نکات مهم موقع خرید مبل شنی ( بین بگ )

 به گزارش فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس مبل بین بگ یا مبل شنی به خاطر راحتی لطافت و انعطاف پذیری که دارد حس آرامش و راحتی را منتقل می کند.این مبل به خاطر خاصیت انعطاف پذیری که دارد مانند توپ گرد است که به نشستن یا دراز کشیدن به شکل فرم بدن شما در می آید و […]

 به گزارش فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس مبل بین بگ یا مبل شنی به خاطر راحتی لطافت و انعطاف پذیری که دارد حس آرامش و راحتی را منتقل می کند.این مبل به خاطر خاصیت انعطاف پذیری که دارد مانند توپ گرد است که به نشستن یا دراز کشیدن به شکل فرم بدن شما در می آید و برای ریلکس کردن بهترین گزینه است.

در ساختارش چوب فلز پلاستیک به کار نرفته است و با مواد شنی پر شده است و طبق استانداردهای لازم و متناسب با اعضا خانواده طراحی شده است.کیفیت بالایی دارد ضخامت دارد و به طبع آن ظرفیت بالا برای تحمل وزن های سنگین را دارد و پاره نمی شود. مدل های مختلفی از مبل شنی بین بگ در بازار موجود است که شما می توانید از فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس خرید راحت و مطمئن را انجام دهید.

نکات مهم موقع خرید مبل شنی بین بگبرای خرید بهتر و مناسب تر مبل شنی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قیمت مبل شنی

هرشخص برای خرید مبلغ و بودجه ای تعیین شده دارد و با مشخص بودن بودجه میتواند انتخاب راحت تری داشته باشد چون با مشخص شدن قیمت گزینه های زائد حذف می شوند.

جنس مبل و نوع آن

بسته به نیاز شخص مبل تک نفره یا دو نفره در مدل های مختلف و در  تنوع بال وجود دارداینکه چه مبلی برای استراحت لازم است مدل های پشت دار برای مطالعه یا دو نفره ها برای گیم بازی کردن وجود دارد.اگر پوست حساس دارد انتخاب نوع و جنس پارچه اهمیت بالایی دارد اینکه از پارچه های ضد حساسیت استفاده شود.

کیفیت طراحی و دوخت

اگر محصول از کیفیت دوخت بالا برخوردار باشد استاندارتر است،طول عمر بالاتر و مقاومت بیشتری دارد.

اندازه مبل

اندازه مبل باید با توجه به فضا و مکانی که در آن قرار میگیرد انتخاب می شود که متناسب با فضا و کاربرد آن برای شخص انتخاب شود.

راحت بودن مبل

چون بین بگ به مبل های راحتی معروف هستند نباید بیش از جد پر شوند که خاصیت راحتی خود را از دست بدهد

وزن و استانداردی

چون مدل های مختلفی وجود دارد به طبع نیز وزن های مختلف بسته به نوع جنس پارچه الیاف یا مواد پر شده وجود دارد،قابل حمل و نقل به راحتی هستند اما باید قبل از خرید به وزن دقیق آن دقت کرد

تمیز کردن

مدل هایی که از جنس نانو هستند هیچ لکه ای را جذاب نمی کنند و ما بقی جنس ها معمولا به راحتی شست و شو و تمیز می شوند،چون این یکی از سوالات ذهن خریدار است.از بهترین صندلی های راحتی تک نفره و دو نفره مبل شنی یونولیتی و صندلی الیاف دار را می توان نام برد.چون از بهترین متریال روکش ها و مواد اولیه ساخته می شوند که برای اکور محیط ها مناسب است و از لحاظ قیمتی نیز متناسب تر و ارزان تر است.

مبل شنی از کجا بخرم ؟

 مبل شنی را از کجا بخریم؟

مبل شنی جز محصولات طبی و راحتی است که درنهایت کیفیت ساخته شده است،طراحی ساده و مزایای زیاد دارد و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد و سوالی که پیش می آید این است که از کجا مبل شنی بخریم؟مبل ها در تولیدی های معتبر تولید می شوند و وارد بازار می شوند و در فروشگاه های معتبر نیز فروخته می شوند.این مبل برای تمام گروه های سنی قابل استفاده است و جز منحصرترین نشیمن ها است که با توجه به تنوع آن با هر سلیقه ای سازگار است و طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل در سراسر کشور نمایندگی های فروش دارد تا امکان دسترسی راحت تر وجود داشته باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریدار برسد

محصولات در نمایندگی ها دارای ضمانت هستند پس میتوان با خیال راحت نسبت به جنس مقاومت و ساختار بدنه آن خرید کرد و حتی در صورت استفاده ناصحیح از مبل شنی اگر مواد داخل آن کارایی اش را از دست بدهد داخل نمایندگی ها این مواد به فروش میرسد،پس با خیال راحت بسته به نوع سلیقه و استفاده می توان نسبت به خرید از فروشگاه های معتبر اقدام کرد.میتوان از تولیدی های معتبر مبل شنی به صورت مجزا خریداری کرد یعنی اینکه چون محصول داخلی است یعنی مواد و محتویات داخل اش و بدنه به صورت جداگانه تولید می شود.

برای تولیدش از بهترین پارچه ها که از نوع مازراتی و پشمی و خزدار و چرم و …  در تولیدی ها موجود می باشد که در رنگبندی متنوع تولید می شوند که حتی میتوان به صورت غیر حضوری و سفارش از سایت مد نظر خرید خود را انجام داد. ما به شما فروشگاه شاپ اینتکس تولیدی انواع مبل شنی رو به آدرس اینترنتی shop-entex.com رو پیشنهاد میکنیم.

نحوه ی نگهداری از مبل شنی

چند راهکار برای نگهداری از مبل شنی وجود دارد:

  1. پاکسازی مرتب و منظم به این صورت که با پارچه نرم و خشک به طور مرتب تمیز شود و در صورت آلودگی با مایع شوینده و آب تمیز شود.
  2. جلوگیری از رطوبت،مبل باید در محیطی خشک و دور از رطوبت نگهداری شود مانند اینکه در معرض آب قرار نگیرد.
  3. در معرض نور آفتاب قرار نگیرد،به دلیل تنوع بالا در رنگ بندی نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرد چون دچار رنگ پریدگی می شود و تغییر رنگ می دهد،باید از روشنایی مصنوعی با نور ملایم استفاده شود.
  4. استفاده از این عوامل می تواند در نگهداری طولانی مدت و افزایش عمر مفید آن موثر باشد و در صورت لزوم، از تکنسین‌های مجرب برای تعمیر و نگهداری مبل شنی استفاده کنید.

آیا مبل شنی ارزش خرید داره ؟

آیا مبل شنی ارزش خرید دارد؟

این مبل‌ها قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و خرید آن از نظر اقتصادی بسیار مناسب است. برای افرادی که مدت زمان زیادی را پشت میز نشسته و مشغول کار کردن هستند داشتن یک مبل شنی در محل کار از اوج واجبات است چرا که می‌توانند با خیال راحت دقایقی روی آن نشسته یا دراز کشیده و استراحت کنند.

به صورت کلی به خطر انعطاف پذیری نشستن راحت استراحت برای روزهای گرم تابستان میتوان خستگی را تا حد زیادی از تن به در کرد.خرید این مبل تا حد زیادی برای کمک به سلامتی شخص و‌جلو گیری از آسیب به ستون فقرات جلو گیری می کند.

نسبت به سایر مدل های مشابه مثل مبل بادی که در برابر سوراخ شدن و وزن بالا مقاومت چندانی ندارند طول عمر بالاتری دارند.جنس مستحکم و انعطاف پذیر دارند،وزن سبک شکل پذیری و انعطاف بالا،قابلیت شست و شو،امکان شارژ متحویات داخلی آن ،مبل شنی را به یک مبل مادام العمر تبدیل کرده که ارزش هزینه کردن برای خرید را دارد.

کلام آخر

در اینجا در مورد مبل شنی، کاربردش، ویژگی هایش صحبت کردیم، مبل های شنی یا مبل های ریلکسی جز بهترین مبل ها هستند و کمتر کسی پشیمانی نسبت به خرید آن داشته استقبل از خرید بایستی به تمام نکات ارائه شده در اینجا توجه کرد تا بتوان خریدی بهتر با کیفیت تر مطمئن تر از هر لحاظی انجام داددر صورت خرید آنلاین باید از سایت های معتبر و دارای نشان اعتماد خرید خود را ثبت کنید چون در این حالت کالا ضمانت شده به شما تحویل داده می شود و با پشتیبانی و مشاوره در خرید منطقی ترین خرید را انجام می دهید. این محصول در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس  به فروش می رسد و تیم پشتیبان و مشاور خرید،آماده ارائه مشاوره و پاسخ گویی به شما عزیزان برای خریدی ایمن تر و متناسب با نیاز شما می باشد و انواع مدل های مختلف مبل شنی در تنوع و اندازه های گوناگون از بعترین و معتبرترین برند ها و با کیفیت بالا را به شما عرضه می دارد.