آگهی کسب و کارها

تجربه ریش سفیدان را بیاموزید تا به بهترین تولید کننده بادام تبدیل شوید!

هر باغداری که توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود، بدون شک سال ها آزمون و خطا را پشت سر گذاشته است. تلاش و کوشش فراوان به علاوه شکست هایی که مقدمه پیروزی هستند می توانند شما را به یکی از بهترین ها تبدیل نمایید. شاید با اولین باری که شکست بخورید، از کار […]

هر باغداری که توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود، بدون شک سال ها آزمون و خطا را پشت سر گذاشته است. تلاش و کوشش فراوان به علاوه شکست هایی که مقدمه پیروزی هستند می توانند شما را به یکی از بهترین ها تبدیل نمایید.

شاید با اولین باری که شکست بخورید، از کار خود پشیمان شوید. با این حال باید بدانید که شکست آخر مسیر نیست، شکست می تواند مقدمه ای برای پیروزی شما باشد. اگر شما هم می خواهید به یکی از بهترین باغداران ایرانی تبدیل شوید؛ اما از شکست می هراسید و می ترسید که شکست شما را به آخر خط برساند بهتر است ادامه این مطلب را همراه ما باشید. در این مطلب ما قصد داریم تجربه سال های باغداری را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

آینده باغداری از دیدگاه برترین باغداران ایران

باغداری یکی از بهترین مشاغل در دنیا است. این شغل می تواند آینده ای روشن و درخشان برای شما رقم بزند به خصوص اگر در زمینه ای مانند کاشت نهال های بادام سرمایه گذاری نمایید. شما می توانید با احداث یک باغستان سرسبز و زیبا تا چندین نسل بعد از خودتان را از دغدغه برای یافتن شغل خلاص کنید.

دنیای مدرن و نظام سرمایه داری کنونی باعث شده بیشتر افراد در زمینه هایی مانند خرید طلا، سکه یا دلار سرمایه گذاری کنند؛ اما وقت آن رسیده که از این سرمایه گذاری های پر ریسک دور شوید. شما می توانید با سرمایه گذاری در زمینه ای مانند خرید و کاشت نهال های بادام سود بیشتری به جیب بزنید. سود حاصله از باغداری به خصوص باغ بادام مستمر و مداوم است، این نوعی سرمایه گذاری ایمن به شمار می رود که شما می توانید آن را انجام دهید.

انتخاب نهال های بادام خوب، یکی از حساس ترین اقدامات در باغداری است!

بله یکی از حساس ترین اقدامات در باغداری، انتخاب نهال های بادام باکیفیت است. به گفته منابعی معتبر مانند نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی هو و ویکی کشاورز انتخاب نهال های باکیفیت در نهایت شما را به یکی از بهترین باغداران ایرانی تبدیل می کند.

یک نهال باکیفیت ویژگی هایی دارد که شما با توجه به آن ویژگی ها می توانید تشخیص دهید که این نهال از کیفیت لازم برای کاشت برخوردار است یا خیر. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند:

  • برخورداری از شناسنامه
  • برخورداری از کارت سلامت
  • برخورداری از کارت قرنطینه
  • عدم وجود آفت روی تنه، ریشه و جوانه های نهال
  • فاصله استاندارد قسمت پایه و پیوندک نهال از سطح زمین

نهال بادام های محبوب از دیدگاه باغداران ایرانی

 

در کل به دلیل شرایط اقلیمی ایران و 4 فصل بودن آب و هوای آن شما می توانید هر نوع رقم نهال بادامی را در خاک این کشور بکارید. با این حال باغداران ایرانی معتقدند که برخی نهال ها برای کشت در ایران مناسب ترند و تمامی آن ها را شما می توانید در وب سایت نهالوند مشاهده کنید. در ادامه هم برخی از محبوب ترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

نهال های بادام آذر

نهال های بادام آذر از محبوب ترین نهال های بادام در ایران به شمار می روند. شما می توانید این نهال ها را در اکثر باغات بادام مشاهده کنید. نهال های آذر در دسته نهال های اصلاح شده قرار می گیرند و آن ها را از پیوند دو نهال فرانسوی آی و نهال ایتالیایی کریستومورتو به دست می آورند.

نهال های آذر هر 20 روز یکبار به آبیاری نیاز خواهند داشت و اگر هوای آن ها را داشته باشید و به خوبی به آن ها برسید احتمالا در همان اولین سال کاشت نزدیک 7 کیلوگرم محصول بدهند. ضمن اینکه بهترین ارتفاع برای کاشت این نهال ها ارتفاع 100 تا 3000 متر بالاتر از سطح دریا است، با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که نهال های آذر برای کاشت در مناطق سردسیری ایران هم گزینه مناسبی هستند، به خصوص اینکه در دسته نهال های دیرگل هم قرار می گیرند.

نهال بادام تونو

نهال های تونو از سرزمین کهن ایتالیا به ایران آمده اند و جزو نهال های بسیار محبوب برای کاشت در ایران به شمار می روند. این نهال ها هر سال چیزی حدود 10 کیلوگرم محصول دارند؛ از همین رو می توان گفت نهال هایی اقتصادی هستند.

علاوه بر این ها شما می توانید این نهال ها را حتی در سردترین مناطق ایران هم بکارید؛ چرا که درست بعد از سرمای بهار گل داده و شکوفه آن ها می روید. ضمن اینکه کاشت این نهال ها در ارتفاع سه هزار متری بالاتر از سطح دریا هم بلامانع است.

برای آنکه نهال های تونو به خوبی رشد کرده و ثمر بدهند شما باید هر 20 روز یکبار به صورت مستمر آن ها را آبیاری کنید.

نهال بادام مامایی

در میان محبوب ترین نهال های بادام برای کاشت، بدون شک نهال ها مامایی محبوبیت زیادی دارند. این نهال ها را شما می توانید در مناطق سردسیری و مناطقی که ارتفاع آن ها از سطح دریا چیزی حدود 100 تا 3000 متر است، بکارید.

البته که این نهال ها برای رشد و نمو به آبیاری مداوم هر 20 روز یکبار نیاز دارند و اگر شما این کار را انجام ندهید، احتمالا آنگونه که باید و شاید رشد نکرده و ثمر نمی دهند. با این حال در صورتی که شما به خوبی از نهال های مامایی مراقبت کنید احتمالا در سال اول کاشت بتوانید 15 کیلوگرم از آن محصول برداشت نمایید.

نهالوند راه را برای شما هموار کرده است!

اگر در لیست بهترین نهالستان های کشور در حال جست و جو برای یافتن بهترین نهالستان باشید، بدون شک با نام نهالوند روبه رو می شوید. نهالوند نه تنها بهترین نهالستان در ایران است، بلکه یکی از بهترین نهالستان ها در منطقه خاورمیانه هم به شمار می رود. این نهالستان با عرضه بهترین و باکیفیت ترین نهال ها همواره سعی کرده که به باغداران ایرانی برای احداث باغستان های پربار کمک کند.

اگر باور ندارید باید بگوییم که خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی ایران بعد از بررسی های فراوان برای تمامی نهال های این نهالستان کارت قرنطینه، کارت سلامت و شناسنامه صادر کرده است. این مجوز ها نشان می دهد که نهال های موجود در این نهالستان از بهترین نهال ها و با کیفیت ترین نهال های موجود هستند و بدون شک با کاشت آن ها شما به سود بسیاری دست پیدا می کنید.

از دیگر ویژگی های این نهالستان که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارسال 24 ساعته نهال به سراسر کشور
  • ارائه قیمت های مقرون به صرفه و رقابتی
  • ارائه نهال ها با ضمانت واقعی بازگشت کالا
  • امکان دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نوع نهال با توجه به شرایط اقلیمی به صورت 24 ساعته

به منظور برخورداری از تمامی خدمات نهالوند و خرید و اطلاع از قیمت بهترین نهال های بادام شما می توانید نام نهالوند را در مرورگر خود جست و جو کرده یا به آدرس اینترنتی https://nahalvand.com/product-category/almond/ مراجعه نمایید.

دریافت مشاوره تخصصی قبل خرید (09144801940 _ 09144801930 )

salb-techna