بهترین شرکت بازرگانی در امور ترخیص کالا

در هر حوزۀ فعالیتی بهتر است از متخصص آن کمک گرفت چرا که آن متخصص به راه و چاه‌های آن را می‌شناسد. فعالیت‌های اقتصادی به دلیل شرایط ویژه فعلی و تاثیر مستقیم بر زندگی مردم نیز از این قانون مستثنی نیستند. یک مشاور تجارت بین الملل در فرایند تجارت بین الملل و رعایت قوانین و […]

در هر حوزۀ فعالیتی بهتر است از متخصص آن کمک گرفت چرا که آن متخصص به راه و چاه‌های آن را می‌شناسد. فعالیت‌های اقتصادی به دلیل شرایط ویژه فعلی و تاثیر مستقیم بر زندگی مردم نیز از این قانون مستثنی نیستند. یک مشاور تجارت بین الملل در فرایند تجارت بین الملل و رعایت قوانین و مقررات و انجام تشریفات گمرکی به سازمان‌ها، تجار و بازرگانان کمک می‌کند.

شرکت بازرگانی حرفه ای از ثبت سفارش، منبع یابی و سورسینگ گرفته تا حمل و نقل کالا و ترخیص کالا از گمرک همراه شما خواهد بود و به شما در تسریع روند واردات و افزایش سودآوری کمک خواهد کرد. به همین دلیل انتخاب یک شرکت بازرگانی معتبر برای شروع یا توسعه کسب و کار بین المللی بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه ترخیص کالا در کشور در حال فعالیت هستند ولی همانطور که وقتی نیاز به وکیل دارید باید پیش از انتخاب آن تحقیق کنید که کدام وکیل بهتر است، باید در مورد واردات هم برای انتخابِ یک شرکت باید بهترین شرکت بازرگانی را پیدا کنید.

ویژگی‌های یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای چیست؟ مزایای همکاری با یک ترخیص کار حرفه‌ ای چیست؟ بهترین شرکت بازرگانی در امور ترخیص کالا کدام است؟

چرا به کمک یک ترخیص کار نیاز داریم؟

ترخیص کالا یک فرایند پیچیده و زمان‌بر است که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات و نبود تجربه کافی منجر به بروز مشکلات بسیاری برای تجار و بازرگانان خواهد شد.

طبق مقررات گمرک کشور هر کالایی که بخواهد وارد کشور شود باید به صورت کامل بازرسی و پس از انجام تشریفات از یکی از گمرکات معتبر کشور ترخیص شود. این فرایند نیازمند دانش و تجربه در حوزۀ واردات ایران و قوانین گمرکی است. به همین دلیل شرکت‌های ترخیص کالا و به طور کلی شرکت‌های بازرگانی یک انتخاب بسیار مناسب برای ترخیص بدون دغدغه و سریع کالا هستند.

در واقع از آنجایی که ترخیص‌کاران با مراحل دقیق و به روز ترخیص کالا، مقررات و قوانین روز، تعرفه‌های گمرکی و مالیات و به طور کلی با روند انجام تشریفات گمرکی آشنایی دقیقی دارند،‌بهتر است از تجربه و دانش آن‌‎ها در ترخیص محموله خود استفاده نمایید. این کار موجب کاهش دغدغه و استرس شما و کاهش احتمال بروز ضرر مالی برای کسب و کار شما می‌شود.

8 ویژگی‌ یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای در امور ترخیص کالا

در فرایند واردات کالا به ویژه پروسه ترخیص کالا، دانش و تجربه دو عنصر بسیار مهم و تاثیر‌گذار هستند. دانش از محیط آکادمیک و آموزش به دست می‌آید و تجربه عنصری است که با تکمیل چندین فرآیند واردات به دست می‌آید و بلاشک با افزایش این تعداد تجربه نیز عمیق‌تر می‌شود.

یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای در امور ترخیص کالا باید به صورت هم زمان از تخصص و دانش و تجربه استفاده نماید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای در امور ترخیص کالا ذکر شده است:

  1. علم به قوانین و مقررات روز گمرک
  2. تسریع تشریفات گمرکی
  3. تجربه در انجام امور ترخیص کالا
  4. مسئولیت پذیری در کار
  5. ارائه مشاوره بازرگانی
  6. دسترس پذیری بالا
  7. بهره‌مندی از پرنسل متخصص و کارآمد
  8. قابل اعتماد و امانتدار

مزایای همکاری با یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای

فرایند ترخیص کالا شامل انجام یک پروسه پیچیده و حساس است. در واقع با تغییرات مدام قوانین و مقررات، تعرفه‌های گمرکی و مواردی از این دست انجام تشریفات گمرکی برای ترخیص کالا از گمرک به نوعی دغدغه اصلی تجار و بازرگانان کشور است.

بنابراین بهتر است در این زمینه از اشخاص و شرکت‌هایی کمک بگیرید که دانش و تجربه کافی را در این زمینه در اختیار داشته باشند. ترخیص کار نقش اساسی در تسهیل و تسریع فرایند ترخیص کالا و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ایفا می‌کند که باعث می‌شود تحقیقات برای انتخابِ ترخیص کار حرفه‌ای امری مهم و ضروری باشد.

ممکن است تا به حال برایتان این اتفاق افتاده باشد که ترخیص کالایتان را به افراد ناشناس با رزومه‌های کاریِ مبهم سپرده باشید. در چنین موقعیت‌هایی چون انتخاب بر اساس سِبقۀ کاری نبوده این امکان وجود دارد که بحران‌هایی جدی برای ترخیص کالایتان رخ دهد و چه بسا مانعِ قانونی‌ای برای ترخیصش ایجاد شود که گرۀ ترخیص را کورتر کند؛ ممکن است زمان ترخیص طولانی شود و کسب و کارتان معطل بماند؛ ممکن است کالاهایتان در گمرک رسوب کند و سر در گم بمانید؛ شاید اخذ مجوزها و استانداردهای لازم برای ترخیص کالایتان توسط آن نمایندۀ ناشناس اتفاق نیفتد و این ممکن است باعث غیرقانونی نامیده شدنِ وارداتِ کالای شما به ایران شود. شکی در این نیست که هر کدام از این معضلات مسبب ضرر مالی کوچک و بزرگ می‌شود که جلوگیری از این زیان‌ها امری عقلایی است.

اگر در مرحلۀ اول یک شرکت بازرگانی معتبر در امور ترخیص کالا پیدا کنید و با آن مجموعه ترخیص کالایتان را پی بگیرید احتمالا واردات شما در موارد زیر دارای مزیت خواهد بود:

  1. صرفه‌جویی در زمان
  2. حفظ رضایت مشتریان با تسریع روند ترخیص کالا
  3. افزایش سودآوری
  4. جلوگیری از رسوب کالا در گمرگ
  5. صرفه جویی در هزینه جلوگیری از بروز ضررهای مالی
  6. کاهش استرس
  7. افزایش تمرکز بر بازاریابی محصول یا خدمت وارداتی
  8. عدم درگیری با تشریفات پیچیده گمرکی
  9. امکان اخذ مشاوره بازرگانی
  10. امکان یادگیری و بهبود دانش

اگر به دنبال یک ترخیص کار حرفه‌ای می‌گردید که در کمترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه کالاهای خود را از گمرک ترخیص کنید پیشنهاد ما شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد است که دو دهه سابقۀ موفق در ترخیص کالای بسیاری از بازرگانان را داراست. طبق اطلاعاتی که از این شرکت داریم، ایمن تجارت کارآمد تمامی گمرکات کشور را ساپورت می‌کند و می‌تواند به نمایندگیِ شما تمامیِ مراحلِ ترخیصِ آن کالا را طی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایمن تجارت کارآمد مراجعه کنید.

بهترین شرکت بازرگانی در امور ترخیص کالا

آنچه مسلم است این است که بهترین شرکت بازرگانی ترخیص کالا شرکتی است که با استفاده از دانش و تجربه به صورت قانونی، در کمترین زمان ممکن و با هزینۀ پایین کالاهای شما را از گمرک آزاد کند.

اگر در زمینه واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک فعالیت داشته باشید، حتما تاکنون نام شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد را شنیده‌اید. ایمن تجارت کارآمد با 20 سال تجربه فعالیت موفق در زمینه بازرگانی و تجارت بین الملل یکی از برترین شرکت‌های بازرگانی کشور است که تبحرِ ویژه‌ای در حوزۀ ترخیص کالا دارد.

البته ایمن تجارت شرکتی است که با بهره‌مندی از کادری مجرب در تمامی مراحل تجارت بین الملل می‌تواند صفر تا صد واردات کالا از سورسینگ تا ترخیص و تحویل دربِ خروج را انجام دهد. بهتر است اینجا ذکر کنیم که با توجه به این که عمدۀ واردات به این از چین، دبی و ترکیه اتفاق می‌افتد، تمرکزِ اصلی پروژه‌های دریافتی این شرکت بر روی واردات از چین، دبی و ترکیه است.

خدمات ایمن تجارت کارآمد

  • ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور
  • ارائه خدمات و انجام تشریفات گمرکی
  • اناجم امور مربوط به تامین ارز
  • اخذ مجوزها و مدارک لازم جهت واردات کالا
  • حمل و نقل کالا از سرتاسر دنیا
  • انجام مذاکرات و عقد قرارداد بین المللی
  • ثبت سفارش کالا و تهیه پروفرما اینویس
  • پیگیری اسناد گمرکی در گمرکات کشور
  • بازرسی کالاها و اخذ گواهی‌ استاندارد
  • منبع‌یابی و سورسینگ
  • خدمات مربوط به تعرفه ها و مالیاتها
  • مشاوره بازرگانی

برای کسب اطلاعات بیشتر شما راه به تماس گرفتن با کارشناسانِ این مجموعه یا بازدید از سایت ایمن تجارت کارآمد به آدرسirclearance.com ارجاع می‌دهیم.

salb-techna