طراحی مدرن ترین صندلی کنفرانس، مجموعه مکعب

صندلی کنفرانس یکی از انواع صندلی اداری است که توسط بسیاری از تولیدی‌ها و مراکز حرفه‌ای ساخته می‌شود. این صندلی ویژگی‌های خاصی دارد و به افراد کمک می‌کند با آرامش و راحتی بیشتر بتوانند کنفرانس‌هایشان را ارائه دهند و بیشترین نتیجه را از آن‌ها بگیرند. صندلی ‌های مخصوص کنفرانس یکی از مهمترین تجهیزات اداری به‌شمار […]

صندلی کنفرانس یکی از انواع صندلی اداری است که توسط بسیاری از تولیدی‌ها و مراکز حرفه‌ای ساخته می‌شود. این صندلی ویژگی‌های خاصی دارد و به افراد کمک می‌کند با آرامش و راحتی بیشتر بتوانند کنفرانس‌هایشان را ارائه دهند و بیشترین نتیجه را از آن‌ها بگیرند.

صندلی ‌های مخصوص کنفرانس یکی از مهمترین تجهیزات اداری به‌شمار می‌آیند که باید آن‌ها را برای اتاق جلسات و کنفرانستان خریداری کنید. کاربرد این ابزار در زمان برگزاری جلسه‌های مهم با مشتری‌ها و نماینده‌های شرکت‌های دیگر است و تجربه‌ای خوشایند از برگزاری یک ارائه حرفه‌ای را برایتان به‌ارمغان می‌آورند.

برخی جلسه‌های اداری در اتاق‌های کنفرانس ممکن است چندین ساعت طول بکشند؛ بنابراین اگر صندلی مناسب نباشد، همه افراد بعد جلسه احساس خستگی زیادی خواهند داشت. تولیدکننده‌ها با درنظرگرفتن این موضوع این ابزار را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حتی با چندین ساعت نشستن روی آن‌ها احساس خستگی نداشته باشید.

صندلی‌ های مخصوص کنفرانس ویژگی‌های مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به زیبایی و راحتی اشاره کرد. شما باید قبل خرید حتماً در مورد این ابزار اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید.

بررسی ویژگی های صندلی کنفرانس

صندلی‌ های مخصوص کنفرانس ویژگی‌های مختلفی دارند، اما آیا می‌دانید چه ویژگی‌ها چیست؟ یک صندلی کنفرانس حرفه‌ای و مناسب باید چه امکانات و مشخصه‌هایی داشته باشد؟

نداشتن چرخ

شاید از نگاه افراد مبتدی داشتن چرخ برای صندلی همواره یک مزیت به‌شمار بیاید، اما کسانی که چندین‌بار تجربه حضور در اتاق کنفرانس را دارند، این موضوع را تأیید نمی‌کنند. صندلی‌های مخصوص کنفرانس بر خلاف نشیمنگاه‌های مخصوص کارمندان یا مدیران نباید چرخ داشته باشند.

تولیدکننده‌ها معمولاً به‌جای استفاده از چرخ، صندلی‌ها را با پایه ثابت از جنس کروم می‌سازند که به پشت خمیده هستند. این پایه‌ها مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی دارند و هر وزنی را تحمل می‌کنند.

اما چرا این تجهیزات نباید چرخ داشته باشند؟ در واقع در اتاق کنفرانس صندلی‌ها در کنار یکدیگر به‌صورت فشرده چیده شده‌اند؛ بنابراین چرخ‌ها به‌کار نمی‌آیند، چون امکان چرخیدن صندلی وجود نخواهد داشت. همچنین در این اتاق‌ها معمولاً روی‌به‌روی هر صندلی یک میکروفون مخصوص برای صحبت‌کردن وجود دارد؛ اگر این تجهیزات چرخ‌دار باشند، ممکن است به‌دلیل چرخش ناخواسته کاربر حین صحبت‌کردن، صدای او در میکروفون محو شود و به گوش دیگران نرسد.

متریال مناسب

متریال به‌کاررفته در صندلی‌های مخصوص کنفرانس باید نرم و راحت باشند تا در صورت نشستن طولانی‌مدت برای فرد احساس خستگی به‌وجود نیاورند. هر چه جنس فوم به‌کاررفته در قسمتی پشتی و کف این تجهیزات نرمتر و باکیفیتتر باشد، بهتر است؛ چون صندلی‌های خشک بعد از مدتی باعث احساس خستگی در قسمت پایین‌تنه و کمرتان می‌شوند.

بسیاری از تولیدکننده‌ها برای کف و تکیه‌گاه این لوازم از فوم سرد استفاده می‌کنند.

صندلی‌های مخصوص کنفرانس باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند و تا طولانی‌مدت دچار هیچ آسیب و خرابی نشوند؛ درغیراین‌صورت با کوچکترین لطمه باید آن‌ها را تعویض کنید که این هزینه زیادی برایتان می‌تراشد. فوم سرد جنس باکیفیت و مقاومی دارد و باعث افزایش طول عمر این تجهیزات می‌شود. بنابراین درصورتی‌که تولیدکننده‌ها از این متریال برای ساخت صندلی‌های خود استفاده کنند، می‌توان به کیفیت، دوام و ماندگاری محصولاتشان اطمینان داشت.

در صورت استفاده از فوم سرد در تکیه‌گاه و کف، دیگر خبری از گودشدن قسمت پشتی یا کف صندلی نیست؛ چون این متریال برگشت‌پذیر است و گود نمی‌شود.

داشتن دسته

تولیدکننده‌ها در طراحی انواع صندلی کنفرانس باید دسته‌های مخصوصی را تعبیه کنند تا دست‌های کاربر هنگام نشستن روی آنها به‌صورت 90 درجه قرار بگیرد.

اگر از علم ارگونومی اطلاع داشته باشید، می‌دانید که برای احساس راحتی روی صندلی‌ها، باید مچ پا‌ها، زانو‌ها و آرنج‌ها به‌صورت 90 درجه قرار بگیرند. زمانی که آرنج‌هایتان 90 درجه باشند، به قسمت شانه‌ها فشاری وارد نمی‌شود؛ بنابراین احساس خستگی کمتری می‌کنید.

اگر صندلی‌های مخصوص کنفرانس دارای دسته باشند، نیازی به فشارآوردن به کمر و خم‌شدن برای گذاشتن دست‌ها روی میز نیست!

تولیدکننده‌های حرفه‌ای در ساخت صندلی‌های باکیفیت کنفرانس از پوشش‌های انتگرالی استفاده می‌کنند. این پوشش‌ها نه‌تنها باعث ایجاد حساسیت برای پوست افراد نمی‌شوند، بلکه جنس ثابتی دارند؛ برای همین دست روی آنها سر نمی‌خورد.

تکیه گاه مناسب

تکیه‌گاه صندلی‌های مخصوص کنفرانس اغلب یک انحنا متناسب با بدن افراد دارند و قوس کمر را می‌پوشانند؛ به‌همین‌دلیل از فشارآوردن بر روی این ناحیه از بدن جلوگیری می‌کنند. به‌لطف این احنا، ستون فقرات در بهترین حالت قرار می‌گیرد و آسیبی نمی‌بیند.

هر چند شاید در اوایل نداشتن قوس در صندلی ایراد خیلی جزئی و ناچیزی به‌نظر برسد؛ اما بعدازمدتی با بروز مشکلاتی مثل کمردرد و امراض مشابه متوجه می‌شوید که این قوس برای حفظ سلامت بدن حین نشستن روی صندلی بسیار با اهمیت است.

قابلیت تنظیم

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب انواع صندلی کنفرانس باید قابلیت تنظیمشان باشد. در واقع کاربر باید بتواند براساس نوع نشستن آن‌ها را تنظیم کند. مثلاً ارتفاع آن‌ها را تغییر دهید یا قسمت تکیه‌گاه صندلی را عقبتر یا جلوتر ببرد. با این ویژگی تمام حضار اتاق کنفرانس می‌توانند بر اساس نوع نشستنشان حالت صندلی‌ها را تغییر دهد؛ بنابراین هیچ احساس خستگی نخواهند داشت.

جا به جایی راحت

اگر صندلی‌های بدون‌چرخ برای اتاق کنفرانس می‌خرید، پس این ابزار باید وزن سبکی داشته باشند و به‌راحتی جابه‌جا شوند. به‌هرحال ممکن است بخواهید حین ارائه جای افراد را تغییر دهید؛ بنابراین آن‌ها باید بتوانند بدون هیچ مشکلی صندلی‌ها را جابه‌جا کنند و به موقعیت‌های مختلف ببرند.

راهنمای خرید صندلی کنفرانس مناسب

چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که باید به آن‌ها قبل و حین خرید صندلی‌های کنفرانس توجه داشته باشید. در ادامه این نکته‌ها را بررسی می‌کنیم و درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم:

توجه به قیمت

برخی تولیدی‌ها قیمت‌های بسیار گزافی را برای محصولات و تجهیزات خود در نظر می‌گیرند. به این نکته توجه داشته باشید که همیشه گرانترین صندلی‌ها به‌معنی راحتی زیاد آن‌ها نیست. برخی تولیدی‌ها با قیمت بسیار مقطوع و مناسبی انواع صندلی کنفرانس را می‌سازند. بنابراین ابتدا قیمت‌های چند کارگاه را متناسب با بودجه‌تان با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید صندلی‌ها را با قیمت مناسبی بخرید.

سبک و طرح صندلی

سبک و طرح صندلی کنفرانس باید با مبلمان اداری استفاده‌شده در اداره‌تان هماهنگ شود. هرچه طرح و رنگ این صندلی‌ها با محیط کارتان هماهنگتر باشد، یک هارمونی جذاب و فوق‌العاده بین وسایل به‌وجود می‌آید که باعث جلب نظر مشتری‌ها و شرکای کاری‌تان می‌شود.

رنگ صندلی‌های کنفرانس بهتر است با رنگ دیوار‌ها و پارتیشن اداری ست شود؛ رنگ‌های بژ و مشکی نیز برای این ابزار بسیار پراستفاده هستند. پیشنهاد می‌دهیم در انتخاب رنگ برای این تجهیزات حتماً به روانشناسی رنگ‌ها دقت داشته باشید و رنگ‌هایی را برایشان انتخاب کنید که خستگی را کاهش می‌دهند. البته رنگ‌بندی این تجهیزات نباید به‌گونه‌ای باشد که از جنبه رسمی‌بودن فضا بکاهد و محیط را دوستانه و خودمانی نشان دهد.

صندلی‌های اتاق کنفرانس بهتر است بدون‌طرح و ساده باشند. البته این موضوع کاملاً به سبک طراحی دکوراسیونتان بستگی دارد؛ گاهی برای زیباترشدن دکوراسیون باید طرح‌هایی روی این تجهیزات چاپ شود. بنابراین ابتدا محیط کارتان را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن اقدام به خرید این صندلی‌ها کنید.

درنظرگرفتن فضای اداره

قبل از خرید صندلی کنفرانس حتماً به فضای محیط کارتان دقت کنید. مثلاً اگر فضای اتاق ارائه کوچک است، انتخاب صندلی‌هایی با ابعاد بزرگ به‌هیچ‌وجه هوشمندانه نیست. شما باید ابتدا تعداد صندلی‌ها را برای محیط مشخص کنید و سپس بر اساس آن‌ها برای خرید به بازار بروید.

هر چند خرید صندلی چرخ‌دار برای اتاق کنفرانس متداول نیست؛ اما اگر قصد تهیه این تجهیزات را دارید، باید فضای بیشتری بین صندلی‌ها دور میز کنفرانس در نظر بگیرید تا افراد آزادانه حرکت داشته باشند و در زمان لازم بتوانند صندلی را بچرخانند.

توجه به میزان استفاده

تا چه اندازه از صندلی‌های کنفرانس استفاده می‌کنید؟ اگر به‌صورت مداوم نیاز به استفاده از اتاق کنفرانس دارید و تعداد مهمانانتان زیاد است؛ بنابراین پیشنهاد می‌دهیم حتماً این تجهیزات را با بهترین متریال و کیفیت بخرید تا با چند بار استفاده دچار مشکل نشوند.

اما اگر بین هر بار برگزاری جلسه‌های کنفرانس بازه‌های زمانی طولانی اتفاق می‌افتد و زمان هر کنفرانس نیز خیلی زیاد نیست؛ خرید صندلی‌های معمولی مخصوص کفایت می‌کنید و لزومی ندارد برای خرید صندلی‌های حرفه‌ای و کارآمد هزینه‌های گزافی بپردازید.

مکعب گروپ، عرضه‌کننده انواع صندلی کنفرانس

مکعب گروپ یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای در زمینه طراحی مدرنترین صندلی کنفرانس است. این مجموعه انواع این تجهیزات را با بهترین متریال و با درنظرگرفتن ویژگی‌های یک صندلی حرفه‌ای می‌سازد؛ بنابراین با سفارش این تجهیزات از این مجموعه هیچ نگرانی بابت کیفیت و کارایی صندلی‌ها نداشته باشید.

شما همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناس‌های مکعب گروپ را دارید؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این زمینه راهنمایی بیشتری دریافت کنید، می‌توانید همین‌حالا با مشاور‌های حرفه‌ای این مجموعه ارتباط بگیرید تا شما را به‌صورت کامل راهنمایی کنند.

مکعب گروپ توانسته نام خود را به‌عنوان حرفه‌ای‌ترین مجموعه در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و ساخت انواع صندلی کنفرانس مدرن در بازار سر زبان مشتری‌های وفادارش بیندازد. بنابراین شما نیز می‌توانید صندلی‌های موردنیاز مجموعه‌تان را از مکعب گروپ تهیه و تا مدت‌ها بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای از آن‌ها استفاده کنید.