آگهی کسب و کارها

چطور با فلای‌تودی ارزان سفر کنیم؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد سفر دارند، مدیریت هزینه‌ها و برنامه‌ریزی سفری با هزینه‌های پایین است؛ به حدی که حتی ممکن است هزینه‌های بالا، افراد را از سفر رفتن منصرف کند. فلای‌تودی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با پایین‌ترین هزینه‌های ممکن سفر کنید؛ اما چطور؟ در ادامه این مطلب […]

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد سفر دارند، مدیریت هزینه‌ها و برنامه‌ریزی سفری با هزینه‌های پایین است؛ به حدی که حتی ممکن است هزینه‌های بالا، افراد را از سفر رفتن منصرف کند.

فلای‌تودی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با پایین‌ترین هزینه‌های ممکن سفر کنید؛ اما چطور؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم از چه راه‌هایی می‌توانید برنامه یک سفر ارزان و مقرون به صرفه را بچینید.

راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان

فلای‌تودی ۲ ابزار بسیار کاربردی را ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را خریداری کنید. در ادامه این ۲ سرویس را معرفی می‌کنیم:

۱) ابزار تقویم قیمتی

استفاده از این سرویس مربوط به زمانی می‌شود که امکان انعطاف‌پذیری در برنامه سفر شما وجود دارد. هنگامی که تاریخ مورد نظر سفر خود را انتخاب می‌کنید، تقویم قیمتی به شما قیمت بلیط‌های مربوط به روزهای قبل یا بعد از تاریخ سفرتان را نشان می‌دهد. کافی است روی این گزینه کلیک کنید و به شما ارزان‌ترین بلیط‌های موجود در تاریخ‌های مختلف نمایش داده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

۲) اطلاع از آخرین قیمت‌ بلیط

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بلیطی را جستجو کرده و قیمت آن را مشاهده کنید و چند دقیقه بعد همان بلیط را دقیقا در همان تاریخ جستجو کنید و با قیمت متفاوتی روبه‌رو شوید. این اتفاق به این دلیل رخ می‌دهد که قیمت پروازها ممکن است از طرف ایرلاین‌ها به‌صورت لحظه‌ای تغییر کند. فلای‌تودی برای این مشکل راه‌حلی در نظر گرفته و این راه‌حل، سرویس اطلاع از آخرین قیمت‌هاست. این سرویس تغییرات لحظه‌ای قیمت بلیط را از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رساند و به این ترتیب شما می‌توانید مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما را مشاهده و خریداری کنید.

برای استفاده از این سرویس باید بعد از وارد کردن مبدا و مقصد و همچنین تاریخ ورود و خروج، در صفحه نتایج، گزینه «اطلاع از آخرین قیمت‌ها» را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی این دکمه، پنجره جدیدی باز شده و می‌توانید ایمیل خود را در آن وارد کنید تا قیمت‌ها به ایمیل شما اطلاع‌رسانی شود.

3) خرید بلیط لحظه آخری و چارتری

در ابتدا ببینیم که بلیط چارتری و لحظه آخری به چه بلیط‌هایی گفته می‌شود. هنگامی که یک آژانس هواپیمایی تمام تا تعدادی از بلیط‌های یک هواپیما را برای مدت مشخصی پیش‌خرید می‌کند و در اختیار مسافران قرار می‌دهد، بلیط‌های آن هواپیما، بلیط چارتری محسوب می‌شوند. بلیط‌ چارتری در فصول کم‌تقاضا، بسیار ارزان‌تر و مقرون‌ به صرفه‌تر از سایر بلیط‌ها هستند، اما بلیط‌های چارتری به خودی خود، لزوما جزو بلیط‌های ارزان‌قیمت محسوب نمی‌شوند.

بلیط دیگری تحت عنوان بلیط لحظه آخری وجود دارد که در اصل روی بلیط چارتر ارائه می‌شود و هنگامی که زمان پرواز فرا می‌رسد اما آژانس نتوانسته باشد تمامی بلیط‌های خود بفروشد، بلیط‌های چارتر موجود خود را با قیمت بسیار پایین‌تری برای فروش می‌گذارد که به آن‌ بلیط لحظه آخری گفته می‌شود.

در نظر داشته باشید که بلیط لحظه آخری به تاریخ و ساعت پرواز بسیار نزدیک است و برای افرادی که محدودیتی بابت سفر لحظه آخر ندارند، گزینه بسیار مناسبی است.

برای خرید بلیط لحظه آخری از سایت فلای‌تودی، بعد از وارد کردن اطلاعات پرواز مورد نظر، برچسبی با عنوان «نرخ‌ لحظه آخر» مشاهده خواهید کرد. همچنین از قیمت فیلترهای موجود در صفحه نتایج، می‌توانید فیلتر «نرخ‌های لحظه آخر» را انتخاب کنید.

4- کی‌کجا، راهکاری برای خرید ارزانترین بلیط‌ هواپیما

محصول کی‌کجا جدیدترین خدمت فلای‌تودی است که با کمک آن می‌توانید ارزان‌ترین پروازهای داخلی و خارجی را به هر مقصدی که در نظر دارید، مشاهده کنید. این سرویس به چند شیوه مختلف کار می‌کند:

  1. اگر تاریخ سفر شما مشخص است، مقصد را به فلای‌تودی بسپارید. تنها کافی است مبدا و تاریخ سفر را وارد کنید تا فلای‌تودی ارزان‌ترین بلیط‌ها را به مقاصد مختلف نمایش دهد.
  2. اگر مقصد شما مشخص است، باید مبدا و مقصد خود را وارد کنید و فلای‌تودی به شما بهترین زمانی که می‌توانید ارزانترین بلیط را تهیه کنید، معرفی می‌کند.
  3. حتی اگر مقصد و تاریخ سفر شما مشخص نیست، تنها کافی است مبدا سفر خود را مشخص کنید و فلای‌تودی به شما ارزان‌ترین بلیط‌های داخلی و خارجی هواپیما را به مقاصد و در تاریخ‌های مختلف نمایش می‌دهد تا شما مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
  4. برای اینکه استفاده از این محصول ساده‌تر شود، می‌توانید از فیلترهای موجود مثل بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت، کلاس پروازی، محدوده قیمت بلیط، مدت زمان پرواز و همچنین تفکیک مقاصد داخلی و خارجی استفاده کنید.

فلای تودی، معتبرترین مرجع خرید خدمات سفر

چه به دنبال خرید ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی باشید، یا بخواهید رزرو هتل را با توجه به سلیقه و بودجه خود انجام دهید، فلای تودی بهترین مرجع سفر است. در کنار خرید پروازها از معتبرترین ایرلاین ها و رزرو هتل از میان 1.5 میلیون گزینه، می‌توانید خرید بلیط قطار، بیمه مسافرتی، خدمات اخذ ویزای توریستی و همچنین تور مسافرتی را نیز از طریق فلای تودی دریافت کنید. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی نیز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما خواهد بود.

salb-techna