برای آیلتس چی بخونم؟

احتمالاً هیچ آزمونی به اندازه آیلتس در کشور ما متقاضی ندارد! آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های رایج برای ادامه تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان است که بسیاری از افراد باید نمره 6.5 تا 7 را در آن کسب کنند. جدای از همه تکنیک‌ها و آمادگی‌های ذهنی و روحی برای آیلتس دسترسی به منابع […]

احتمالاً هیچ آزمونی به اندازه آیلتس در کشور ما متقاضی ندارد! آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های رایج برای ادامه تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان است که بسیاری از افراد باید نمره 6.5 تا 7 را در آن کسب کنند.

جدای از همه تکنیک‌ها و آمادگی‌های ذهنی و روحی برای آیلتس دسترسی به منابع دست اول گام مهمی برای موفقیت در آزمون آیلتس است.

سوال برای آیلتس چی بخونم یکی از سوالات رایج داوطلبان آزمون آیلتس است که در این مقاله قصد داریم 5 منبع برتر برای مطالعه آزمون آیلتس را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه بمانید. در انتهای مقاله یک راهکار ویژه برای اموزش انلاین ایلتس را به شما معرفی می‌کنیم.

کتاب‌هایCambridge IELTS Student’s؛ مناسب آیلتس جنرال و آکادمیک

کتاب‌‌های آیلتس کمبریج یکی از بهترین انتخاب‌های برای آمادگی آزمون آیلتس است که در تدریس زبان انگلیسی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم نیست قصد شرکت در آزمون جنرال آیلتس را دارید یا می‌خواهید نمره بالایی در آزمون آیلتس آکادمیک به دست آورید.

کتاب‌های آیلتس کمبریج با ارائه دروس مختلف همراه با تمرین‌های تستی فراوان به مانند آزمون آیلتس شما را برای موفقیت آماده می‌کنند.

این کتاب‌ها در 12 سری در بازار موجود است و پیشنهاد ما مطالعه کامل این مجموعه است. پوشش تمام نکات و جزئیات آزمون آیلتس، آزمون‌های مختلف طراحی شده و در نهایت آماده سازی داوطلبان برای شرکت در آیلتس از جمله ویژگی‌های سری کتاب‌های کمبریج برای آیلتس است.

کتاب Makkar IELTS Speaking؛ بهترین راه تقویت مهارت‌های آیلتس

کتاب Makkar IELTS Speaking یکی از برترین کتاب‌ها برای تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس است. بهترین ویژگی این کتاب به‌روزرسانی منظم است. به عبارت دیگر هر شش ماه یک‌بار و بر اساس آزمون‌های برگزار شده سرفصل‌ها و سوالات این کتاب به‌روزرسانی می‌شود.

بنابراین شما با آخرین دیدگاه طراحان سوال مواجه می‌شوید و فرصت دارید تا خود را برای مهارت گفتاری آزمون آیلتس آماده کنید. با توجه به فایل‌های صوتی موجود می‌توانید انتظار داشته باشید با تمرین منظم و مستمر نمره خوبی در بخش اسپیکینگ به دست آورید.

Simone Braverman’s Target Band 7؛ برای نمره 7 و بالاتر

کسب نمره 7 تا 9 یعنی این‌که زبان انگلیسی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و عملاً گرفتن این نمره به شما کمک می‌کند تا بتوانید از هر شرکت یا دانشگاهی پذیرش بگیرید. کتاب Simone Braverman’s Target Band 7 با ارائه استراتژی‌های حضور در آزمون، نکات طلایی و مهم به شما کمک می‌کند خود را برای کسب نمره 7 به بالا آماده کند.

دقت داشته باشید که این کتاب یک کتاب مکمل است و برای کسانی مناسب است که در سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی قرار دارند و می‌خواهند نمره بالاتر از 6.5 را در آزمون کسب کنند.

New Insight into IELTS؛ تمرین کنید و تمرین کنید

برای شرکت در آزمون‌های مهم تمرین مستمر کلید موفقیت است. کتاب New Insight into IELTS به صورت آزمون‌های مختلف با پاسخ‌نامه تشریحی طراحی شده و به داوطلبان ارائه می‌شود. بنابراین با مطالعه این کتاب می‌توانید خود را به صورت کامل برای آزمون آیلتس آماده کنید.

English Vocabulary in Use؛ از مبتدی تا پیشرفته

اگر به دنبال تقویت لغات هستید، کتاب English Vocabulary in Use بهترین گزینه برای تقویت لغات از مبتدی تا پیشرفته است. در هر سطحی از زبان که هستید می‌توانید با کمک کتاب English Vocabulary in Use سطح زبان خود را ارتقاء داده و برای موفقیت بیش‌تر گام بردارید.

دامنه لغات زیاد به شما کمک می‌کند تا در مهارت‌های مختلفی نظیر اسپیکینگ، لیسنینگ و رایتینگ هم اعتماد به نفس بیش‌تری داشته باشید.

برای انتخاب منبع مناسب مشورت کنید!

تا این‌جا 5 منبع از منابع آیلتس برای موفقیت در آزمون را به شما معرفی کردیم. اما قصد داریم یک نکته مهم را به شما بگوییم و سپس چند تکنیک یا راهکار برای موفقیت در آزمون آیلتس را بررسی کنیم. اولین نکته این است که به منابعی که معرفی کردیم اعتماد نکنید!

برای انتخاب منبع مناسب بهترین راه استفاده از تجارب کسانی است که موفق شده‌اند در آزمون آیلتس به موفقیت برسند یا معلمانی که هر سال به زبان‌آموزان زیادی را برای موفقیت در آیلتس کمک می‌کنند.

نمره مدنظر خود را مشخص کنید

یکی دیگر از راهکارهایی که می‌تواند هم به آمادگی برای آزمون آیلتس کمک کند و هم این‌که استرس کمتری را به شما وارد کند. متناسب با هدفی که دارید نظیر مهاجرت کاری یا تحصیلی می‌توانید منابع مدنظر خود را انتخاب کرده و برنامه خود را برای کسب نمره دلخواه خودتان بچینید.

در آزمون‌های ماک آیلتس شرکت کنید

نکته دیگری که می‌تواند در کنار منابع درجه یک به موفقیت شما در آزمون کمک کند، شرکت در آزمون‌های ماک آیلتس است. این آزمون‌ها سطح آمادگی شما را افزایش داده و به شما کمک می‌کنند تا در محیط واقعی آزمون قرار بگیرید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید مقاله آزمون ماک آیلتس چیست را مطالعه کنید.

اُتیچر همراه شما برای کسب نمره عالی در آیلتس

امیدواریم تا حدی به سوال برای آیلتس چی بخونم پاسخ داده باشیم. در پایان مقاله قصد داریم یک فرصت خوب برای آمادگی آزمون آیلتس را به شما معرفی کنیم.

پلتفرم اُتیچر امکان دسترسی زبان‌آموزان به بهترین اساتید زبان انگلیسی کشور را فراهم کرده و فارغ از زمان و مکان می‌توانید به صورت آنلاین زبان انگلیسی خود را برای آیلتس تقویت کنید.

برای شروع فرآیند زبان‌آموزی و شرکت در کلاس‌های آنلاین می‌توانید عبارت اُتیچر را در گوگل جستجو کرده و اولین کلاس خود را برگزار کنید.