هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها

اصل پارتو می‌گوید ۸۰٪ نتایج شما حاصل تنها ۲۰٪ تلاش‌هایتان است و متناسب با همین اصل، تنها ۲۰٪ مشتریان شما هستند که ۸۰٪ فروش و سود برندتان را رقم می‌زنند. پس چرا معطل هستید؟! روی همین ۲۰٪ مشتریان خاص برندتان تمرکز کنید و از نتایج پیش‌آمده متحیر شوید! هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها معجزه می‌کند! […]

اصل پارتو می‌گوید ۸۰٪ نتایج شما حاصل تنها ۲۰٪ تلاش‌هایتان است و متناسب با همین اصل، تنها ۲۰٪ مشتریان شما هستند که ۸۰٪ فروش و سود برندتان را رقم می‌زنند. پس چرا معطل هستید؟! روی همین ۲۰٪ مشتریان خاص برندتان تمرکز کنید و از نتایج پیش‌آمده متحیر شوید!

هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها معجزه می‌کند! چراکه وقتی هدایای تبلیغاتی خاصی را تهیه می‌کنید و به مشتریان خود اهدا می‌نمایید، با احساس مثبتی که در وجود ایشان ایجاد می‌شود، وفادارتان خواهند شد.

آمارها می‌گویند بیش از ۸۵ درصد افرادی که از یک برند هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند، در اولین فرصت از محصولات و خدمات برند نیز استفاده می‌کنند و به‌نوعی خود را موظف به جبران این عشق می‌دانند.

جریان عشقی که خرید و اهدای هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها به راه می‌اندازد، با هیچ مانعی قابل توقف نیست و برای طولانی‌مدت اثری شگفت‌انگیز را بر روند رشد و فروش برند می‌گذارد.

اما یک هدایای تبلیغاتی خاص دقیقا چه اثری بر رشد کسب‌وکارها دارد؟ اصلا چطور می‌توانیم یک هدایای خاص و تاثیرگذار تهیه کنیم و مهمترین ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خاص چیست؟ در ادامه این نوشته از فروشگاه بزرگ حس هفتم به‌طور جامع و کاربردی به پاسخ این سوالات مهم خواهیم پرداخت.

چرا خرید هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها حائز اهمیت است؟

درواقع بین خاص و خلاقانه بودن هدایای تبلیغاتی و تاثیرگذاری و بازدهی آن‌ها ارتباط مستقیمی برقرار است. به‌طوری‌که هرچه یک هدایای خاص‌تر باشد، ابن پیام را به مخاطب القا می‌کند که برند ارزش بیشتری برای مشتریان خود قائل است و محصولات و خدمات باکیفیتتری را ارائه می‌دهد!

یکی از موانعی که برای دریافت بهترین نتیجه از هدایای تبلیغاتی بر سر راه کسب‌وکارها قرار دارد، تقلید و کپی‌برداری از برندهای دیگر و یا استفاده از هدایای رایج بازار است. به‌هیچ عنوان نباید از برندهای رقیب خود تقلید کنید و همچنین بکوشید با تهیه هدایای تبلیغاتی خاص و منحصربه‌فرد، وجه تمایز خود نسبت‌به دیگر برندها را نزد مخاطبان به اثبات برسانید!

مهمترین کاربردهای هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها

  1. هدایای تبلیغاتی خاص در درجه اول مشتریان بیشتری را جذب برندتان می‌کنند و همچنین موجب افزایش وفاداری مشتریان سابقتان خواهند شد.
  2. هدایایسازمانی خاص باعث تحکیم و بهبود روابط تجاری سودمندتان می‌شوند و جلسات مهم، کنفرانس‌ها و سمینارهایتان را پربارتر و باشکوه‌تر می‌کنند.
  3. هدایای تبلیغاتی درون سازمانی بر صمیمیت رابطه کارمندان و مدیریت می‌افزایند و با ایجاد حس مثبت قدردانی و تعلق در ذهن پرسنل، فعالیت ایشان را پربازده‌تر می‌کنند.

چگونه یک هدایای تبلیغاتی خاص تهیه کنیم؟

تهیه هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها همیشه به‌عنوان نوعی چالش شناخته می‌شود. به‌راستی که از میان این همه تنوع فروشگاه‌ها و آیتم‌های هدایای تبلیغاتی دشوار است یافتن هدایای‌ خاص و منحصربه‌فرد که قیمت مناسبی نیز داشته باشد و بتواند فروش برند را بالا ببرد‌.

اولین و شاید مهمترین گام برای تهیه یک هدایای تبلیغاتی خاص و تاثیرگذار یافتن یک فروشگاه معتبر و حرفه‌ای است که تمامی آیتم‌های خود را با پشتوانه‌ای از تجربه و مهارت ارائه دهد. وقتی از مرکزی مورد اعتماد و خوش سابقه خرید می‌کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که هدایای مورد نظر از همه لحاظ استاندارد و باکیفیت است و کیفیت و دوام لازم را نیز دارد.

در خرید از چنین فروشگاهی اصلا نیاز نیست به این فکر کنید که آیا آیتم‌های هدایای دارای فاکتورهای کلیدی یک هدایای خاص هستند یا نه! و یا لازم نیست نگران این باشید که بودجه تبلیغاتتان ممکن است کافی نباشد!

چراکه یک فروشگاه حرفه‌ای برای هر میزان بودجه تبلیغاتی، آیتم‌های متنوع و خلاقانه‌ای را درنظر گرفته و با حفظ کیفیت و اعتبار محصولات، هدایای به‌صرفه‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

مهم ‌ترین ویژگی‌ های هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای بررسی و انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها، شناخت ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خاص و تاثیرگذار است. طبق تجربیات چند سال اخیر مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در یک هدایای تبلیغاتی موجب تاثیرگذاری بیشتر آن می‌شوند عبارتند از:

  1. هدایای تبلیغاتی خاص در درجه اول باید از لحاظ ظاهری برای مخاطب جذاب باشد.
  2. کیفیت و دوام هدایای نکته دیگری است که یک هدایای و درواقع یک برند را در ذهن مخاطب خاص و ارزشمند می‌کند.
  3. تنها یک هدایای کاربردی است که می‌تواند در ذهن مخاطب خاص به نظر برسد.
  4. توجه به نیازها و علایق مخاطبان در انتخاب هدایای، تبلیغاتتان را جذابتر می‌کند.
  5. چاپ باکیفیت و انتخاب حرفه‌ای رنگ و فونت و اندازه لوگو و نام تجاری، هدایای‌تان را خاص‌تر خواهد کرد.
  6. بسته‌بندی شیک و خاص از دیگر ویژگی‌های مهم هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها است. چراکه مخاطب در لحظه اول بسته‌بندی هدایای شما را مشاهده می‌کند و براساس شکل و رنگ و ابعاد و کیفیت آن پیش‌داوری اولیه را انجام می‌دهد.

خاص ‌ترین هدایای تبلیغاتی حس هفتم

حال که با مهم‌ترین ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها آشنا شدیم و دانستیم که اصلی‌ترین راز خرید هدایای خاص و منحصربه‌فرد چیست، خوب است نگاهی به خاص‌ترین و جذابترین هدایای تبلیغاتی حس هفتم نیز بیندازیم. هدایایی که طی چند وقت اخیر زمینه‌ساز پیشرفت چشمگیر برندهای کوچک و بزرگ ایران زمین شده‌اند، عبارتند از:

  • هدایای دیجیتال که به‌عنوان هدایای سازمانی و مدیریتی کاربرد بالایی دارند و جزو هدایای کاربردی و مدرن محسوب می‌شوند.
  • محصولات چوبی که برای عموم مخاطبان جذاب و تاثیرگذار خواهند بود و خصوصا تاثیر به‌سزایی بر دوستداران طبیعت دارند.
  • محصولات چرمی که دارای شان و کلاس خاصی هستند و هیچگاه از مد نمی‌افتند.
  • ست هدایای آرامش که با اقلام جالب و لذت‌بخش خود حسی ماندگار را در قلب و روح مخاطب برجای می‌گذارند؛ حسی که تا همیشه تداعی‌گر وفاداری مشتری به برندتان خواهد بود.
  • صنایع دستی که جزو نفیس‌ترین و خاص‌ترین هدایا هستند و بر پایه ارزش‌های ملی و فرهنگی، فرهنگ والای سازمانی‌تان را نزد مخاطبان خاص برند جلوه می‌دهند.

سخن پایانی

در این نوشته از حس هفتم هرآنچه لازم بود در مورد ویژگی‌ها و میزان تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی خاص برای برندها بدانید را برایتان شرح دادیم. برای سفارش هدایای تبلیغاتی خاص با تیراژ بالا و به‌صورت عمده تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فراموش نکنید عشق و ارزشی که با اهدا هدایای تبلیغاتی به مخاطبان برندتان می‌دهید، با نیروی هزار برابری به کسب‌وکارتان بازخواهد گشت و خودتان نیز از ثمرات آن متحیر خواهید شد!