بهترین ردیاب های شخصی و آهنربایی در بازار کدامند + معرفی 3 ردیاب برتر بازار

مقاله تبلیغاتی در دنیای امروزی با توجه به جمعیت بالای افراد در شهرهای مختلف، پیدا کردن افراد و وسایل به یک چالش جدی تبدیل شده است، ردیاب یا جی پی اس وسیله‌ای است که با حمل کردن آن می‌توان از موقعیت دقیق فرد حامل ردیاب مطلع شد. امروزه ردیاب‌های متنوعی در بازار وجود دارند که […]

مقاله تبلیغاتی

در دنیای امروزی با توجه به جمعیت بالای افراد در شهرهای مختلف، پیدا کردن افراد و وسایل به یک چالش جدی تبدیل شده است، ردیاب یا جی پی اس وسیله‌ای است که با حمل کردن آن می‌توان از موقعیت دقیق فرد حامل ردیاب مطلع شد. امروزه ردیاب‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها ویژگی‌های مختص خود را داشته و همچنین قیمت آنان نیز بر اساس قابلیت‌هایی که به مصرف کننده ارائه می‌کنند، متغیر است. هرچقدر که GPS دقیق‌تر به موقعیت یابی حامل ردیاب بپردازد، قیمت آن نیز بالاتر است.

به صورت کلی ردیاب‌های موجود در بازار در دو دسته بندی کلی ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی تقسیم می‌شوند، در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی بهترین ردیاب های شخصی در بازار ایران پرداخته و مزایا و معایب هرکدام را نیز بر می‌شماریم و در انتها نیز شما را با بهترین فروشنده ردیاب ارزان قیمت در ایران و همچنین قیمت ردیاب های معرفی شده در این مقاله آشنا می‌کنیم.

بهترین ردیاب های شخصی و آهنربایی در بازار

 

ردیاب شخصی و آهنربایی چیست؟

 

به صورت کلی دو دسته بندی برای جی پی اس وجود دارد، یک دسته ردیاب خودرو بوده که موضوع بحث این مقاله نیست و در این نوشته قصد معرفی ردیاب شخصی و آهنربایی را داریم. اما در پاسخ به این سوال که ردیاب شخصی و آهنربایی چیست باید بگوییم که ردیاب شخصی و آهنربایی در واقع یک موقعیت یاب بیسیم بوده و برای کار کردن از یک باطری داخلی و همچنین سیم کارت بهره می‌گیرد. بدین صورت که شما با خرید ردیاب شخصی آهنربایی، در صورتی که GPS خریداری شده ریجستر شده باشد، می‎‌توانید که یک سیم کارت معمول در بازار را خریداری کرده و روی جی پی اس خود نصب نمایید.

ردیاب شخصی و آهنربایی قابلیت حمل بسیار بالایی داشته و برای کارکرد نیاز به نصب ندارد، تنها کافیست که باطری ردیاب پرسنلی را شارژ کرده و به موقعیت یابی سوژه مورد نظر بپردازید. برخی از ردیاب‌های شخصی نقطه زن بوده و از قیمت بالاتری به نسبت سایر محصولات مرتبط برخوردار هستند، ردیاب شخصی و آهنربایی کاربردهای متنوعی داشته و با خرید ردیاب شخصی و آهنربایی می‌توانید که به ردیابی افراد مختلف از جمله سالمندان و کودکان، کلیه پرسنل مجموعه، خودروها و ناوگان حمل نقل، حیوانات خانگی و … بپردازید.

درست شنیدید، درست است که نام این نوع از GPS ردیاب شخصی بوده اما با توجه به آهنرباهای قدرتمندی که این نوع مکان یاب قرار گرفته است، می‌توان آن را به انواع وسیله نقلیه از جمله انواع موتور سیکلت و خودروی سبک و سنگین متصل نمود و به ردیابی خودرو نیز پرداخت. برخی از انواع ردیاب شخصی و آهنربایی از میکروفون نیز بهره‌مند هستند که با آن می‌توان که به صدای محیط به صورت آنلاین گوش فرا داد. برای اطلاع از قیمت ردیاب و همچنین خرید انواع ردیاب‌های شخصی و آهنربایی و ردیاب‌ خودرو می‌توانید که به آراز امنیت مراجعه کنید. لازم به ذکر است که امکان خرید و اطلاع از قیمت جی پی اس به صورت حضوری برای هموطنان عزیز ساکن تهران نیز فراهم است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید که به سایت arazamniyat.ir مراجعه کنید.

 

تفاوت ردیاب شخصی و آهنربایی با ردیاب خودرو در چیست؟

 

درست است که در بالا ذکر کردیم که از انواع ردیاب شخصی می‌توان برای ردیابی خودرو نیز بهره گرفت! اما باید بدانید که ردیاب شخصی و آهنربایی با ردیاب خودرو تفاوت‌هایی داشته که در ادامه به برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های ردیاب شخصی با ردیاب خودرو می‌پردازیم.

 

نحوه نصب ردیاب:

 

مهم‌ترین تفاوت بین ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در نحوه نصب آن‌هاست، ردیاب شخصی بی سیم بوده و نیاز به نصب ندارد تنها کافیست که آن را روشن کنید تا از آن استفاده کنید در حالی که ردیاب خودرو با سیم بوده و برای راه اندازی نیاز است که ردیاب را از طریق سیم پیچی خودرو به برق خودرو متصل نمایید.

 

باطری ردیاب :

 

تفاوت دیگر بین ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در باطری مورد استفاده آنهاست، ردیاب شخصی به دلیل اینکه از منبع برق مستقیم استفاده نمی‌کند لذا از باطری با ظرفیت بالا بهره گرفته در حالی که ردیاب خودرو از برق مستقیم خودرو تغذیه کرده اما در عین حال برای زمانی که برق خودرو قطع می‌شود نیز تمهیداتی اندیشیده شده و از یک باطری بکاپ با ظرفیت محدود در این نوع ردیاب استفاده شده است که تنها چند ساعت دوام می‌آورد در حالی که باطری بهترین ردیاب شخصی موجود در بازار بالغ بر یک ماه امکان فعالیت مداوم را به ردیاب شخصی عطا می‌نماید.

 

قابلیت حمل ردیاب :

 

ردیاب خودرو با توجه به اینکه باید به برق خودرو متصل شود، نیاز به نصب شدن توسط نصاب ماهر ردیاب خودرو داشته و قابلیت حمل ندارد و جابجایی ردیاب از یک خودرو به خودروی دیگر مستلزم صرف زمان و هزینه بالایی بوده در حالی که ردیاب شخصی این دردسرها را نداشته و به دلیل اینکه بدون نیاز به نصب بوده و نیاز به نصاب متخصص ندارد لذا می‌توان به راحتی آن را جابجا نمود.

 

سنسورهای خاص ردیاب:

 

تفاوت دیگری که بین ردیاب خودرو و ردیاب پرسنلی وجود دارد اینست که برخی از سنسورهای خاص را می‌توان در ردیاب خودرو به کار گرفت که به دلیل ماهیت این سنسورها نمیتوان از آن‌ها برای ردیاب‌های شخصی استفاده نمود، برای مثال با نصب برخی از مدلهای ردیاب خودرو می‎‌توان از زمان روشن شدن خودرو مطلع شد و اصطلاحا هشدار سویچ را دریافت کرد که با توجه به ماهیت ردیاب شخصی عملا امکان بهره گیری از این سنسورها و هشدارها وجود ندارد.

 

معرفی بهترین ردیاب های شخصی و آهنربایی در بازار

 

جی پی اس های شخصی و آهنربایی بسیاری در بازار وجود دارند که دارای مزایا و معایب مختص به خود بوده و همچنین توسط تولید کنندگان کوچک و بزرگی تولید و روانه بازار می‌شوند، در ادامه قصد داریم که سه مورد از بهترین ردیاب های شخصی و آهنربایی در بازار ایران را به شما معرفی کنیم که چنانچه قصد خرید ردیاب با کیفیت و ارزان قیمت را داشتید، این ردیاب‌های ارزنده و با کیفیت و با قیمت مناسب را هم بررسی نمایید.

 

1-بهترین ردیاب شخصی بازار ( ردیاب آهنربایی با میکرفون یک ماه شارژ)

 

ردیاب آهنربایی با میکروفون یک ماه شارژ یکی از GPS های پر طرفدار در ایران است که توسط شرکت چیرکار تولید و روانه بازار می‌شود. ردیاب 30 روز شارژ آهنربایی از یک میکروفون داخلی بهره می‌گیرد که امکان ضبط صدای محیط تا 25 متر را به مصرف کننده ارائه داده و همچنین از یک باطری قدرتمند 10000 میلی آمپری بهره می‌گیرد که حداقل به مدت یک ماه و حداکثر به مدت 45 روز متوالی با یکبار شارژ کردن می‌تواند که برق مورد نیاز دستگاه را تامین نماید، ردیاب شخصی یک ماه شارژ از نوع ردیاب‌های نقطه زن بوده و در بدترین حالت ممکن با ضریب خطای کمتر از پنج متر مختصات جغرافیایی سوژه را مخابره می‌کند.

با توجه به مزایای متعدد به این ردیاب شخصی لقب بهترین ردیاب شخصی و آهنربایی بازار را داده‌اند. جی پی اس یک ماه شارژ چیرکار از چند آهنربای قدرتمند بهره می‌گیرد که این امکان را برای مصرف کننده فراهم می‌سازد که ردیاب را به کلیه سطوح فلزی از جمله بدنه خودرو و موتور سیکلت و … متصل کرده و قدرت بالای مگنت‌های این محصول سبب می‌شوند که حتی با تکان‌های شدید ناشی از افتادن خودرو در دست انداز‌های جاده در سرعت بالا، ردیاب از بدنه جدا نشود. جی پی اس یک ماه شارژ میکروفون دار همچنین دارای سرور و نرم افزار ایرانی بوده و امکان مشاهده اطلاعات مسیرهای پیموده شده در یک سال اخیر در هر زمان از شبانه روز و هفت روز هفته امکان پذیر است.

 

بهترین ردیاب شخصی

 

2-ردیاب شخصی و آهنربایی با میکروفون 10 روز شارژ

 

ردیاب برتر دیگر که قصد معرفی کردن آن به شما را داریم نیز تولید شرکت چیرکار است، تفاوت ردیاب شخصی و آهنربایی با میکروفون 10 روز شارژ با بهترین ردیاب شخصی بازار یعنی ردیاب 30 روز شارژ در اینست که ظرفیت باطری در نظر گرفته شده برای ردیاب شخصی 10 روز شارژ کم‌تر از محصول دیگر بوده و این جی پی اس شخصی از یک باطری 3000 میلی آمپری بهره می‌گیرد، ردیاب ده روز شارژ مگنتی همچنین علاوه همانند همنوع دیگر خود، از قابلیت حمل بالایی بهره برده و می‌توان از آن به مدت 10 تا 14 روز کاری با یک بار شارژ استفاده نمود، نکته‌ای که در مورد این موقعیت یاب وجود دارد اینست که ابعاد بسیار کوچک و مناسبی داشته و می‌توان آن را به راحتی در جیب قرار داد، این جی پی اس تنها 6 سانتی متر طول و 4 سانتی متر عرض دارد.

چنانچه قصد خرید ردیاب شخصی و آهنربایی 10 روز شارژ را دارید، می‌توانید این محصول را با کمترین قیمت ممکن و ارزانترین قیمت بازار از آراز امنیت، مرجع فروش ردیاب و دزدگیر اماکن در کشور تهیه نمایید. با تهیه انواع ردیاب‌های شخصی از آراز امنیت از خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی یک ساله بهره‌مند خواهید شد. با خرید ردیاب ده روز شارژ مگنتی همچنین می‌توانید از سرعت لحظه‌ای و زمان توقف حامل ردیاب نیز اطلاع یابید چرا که این نوع ردیاب مجهز به انواع حسگر پیشرفته مثل حسگر تشخیص سرعت و سنسور حرکت بوده که با بهره گیری از این موارد می‌توانید متوجه شوید که سوژه مدنظرتان آیا در حال حرکت است یا توقف نموده است و یا در صورتی که در حال حرکت است با چه سرعتی در حال پیمودن مسیر است. این ردیاب نیز همانند دو ردیاب دیگر که در این مقاله معرفی شده‌اند از میکروفون داخلی با کیفیت برخوردار بوده و امکان کشف موقعیت دقیق کاربر با کمترین ضریب خطای ممکن را داراست.

 

ردیاب آهنربایی ده روز شارژ ارزان قیمت

 

3- ردیاب آهنربایی کوچک شخصی با شنود 5 روز شارژ

 

سومین ردیاب شخصی و آهنربایی برتر بازار نوع دیگر ردیاب شخصی چیرکار یعنی ردیاب آهنربایی کوچک شخصی با شنود 5 روز شارژ است. این ردیاب نیز همانند دو ردیاب دیگر که در بالا معرفی کردیم از باطری داخلی بهره می‌گیرد با این تفاوت که حجم باطری مورد استفاده در ردیاب 5 روژ شارژ 1500 میلی آمپر بوده و همچنین بلطبع قیمت آن نیز ارزان‌تر از دو نوع دیگر آن است. در صورتی که قصد خرید ردیاب آهنربایی کوچک ارزان قیمت شخصی با شنود 5 روز شارژ را دارید می‌توانید که به سایت آراز امنیت مراجعه کنید و این جی پی اس پرسنلی کوچک را با پایین ترین قیمت بازار تهیه نمایید.

از ردیاب کوچک شخصی با شنود می‌توان برای ردگیری سالمندان و کودکان استفاده نمود، با توجه به ابعاد کوچک این ردیاب که تنها 3.5 سانتی متر ارتفاع و عرض 5.5 سانتی متری دارد می‌توان این ردیاب را به راحتی در جیب سالمندان و یا فرزند خردسال خود قرار دهید، این ردیاب برای برقراری ارتباط از یک سیم کارت بهره گرفته و امکان ذخیره مسیرهای پیموده شده در سرور را داشته و داده‌های آن تا 12 ماه بعد در دسترس کاربر قرار دارند، ردیاب کوچک شخصی همچنین ضریب دقت بالایی در مکان یابی افراد و وسایل داشته و مکان دقیق آن‌ها را روی نقشه فارسی نمایش می‌دهد.

 

بهترین ردیاب کوچک | خرید ردیاب آهنربایی کوچک ارزان قیمت

 

برای اطلاع از قیمت ردیاب باید چکار کنم؟

 

بدون شک اطلاع از قیمت روز ردیاب یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران ردیاب پرسنلی بوده و تنوع محصولات موجود در بازار همچنین فروشندگان ردیاب باعث سردرگمی هرچه بیشتر خریداران محترم می‌شود، از این رو چنانچه که قصد دارید که از قیمت روز انواع ردیاب شخصی و آهنربایی و ردیاب خودرویی با خبر شوید، بهترین کار ممکن مراجعه به وبسایت آراز امنیت به آدرس arazamniyat.ir و یا برقراری تماس با شماره 09120155633 است. آراز امنیت به عنوان مرجع فروش انواع ردیاب ارزان قیمت و با کیفیت در خدمت شماست، چنانچه که شما ساکن تهران هستید می‌توانید به صورت حضوری اقدام به خرید و کسب و اطلاع بیشتر در مورد انواع ردیاب شخصی و آهنربایی و ردیاب خودرو نمایید، تنها کافی است به سایت آراز امنیت مراجعه کرده و آدرس محل آراز امنیت را از پایین سایت مشاهده نمایید و به آن محل مراجعه نمایید.

 

بهترین فروشنده ردیاب در کشور با مجوز اینماد

 

در آخر ذکر این نکته حائز اهمیت است که آراز امنیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) و همچنین کد ساماندهی ( ثبت در وزارت ارشاد ) بوده و با کلیک روی لوگوهای مربوطه در سایت آراز امنیت می‌توانید که مجوزهای آن را بررسی نمایید.

 

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.