بهترین دستگاه چلنیوم سازی برای کدام شرکت است

حروف چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته است که برای تبلیغات مغازه ها شرکت ها و دیگر مکان های تجاری مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ حروف چلنیوم در سال های گذشته با استفاده از دست ساخته می ‌شد که البته امروز هم هستند برخی از تابلو سازانی که اقدام به ساخت حروف چلنیوم با استفاده […]

حروف چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته است که برای تبلیغات مغازه ها شرکت ها و دیگر مکان های تجاری مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ حروف چلنیوم در سال های گذشته با استفاده از دست ساخته می ‌شد که البته امروز هم هستند برخی از تابلو سازانی که اقدام به ساخت حروف چلنیوم با استفاده از دست می کنند.

اما درعصر حاضر، تکنولوژی آنقدر پیشرفت داشته است که دستگاه هایی ساخته شده اند که می توان با استفاده از آنها ساخت حروف چلنیوم را انجام داد که با نام دستگاه حروف ساز چلنیوم شناخته می ‌شوند.
اگر قصد خرید دستگاه چلنیوم ساز را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با دو شرکت مطرح و وارد کننده دستگاه چلنیوم آشنا شوید.

شرکت نوین تاک

یکی از برجسته ترین شرکت ها و معتبر ترین آنها در واردات ماشین آلات مربوط به تابلو سازی شرکت نوین تاک است؛ این شرکت از سال 1384 با مدیریت جناب آقای هادی شروع به فعالیت نمود.
نوین تاک امروزه یک شرکت بزرگ است که پرسنل و مهندسین مجربی را در سیستم خود به کار گرفته است.
اگر قصد خرید دستگاه چلنیوم ساز را دارید می توانید از پرسنل مجرب نوین تاک مشاوره بگیرید و در خرید خود مطمئن عمل نمایید چرا که این شرکت می‌ تواند به بهترین نحو شما را یاری کند پس معطل نکنید و همین حالا با شرکت نوین تاک در تماس باشید.

شرکت رکورد

شرکت رکورد یکی دیگر از شرکت های بزرگ و وارد کننده ماشین آلات تابلو سازی است که پس از نوین تاک در رتبه دوم قرار داده می شود.
رکورد امروزه رکورد واردات ماشین آلات تابلو سازی را شکسته و علاوه بر دستگاه های تابلو سازی واردات ماشین ‌آلات دیگری را هم بر عهده دارد و بیش از پنج هزار دستگاه را در حال حاضر به مشتریان خود عرضه نموده است.
آیا به دنبال دستگاه‌ جوش استیل در تابلو سازی می گردید، یا در پی خرید دستگاه حروف ساز چلنیوم هستید؛ اگر این طور است با شرکت رکورد تماس بگیرید تا همیشه رکورد دار باشید.

مقایسه شرکت نوین تاک و شرکت رکورد
گر بخواهیم شرکت رکورد و نوین تاک را به عنوان دو شرکت مطرح در واردات ماشین های تابلو سازی با هم مقایسه کنیم باید چند نکته را در نظر داشته باشیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

قدمت شرکت

در رابطه با قدمت شرکت و زمان تاسیس رتبه اول و امتیاز بیشتر مربوط است شرکت نوین تاک؛ همانطور که گفتیم نوین تاک از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است که این موضوع باعث جلب اعتماد بسیار مشتریان به این مجموعه می باشد.

خدمات پس از فروش

یکی از موضوع های مهم برای مشتریان، خدمات پس از فروش یک شرکت است که انصافا نوین تاک در این زمینه بسیار برجسته و شناخته شده است؛ این شرکت در مقایسه با شرکت رکورد خدمات بهتری را به مشتری ارائه می کند چرا که پرسنل و کارمندان معتددی در این مجموعه مشغول به کار هستند که می ‌توانید در تمام ساعات شبانه روز به صورت آنلاین با پرسنل آنها در ارتباط باشید.

تعداد فروش دستگاه ها

اگر مقایسه بین این دو شرکت را از لحاظ فروش دستگاه در نظر بگیریم رکورد می ‌گوید که بیش از پنج هزار دستگاه به مشتریان عرضه داشته است؛ اما نوین تاک آماری از این مورد ارائه نکرده است؛ مطمئنا اگر گفته شرکت رکورد صحیح باشد از امتیاز بالایی برخوردار است که البته این ادعای رکورد کاملا عقلانی است چرا که دستگاه های این شرکت در بسیاری از شهرها قابل رویت است.

مشتریان شرکتها

در وب سایت شرکت های تابلو سازی دستگاه های متفاوتی دیده می‌شود که برند این دو شرکت بزرگ روی دستگاه ها قابل رویت است.
به عنوان مثال شرکت اندیشه آفتاب که یک شرکت بزرگ است از دستگاه های رکورد استفاده می ‌کنند و شرکت تابلو سازی نوین لایت از دستگاه های شرکت نوین تاک بهرمند است.
نوین تاک ادعا می‌ کند که دستگاه های ما برای ساخت تابلو چلنیوم در تابلو سازی بی نظیر است که هزاران نمونه تابلو چلنیوم در شرکت نوین لایت کاملا گویای این موضوع است و در مقابل رکورد ادعا دارد که ساخت تابلو استیل با دستگاه های ما حرف اول در کشور را می ‌زند و به شرکت اندیشه با نمونه تابلوهای استیل اشاره می کند.
پس در آخر با توجه به گفته این دو شرکت نتیجه می ‌گیریم اگر می‌خواهید چلنیوم بسازید دستگاه‌ های نوین تاک را خریداری کنید و اگر می‌ خواهید استیل تولید کنید از شرکت رکورد خرید داشته باشید.

salb-techna