معرفی جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه آشپزخانه قلب خانه است و معمولاً بانوان خانه‌دار ساعات زیادی را در آنجا سپری می‌کنند. در این فضا ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز هر خانه‌ای وجود دارد. به همین دلیل است که زیبایی و نظم آشپزخانه اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در صورت شیک بودن آشپزخانه ضمن زیباتر شدن فضای آن، به راحتی می‌توانید به لوازم […]

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و معمولاً بانوان خانه‌دار ساعات زیادی را در آنجا سپری می‌کنند. در این فضا ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز هر خانه‌ای وجود دارد. به همین دلیل است که زیبایی و نظم آشپزخانه اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در صورت شیک بودن آشپزخانه ضمن زیباتر شدن فضای آن، به راحتی می‌توانید به لوازم و وسایل مختلف دسترسی داشته باشید. به همین دلیل به یک سری وسایل شیک برای نظم دادن به لوازم آشپزخانه نیاز پیدا می‌کنید که به آنها اکسسوری کابینت یا اکسسوری آشپزخانه می‌گویند که دارای انواع مختلفی می باشند.

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه تاپ یراقدر این مقاله ما می‌خواهیم در رابطه با جدیدترین اکسسوری آشپزخانه صحبت کنیم. پس می‌توانید برای کسب اطلاعاتی در این زمینه تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

اکسسوری آشپزخانه چه کاربردی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما نیز پیش بیاید که چرا باید از اکسسوری آشپزخانه استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اکسسوری‌ها مزیت‌های زیادی دارند؛ به عنوان مثال برای محیط آشپزخانه شما نظم و ترتیب قشنگی را ایجاد کرده و این مسئله باعث می‌شود که بتوانید از کمترین فضای موجود، بیشترین استفاده را داشته باشید.

همچنین محیط آشپزخانه شما شیک و مدرن شده و چیدمانی جذاب و زیبا برای وسایل آشپزخانه به وجود می‌آید. بدین ترتیب در محیط اطراف تنوع ایجاد شده و شما هیچ وقت از فضای آشپزخانه خود خسته نمی‌شوید.

به دلیل اینکه کابینت‌ها در آشپزخانه بسیار تاثیرگذار هستند، اکسسوری کابینت را می‌توان در زمره پرطرفدارترین اکسسوری‌های آشپزخانه قرار داد. در ادامه شما را با برخی از جدیدترین و کاربردی‌ترین اکسسوری‌های آشپزخانه آشنا می‌سازیم.

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

۱_سبدهای فلزی قابل استفاده در یونیت‌ها و یخچال: این سبدها که معمولاً جنسشان از پلاستیک فشرده یا استیل است، به شکل کشویی یا ایستا درون کابینت‌ها نصب خواهند شد.

شما می‌توانید مواد غذایی که در داخل بسته‌بندی‌های کوچک قرار گرفته است مثل ظروف دربدار را داخل این سبدها قرار داده و به صورت مرتب و منظم داخل کابینت یا یخچال قرار دهید و اگر به آنها نیاز پیدا کردید، به راحتی در دسترستان قرار می‌گیرند.

۲_ظروف نگهدارنده چینی یا پلاستیکی: همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین وسایل هر آشپزخانه‌ای یخچال است که تمیزی داخل آن از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد؛ لذا نباید اجازه دهید میوه‌های گندیده و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در داخل یخچال بماند و بوی نامطبوعی در آن ایجاد کند.

بودن بیش از حد مواد داخل یخچال، از گردش هوای سرد داخل آن مانع شده و منجر به خراب شدن بیشتر مواد غذایی می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید با استفاده از این ظروف نگهدارنده مواد خوراکی را به صورت منظم داخل و در یخچال قرار دهید. بنابراین یخچال شما بسیار منظم است و به راحتی می‌توانید به مواد غذایی و خوراکی دست پیدا کنید.

۳_اکسسوری سبد آبچکان: یکی از اکسسوری‌های فوق العاده کاربردی که معمولاً به شکل دو طبقه یا ایستا ساخته می‌شود، آبچکان رومیزی است که آن را در کنار سینک یا روی کابینت قرار داده و ظروف را پس از شستن درون آن می‌گذارند.

معمولا سبدهای استیل به دلیل اینکه ضد آب هستند، گزینه مناسبی بوده، کیفیت و مقاومت بالایی دارد و به شما به راحتی می‌توانید آن را شسته و تمیز کنید.

۴_استندهای استیل: این اکسسوری در سبک مدرن طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید انواع و اقسام استندها را روی کابینت قرار داده و لوازم مخصوص را روی آن بچینید؛ به عنوان مثال با قرار دادن یک استند، شیشه‌های ادویه و لوازم مرتبط پخت و پز را روی آن قرار دهید.

در صورت استفاده از استندهای دو طبقه فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را با ظاهری منظم و شیک روی آن قرار دهید.

۵_سطل زباله دوقلو: ممکن است با شنیدن این جمله که سطل زباله نیز می‌تواند جزو اکسسوری آشپزخانه محسوب شود، متعجب شوید؛ اما باید بدانید که سطل زباله های دوقلو که می‌توان به کمک آن زباله‌های خشک و تر را به راحتی از یکدیگر تفکیک کرد، جزو یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های آشپزخانه به شمار می‌روند.

۶_سوپرمارکت کابینتی : استفاده از سوپرمارکت کابینتی امسال فوق العاده ترند شده است؛ زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. جنس این قفسه از ام دی اف بوده و تعدادی قفسه کوچک را دارد و می‌توانید وسایلی مانند لیوان‌های جاب ماگ‌ها گلدان و سایر لوازم دلخواه خود را روی آن قرار داده و جلوه بصری فوق العاده زیبایی را به وجود آورید

۷_ارگانایزرهای نظم دهنده آشپزخانه: ارگانایزرها معمولاً از جنس‌های مختلفی مانند پارچه، پلاستیک، شیشه و… ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها کاربرد متنوعی دارد.

شما می‌توانید تمامی لوازم مد نظر خود را به کمک این ارگانایزرها درون کشو قرار داده و از نظم به وجود آمده نهایت لذت را ببرید؛ زیرا در این صورت دیگر کشوهای کابینت آشپزخانه شما دچار به هم ریختگی نامرتبی نمی‌شود.

لازم به ذکر است که بگوییم برای دیده شدن این اکسسوری‌ها همیشه باید نظم محیط آشپزخانه را رعایت کنید تا بتوانید بیشترین بهره ممکن را از چنین وسایلی بگیرید؛

زیرا در غیر این صورت اکسسوری‌ها فقط باعث اشغال فضا خواهند شد. پس اگر خودتان نظم آشپزخانه را رعایت کنید، این اکسسوری‌ها نیز ضمن به وجود آوردن زیبایی، فضایی شیک و مرتب به آشپزخانه شما هدیه خواهند داد.

ضمناً سعی کنید از نحوه صحیح نصب اکسسوری‌های آشپزخانه اطمینان حاصل کنید و این را بدانید که نیاز نیست که برای یک آشپزخانه از همه این موارد بهره بگیرید؛

زیرا زیاده روی کردن در استفاده از اکسسوری آشپزخانه، باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای شما می‌شود. پس پیش از انتخاب و خرید اکسسوری آشپزخانه، به محیط فضای در دسترس خود توجه نمایید.

جاقاشقی چوبی تاپ یراق

اکسسوری آشپزخانه چوبی

محصولات و اکسسوری‌های چوبی اغلب مورد پسند اکثر سلیقه‌ها واقع می‌شود؛ زیرا چنین محصولاتی در طبیعت ساخته شده‌اند و ضمن افزایش زیبایی فضا، روحیه و نشاط و سرزندگی را به محیط اطراف خود انتقال می‌دهند.

استفاده از اکسسوری چوبی، روی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر بسیار مثبتی دارد و همین مسئله باعث شده است که تولیدکنندگان این محصولات، تنوع بیشتری به آنها بدهند.

این روزها شما انواع و اقسام اکسسوری‌های چوبی را در بازار مشاهده می‌کنید؛ برای محیط آشپزخانه نیز می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند جاقاشقی چوبی ، جا ادویه‌های چوبی، لیوان‌ها و گلدان‌های چوبی بهره بگیرید. همچنین استفاده از وسایل پذیرایی و سرو چوبی مانند سینی، کاسه میوه‌خوری و آجیل خوری بسیار ترند شده است.

این اکسسوری‌ها لوازم تزیینی کوچکی هستند که به کمک آنها می‌توانید محیط آشپزخانه خود را جذاب‌تر کرده. عمدتاً کاربرد این اکسسوری‌ها تزیینی می‌باشد که برخی از این اکسسوری‌های فانتزی عبارت‌اند از:

_گل‌های مصنوعی مدل آویز که در مکان‌های مختلفی در آشپزخانه وصل می‌شود.

_گلدان‌های دکوراتیو فانتزی و شیک که می‌توان آن را روی اپن آشپزخانه یا جزیره قرار داد.

_شمع‌های دست ساز و یا شمع وارمر

_گلدان‌های دکوری کاکتوس کوچک انواع گلدان‌های مصنوعی

_استند گلدان

_بطری‌های دکوری

_روغن ریزهای فانتزی

_جا دستمال کاغذی‌های مدل خرسی، مدل قورباغه و…

_بشقاب‌های بچگانه

_قوری‌های پریکس مدل‌دار

اکسسوری آشپزخانه فانتونی

همانطور که گفتیم ابزار و یراق آلات مختلف توسط برندهای متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. در میان برندهای مختلف، فانتونی یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین برندها بوده که تجهیزات بسیاری را برای کمدها، کابینت‌ها و… روانه بازار مصرف کرده است.

فانتونی آمار رضایت مندی بالایی دارد. این برند تجهیزات آشپزخانه و خانه را نیز تولید می کند که اکثر افراد مجموعه‌ای از محصولات آن را که شامل تجهیزات آشپزخانه و اکسسوری‌های کابینت و آشپزخانه است، خریداری می‌کنند.

این برند ایتالیایی که محصولاتش را با قیمتی فوق العاده مناسب به بازار عرضه می‌کند، از بهترین مواد اولیه و درجه یک برای تولید آنها بهره گرفته شده و خدمات پس از فروش نیز دارد. می‌توانید همه محصولات برند فانتونی را از فروشگاه تاپ یراق، نماینده فانتونی تهیه نمایید.

توصیه می‌کنیم که برای خرید اکسسوری‌های آشپزخانه و کابینت از برندهای با کیفیت و نام آشنا مانند فانتونی استفاده کنید تا در مدت زیادی، بتوانید به بهترین نحو ممکن از این وسایل استفاده کنید.

خرید اکسسوری کابینت تاپ یراق

خرید اکسسوری آشپزخانه

برای خرید اکسسوری آشپزخانه به صورت اینترنتی با مراجعه به فروشگاه های معتبر مانند تاپ یراق به آدرس topyaragh.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خوداز آن استفاده کنید.

سخن پایانی

برای آشپزی کردن در آشپزخانه به یک سری لوازم پخت و پز و سرو غذا نیاز داریم. اکسسوری‌های آشپزخانه می‌توانند لوازم بسیاری را در خود جای داده و نظم و ترتیب آشپزخانه را بیشتر کنند. هیچ چیز به اندازه ابزار و اکسسوری آشپزخانه با کیفیت نمی‌تواند برای خانم‌های خانه‌دار لذت آشپزی را دو برابر کند.

از طرفی نظم دهی و مدیریت چیدمان لوازم آشپزخانه هنری است که بهتر است با کمک متخصصان طراحی داخلی انجام شود. با توجه به اینکه اکسسوری‌های آشپزخانه تنوع فوق العاده زیادی دارند، هر کس بر اساس نوع نیاز و فضای در دسترس خود، از آن‌ها استفاده می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید این لوازم به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کرده یا از پیج‌های معتبر، ضمن مشاهده انواع و اقسام آنها، به راحتی خرید خود را انجام دهید. در این مقاله ما در رابطه با جدیدترین اکسسوری آشپزخانه و مطالب مرتبط با آن، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

امیدواریم از مطالب موجود در این مقاله بهره کافی را برده باشید. از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_اکسسوری چیست؟

از نظر لغوی اکسسوری به وسایل جانبی و اضافی معنا کرده می‌شود که جنبه تزیینی خواهد داشت و می‌توان با استفاده از آنها فضا را از یکنواختی خارج کرد و از کاربری‌های آن استفاده نمود.

۲_آیا اکسسوری‌های آشپزخانه نیز دارای سبک‌های مخصوص هستند؟

بله، اکسسوری‌ها نیز از نظر سبک با یکدیگر تفاوت دارند که برخی از مهم‌ترین سبک اکسسوری‌ها عبارت‌اند از مینیمال، مدرن، گوتیک، روستیک و بوهمین

۳_هزینه خرید اکسسوری آشپزخانه چقدر است؟

با توجه به اینکه فرایند انتخاب اکسسوری بسیار متنوع و گسترده است. اکسسوری‌ها با برندهای مختلفی وارد بازار می‌شوند و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای خرید آنها بیان نمود. اما به شما اطمینان می‌دهیم که با هر بودجه‌ای می‌توانید اقدام به خرید برخی از آیتم‌های مورد نظرتان کنید و بعد در آشپزخانه خود تنوع ایجاد کنید.

۴_بهترین اکسسوری‌ها برای کابینت آشپزخانه چیست؟

مهمترین و بهترین اکسسوری‌ کابینت آشپزخانه مربوط به اکسسوری‌های کشو، سوپر مارکت کابینتی و اکسسوری‌های سینک است که بسیار متنوع می‌باشد.

۵_آیا برای نصب اکسسوری‌های آشپزخانه احتیاج به فرد متخصص داریم؟

معمولا نصب اکسسوری‌های آشپزخانه بسته به طراحی محصول، نسبتا ساده است‌. شما می‌توانید با دنبال کردن چند مرحله به راحتی آنها را در آشپزخانه نصب کنید. اما اگر فرد متخصصی در این زمینه در کنار شما باشد، طبیعتاً کارتان راحت‌تر است.