهاجرت کنیم؟

اگر شما نیز دغدغه مهاجرت به امارات را دارید اما نمی‌دانید از طریق کدام روش اقدام کنید می‌توانید با کارشناسان تیم دی ایکس بی اف پلن در تماس باشید تا آن‌ها بهترین روش‌های مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری را بر اساس شرایطتان به شما معرفی کنند. برای شروع می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس www.dxboffplan.com سر بزنید.

جمع‌بندی

در این نوشته آسان ترین راه مهاجرت به امارات را بر اساس چندین زمینه کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و خرید ملک به شما توضیح دادیم. درصورتی که به مشاوره تخصصی درخصوص دریافت اقامت امارات با خرید ملک نیاز داشتید، میتوانید از مشاوره ۱۰۰٪ رایگان تیم دی ایکس بی اف پلن استفاده کنید. کارشناسان خبره گروه dxboffplan بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ دهی به شما عزیزان هستند. فقط کافیست به نشانی اینترنتی ذکر شده مراجعه کنید. به نظر شما بهترین روش مهاجرت به امارات برای ایرانیان چیست؟

salb-techna