خرید رز جاودان ارزان؛ چگونه گل رز جاودان ارزان بخریم؟

رز جاودان؛ انتخابی خاص اگر قصد خرید هدیه‌ای زیبا و خاص را دارید، بهترین پیشنهادی که می‌توانیم برای شما داشته باشیم خرید رز جاودان است. رز جاوادان سمبل عشق و محبت است و در مراسم و جشن‌های مختلف از این گل برای هدیه دادن استفاده می‌شود. رز جاودان از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گونه‌های رز در […]

رز جاودان؛ انتخابی خاص

اگر قصد خرید هدیه‌ای زیبا و خاص را دارید، بهترین پیشنهادی که می‌توانیم برای شما داشته باشیم خرید رز جاودان است. رز جاوادان سمبل عشق و محبت است و در مراسم و جشن‌های مختلف از این گل برای هدیه دادن استفاده می‌شود. رز جاودان از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گونه‌های رز در جهان است. در این متن قصد داریم نحوه خرید رز جاودان ارزان و نحوه نگهداری از آن را برایتان بگوییم.

برای آن دسته از عزیزانی که قصد سفارش و آشنایی با این محصولات را دارند این است که برای خرید گل رز جاودان با قیمت مناسب و کیفیت عالی به سایت www.vipshop.flowers  مراجعه کنید. در این وب سایت علاوه بر سفارش انواع گل رز جاودان و می توانید با نحوه ساخت و نگهداری این محصولات آشنا شوید. در گل فروشی آنلاین VIP Shop قدرت انتخاب بالایی در محصولات گل طبیعی شاخه بریده و آپارتمانی خواهید داشت تا با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را  انتخاب و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

گل رز جاویدان 1

نکاتی قبل از خرید رز جاودان ارزان

چند سالی است که گل رز جاودان در کشورمان محبوب شده و سر زبان‌ها افتاده است. این گل یکی از خاص‌ترین هدیه‌هایی است که افراد برای عزیزانشان خریداری می‌کنند. اغلب افراد وقتی برای خرید این گل مراجعه می‌کنند، درباره رز جاودان چیزی نمی‌دانند و آن را بدون اطلاع خریداری می‌کنند. پس باید نکاتی را قبل از خرید رز جاودان بدانید و سپس خرید به کنید. این نکات عبارتند از:

1-    رنگ گل

مهم‌ترین پارامتر در خرید گل رز جاودان، انتخاب رنگ مناسب است. امروزه رزهای جاودان با رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما قبل از خرید باید رنگ درست را بر اساس علایق فرد مورد نظرتان انتخاب و به او هدیه دهید.

2-    برند گل

نکته بعدی، در نظر گرفتن برند گل است. قبل از خرید رز جاودان، باید برند مناسب تولید کننده گل را انتخاب کنید. برندهای مختلف تولید کننده رز جاوادان بسیار زیاد هستند و همین امر موجب اختلاف قیمت زیادی شده است. اغلب رزهای جاودان وارداتی هستند، اما در کشورمان نیز با روش‌های مختلفی رز جاودان را تولید می‌کنند. برند تجاری آمور (Amor) در کشور اکوادور از بهترین برندهای تولید کننده گل رز جاودان در جهان است.

3-    سایز گل

مورد دیگری که قبل از خرید باید به آن توجه کنید، سایز گل رز است. گل‌های رز جاودان در دو حالت با ساقه و بدون ساقه فروخته می‌شوند.

4-    باکس گل

باکس‌های گل رز جاودان، آخرین بخشی است که شما باید قبل از خرید به آن توجه کنید. باکس‌های گل رز جاودان انواع مختلفی دارند. برخی از این باکس‌ها ساده و برخی موزیکال هستند. باکس‌های موزیکال نسبت به باکس‌های معمولی، قیمت بیشتری دارند. باکس‌های معمولی نیز به شکل‌های شیشه‌ای، چوبی و تلقی فروخته می‌شوند.

گل رز جاویدان 2

بهترین روش‌ها برای خرید رز جاودان ارزان

بعد از اینکه از نکات خرید گل راز جاودان مطلع شدید، بهتر است با انواع روش‌های خرید این گل هم آشنا شوید.. در ادامه مطلب قصد داریم برخی از این روش‌ها را برایتان بگوییم.

روش سنتی حضوری برای خرید رز جاودان ارزان

اولین روش خرید گل، به شکل حضوری است. این روش از دیرباز مهمترین روش خرید گل بوده است و با مراجعه به گل فروشی و انتخاب گل مناسب، می‌توانید نسبت به خرید این نوع گل اقدام کنید که این روزها در گل‌فروشی‌های سراسر کشور توزیع می‌شود.

بیشتر افراد این روش خرید را انتخاب می‌کنند، چرا که فکر می‌کنند در خرید حضوری می‌توانند خودشان بهترین انتخاب را انجام بدهند. این روش سنتی اغلب جوابگو نیست و ممکن است که به گل فروشی‌های زیادی برویدو نتوانید گل رز موردنظر خود را با قیمت مناسب بیابید و خریداری کنید. بهتر است در خرید حضوری به نکات زیر توجه کنید.

  • گل مناسب گلی است که عطر و بوی طبیعی داشته باشد. از خرید گل‌های با عطر و بوی غیرمعمولی خودداری کنید؛ زیرا ممکن است از افشانه‌های غیر طبیعی برای افزودن رایحه به گل‌ها استفاده کرده باشند.
  • سعی کنید از گل فروشی‌هایی خرید کنید که آن‌ها را می‌شناسید و یا از دوستانتان درباره گل فروشی‌های معتبر پرس و جو کنید.
  • سعی کنید با سلیقه خودتان گل را انتخاب کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

فروشگاه گل رز جاویدان

خرید رز جاودان ارزان به صورت آنلاین

بیشتر مواقع افراد نحوه خرید حضوری را بیشتر می‌پسندند، اما امروزه به دلیل افزایش شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین هزینه‌های بالای رفت و آمد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در خانه بمانند و گل رز جاودان مورد علاقه خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

این روش در ایران نوپا است و تقریبا چندسالی است که به این شیوه فروش گل‌ها انجام می‌شود. اغلب افراد برای خرید به وبسایت‌های مختلف مراجعه می‌کنند و گل را سفارش می‌دهند. بعضی افراد نیز در اپلیکیشن‌ها و صفحات مجازی، گل رز جاودان را خریداری می‌کنند.

باید توجه کنید که خرید آنلاین بسیار خوب است و نیازی به صرف وقت برای خرید حضوری ندارید و می‌توانید با چند کلیک، گل رز جاودان را جلوی در خانه تحویل بگیرید؛ اما خرید آنلاین مانند خرید حضوری دارای نکاتی است که باید آن‌ها را رعایت کنید.

  • در خرید آنلاین، از وبسایتی استفاده کنید که معتبر باشد
  • توجه کنید که سایت دارای نماد اعتماد و درگاه پرداخت معتبر باشد
  • سایتی برای خرید انتخاب کنید که درباره محصول، به اندازه کافی اطلاعات لازم را داده باشد
  • قبل از خرید، حتما اطلاعات و شرایط نوشته شده درمورد محصول را با دقت مطالعه کنید
  • زمانی که قصد خرید از صفحات مجازی دارید حتما از پیجی که مطمئن است خرید کنید
  • اگر قصد خرید گل رز جاودان را در اپلیکیشن دارید، حتما اپلیکیشن را از جای معتبر دانلود کنید
  • حتما در خرید نوع و رنگ گل رز جاودان دقت کنید، زیرا پس از سفارش ممکن است نظرتان درباره خرید عوض شود که قابل برگشت نیست

اگر به دنبال خرید آنلاین گل رز جاودان ارزان هستید، با رعایت نکات بالا حتما می‌توانید بهترین سایت یا اپلیکیشن موردنظر برای این کار را پیدا کنید و خریدی ساده و سریع را تجربه کنید.

گل رز جاویدان 3

قیمت رز جاودان در چه محدوده‌ای است

همانطور که می‌دانید رزهای جاودان زیبا و خاص هستند و معمولی نیستند. تا چند سال می‌توانید این نوع رز را داشته باشید. همچنین در انتخاب و خرید رز جاودان دستتان باز است و هیچ محدودیتی در خرید ندارید.

قیمت رز جاودان به ویژگی‌های زیادی بستگی دارد. همانطور که در نکات قبل از خرید به شما گفتیم، نوع رنگ، باکس، اندازه در قیمت گل تأثیر زیادی دارد. همچنین به دلیل نوسانات ارزی در بازار، قیمت گل‌ها ثابت نیست؛ ولی اگر بخواهیم قیمت تقریبی را برایتان بگوییم، چیزی بین 200 الی 600 هزار تومان است.

گل رز جاویدان 4

نکات مهمی که باید پس از خرید رز جاودان رعایت کنید

پس از خرید رز جاودان ارزان باید به نکاتی در زمینه نگهداری این گل توجه کنید تا بتوانید این گل را تا مدت طولانی نگهداری کنید و خرید آن برایتان به صرفه باشد.

1-    نگهداری در محفظه

یکی از نکات بسیار مهم، نگهداری گل رز جاودان درون محفظه است. شما باید گل را درون محفظه نگهداری کنید و اصلا بیرون نیاورید. اگر گل درون محفظه نگهداری نشود، ممکن است که زیبایی گل از بین برود. همچنین ممکن است گرد و غبار روی گل بنشیند و موجب تیرگی گل نسبت به روز اول شود.

2-    آبیاری

این نوع گل‌ها به آبیاری نیاز ندارند و نباید به آن‌ها آب بدهید. همچنین باید از رسیدن رطوبت زیاد به گل محافظت کنید؛ برای این کار باید از محفظه مناسب استفاده کنید.

گل رز جاویدان

3-    دما و نور

بهترین شرایط محیطی که می‌توانید گل رز جاودان را در آنجا نگهداری کنید، فضای اتاق است. فضای اتاق تقریبا دمای معمولی دارد و بهترین مکان برای نگهداری از رز‌‌ها است. اگر رز را در نور مستقیم خورشید قرار دهید، نور مستقیم به بافت گل‌ها آسیب می‌رساند و باعث از بین رفتن گل می‌شود. نکته پایانی این است که اگر غباری روی این گل‌ها نشست، با دستمال نرمی آن را به آرامی پاک کنید و از دست زدن به گل خودداری کنید.

گل رز جاودان، بهترین هدیه برای عزیزان شما

در این مطلب روش خرید گل رز جاودان ارزان و مناسب را بیان کردیم. بهتر است نکات گفته شده را رعایت کنید تا بتوانید گل رز جاودان زیبا را با قیمت مناسب برای عزیزانتان خریداری کنید.