آگهی کسب و کارها

خدمات هیر آوان شامل چه مواردی است؟

 کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به […]

 کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی hairavan.clinic تماس حاصل فرمائید.

کربوکسی تراپی مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایع بین افراد است که به دلایل مختلفی ایجاد می شود. دلایلی مانند: ژنتیک، بیماری، رژیم غذایی غلط، استفاده از مواد شوینده نامناسب، مشکلات هورمونی و …، ابتدا باید علت ریزش مو بررسی و مشخص شود و سپس درمان های لازم انجام می شود. یکی از راه کارهای کمک درمانی که درمان مشکلات ریزش مو بسیار موثر است، کربوکسی تراپی مو می باشد.

کربوکسی تراپی یا همان درمان با دی اکسید کربن حدود 80 سال قبل در فرانسه و در مراکز اسپا انجام می شد. افراد در حمام های حاوی دی اکسید کربن می خوابیدن و با این کار روند درمانی زخم ها سریع تر شده و گردش خون در پوست بیشتر می شد. کربوکسی تراپی مو یک روش موثر در درمان ریزش مو، تسریع در رشد مو و ضخامت بهتر مو می باشد. تزریق دی اکسید کربن باعث افزایش تعداد گلبول های قرمز شده و  گردش خون بالا بالا می برد و این امر موجب تقویت فولیکول مو  درمان ریزش مو و بهبود کیفیت مو می شود.

مزوتراپی بعد از کاشت مو

افرادی که کاشت مو انجام می دهند با انجام مراقبت های بعد از کاشت می توانند نتیجه آن را بهتر کنند. عاملی که می تواند رشد صحیح فولیکول ها یا گرافت های تازه کاشته شده را ضامنت کند، گردش خون در پوست سر می باشد. در واقع با گردش خون بهتر مواد مغذی و اکسیژن به فولیکول ها رسیده و باعث تقویت آن می شود. مزوتراپی دقیقاً همین کار را انجام می دهد و مواد مغذی را به فولیکول های مو منتقل می کند. مواد مزوتراپی شامل: آنزیم ها، ویتامین ها، عصاره های گیاهی، آمینو اسیدها و … می باشد. مزوتراپی علاوه بر تقویت فولیکول مو در کیفیت و ضخامت تارهای مو نیز موثر است. البته مزوتراپی بعد از کاشت مو باید با فاصله معین که توسط پزشک تعیین می شود انجام شود.

پی آرپی بعد از کاشت مو

پی آر پی روشی کم تهاجمی است که با عنوان پلاکت درمانی نیز شناخته می شود. در این روش مقداری خون از فرد گرفته شده و بعد از انجام فرآیند های لازم در دستگاه سانتریفیوژ، پلاسمای غنی شده دوباره به فرد تزریق می شود. پی آرپی بعد از کاشت مو و همچنین تقویت فولیکول مو موثر است و به دلیل اینکه از خون خود فرد گرفته می شود احتمال ایجاد آلرژی و حساسیت را به میران قابل توجهی کاهش می دهد. افرادی که کاشت مو انجام داده اند بعد از مدتی با نظر پزشک  معالج  خود می توانند پی آرپی انجام دهند. این کار موجب تقویت فولیکول ها و گرافت های تازه کاشت شده می شود و تاثیر شگفت انگیزی روی رشد مو بعد از کاشت دارد.

salb-techna